נגישות
נגישות

קפה יפו ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

164 ביקורות וחוות דעת על קפה יפו

קפה יפו - תמונה
קפה יפו 2 ביקורות
גן עדן באמצע שוק הפישפשים
4.8
15/07/14

נדלקנו על המסעדה הזו ומאוד שמחנו שבקרנו בה! אם אתם מחפשים אווירה יפואית רומנטית וכיפית-זה המקום שלכם. האוכל היה מדהים, כאילו אמא בשלה עבורנו את הדגים, הסלטים הבריאים והטעימים.. בקיצור... הרגשנו בגן עדן באמצע שוק הפישפשים והשרות אוהב וחם! ממליצים בחום ג'וד ועדי בן דב

עוד פרטים
הוספת תגובה
gila - תמונה
gila מבקר מתחיל
קפה יפה - ת"א
4.5
01/07/14

לניר וצוות המסעדה בשם צוות המורים תודה על האירוח הנפלא והאוכל המעולה ישר כח

עוד פרטים
הוספת תגובה
איילת  - תמונה
איילת מבקר מתחיל
אוכל טעים ברובו אבל יחס מזעזע
2.0
27/06/14

ביום חמישי26/6/14ישבנו 10 אנשים במסעדה הזמנו פיצות ופסטות. הפיצות היו מעולות וגם הפסטות פרט לאחת פטוצ'יני טוסקנה כשפנינו למנהלת המקום היא מאוד מאוד כעסה עלינו אמרה לנו שאנחנו לא מבינים... כלום ושהיא לא מוכנה להחליף לנו את המנה... יצאנו מאוכזבים מאוד מהמסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איריס - תמונה
איריס מבקר מתחיל
חיפשנו מקום לאירוע מצאנו בית וחברים
4.8
26/06/14

ביום שישי האחרון חגגנו ללוטם בת מצווה בקפה יפו. כירושלמים זה לא בדיוק המעשה הטבעי לעשות. אממה? ברגע שהכרנו את ניר הרגשנו שלא רק שאנחנו בידיים טובות ונצא מרוצים, אלא שלפני הכל -נהנה!... ניר, רוני וכל הצוות הנפלא ומסביר הפנים נתנו לנו ולאורחינו חוויה שלא תישכח - אוירה נינוחה וקסומה, אוכל טעים להפליא שהוכן במקום והוגש טרי ובשפע! פיצות מהבילות לא הפסיקו לצאת מהטבון, הדגים היו נפלאים, ועוד המון מנות מקוריות וטעימות. הקינוחים הנהדרים סגרו את החגיגה עם חיוך מתוק על השפתיים- אם לא השבת שעמדה בפתח אולי היינו יושבים שם עד עצם היום הזה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
yafit197 - תמונה
yafit197 מבקר מתחיל
חגיגת בת מצווה
4.8
11/06/14

אתמול ערכנו בת מצווה בבית הקפה, חייבת לציין את השרות של ניר לאורך כל ההתקשרות עמו ועד לאתמול. אוכל מצויין ובשפע, הצוות נתן שרות אדיב והיו קשובים לכל בקשה שלנו. האורחים נהנו והאווירה... היתה נהדרת. חשוב לציין את ההמלצה של ניר על ארז המדריך שהתאים את המסלול בדיוק למגוון הגילאים והעביר סיור מהנה ומוצלח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ido - תמונה
Ido מבקר מתחיל
אירוע בקפה יפו
4.8
19/04/14

אני ואשתי חיפשנו מקום נחמד לעשות בו אירוע ל-120 איש 'פדיון בן'. די במקרה הגענו לבעלים של קפה יפו - ניר גבעון אשר בחביבות ובכיף גדול ליווה אותנו לכל אורך הדרך- החל מהמחשבות/התלבטויות,... סגירת מחיר, הכנות לאירוע וכמובן האירוע עצמו. התרשמתי שמדובר בבן אדם הגון שמנהל מקום משפחתי, נעים ומסביר פנים. לסיכום - ממליץ בחום לערוך אירועים במקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד מבקר מתחיל
חוויה! מזל טוב יום הולדת 6 ל"קפה יפו"
4.5
04/04/14

ב 31/3/2014 טיילתי אישתי ואני (לרגל יום הנישואים 10 שלנו) בשוק הפשפשים- ביפו. במהלך היום קיבלת מייל מ"קפה יפו" שמזמין אותי לקבל מתנה ולהשתתפף בהגרלה לרגל יום הולדת 6 "לקפה יפו". נכנסתי... ונהניתי מהשירות ומסלט העלים וגיבנת העיזים, כמו כן מהפסטה עם זיתיי קלמנטה. כל פעם שהייתי היה נחמד להיכנס אליכם . תמשיכו כך! דוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפנה - תמונה
דפנה מבקר מתחיל
קפה יפו שוק הפשפשים
5.0
15/11/13

אין על קפה יפו בניצוחם של אורנה וניר גבעון :), יש להרבה בתי קפה מה ללמוד מהשרות האדיב , הפינוק , אוירה משפחתית, אוכל משובח, מקצוענות אמיתית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
אוכל בינוני שירות גרוע!
2.3
02/11/13

הגענו בצהריים, לא היה עמוס בכלל. הזמנו מזאטים שהגיעו אחרי העיקריות כשביקשנו במפורש שיגיעו כראשונה. השתייה הגיעה גם כן אחרי העיקריות והיינו צרכים לבקש פעמיים. מבחר די דל לבית קפה חלבי.... הסלט קיסר סלמון היה מאוד טעים, הפיצה הייתה טעימה, אבל ס"כ האוכל היה סבבה. השירות היה ממש מבאס. כי זה היה יכול לשנות את כל התמונה. העיצוב של המקום גם לא משהו. מבחוץ זה נראה הרבה יותר טוב. מבפנים אני לא כל כך מבינה את הקונספט. קצת כמו חדר אוכל. מבחינת מחיר, קצת יקר לאוכל של בית קפה. אני לשם לא אחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל מבקר מתחיל
אחה"צ של כיף
5.0
27/10/13

בתאריך 21/10/13 ארגנתי למחלקת תפעול בחברתנו אחה"צ של כיף הרבה בזכות איש יקר ששמו ניר. לפני הגיענו למסעדה עשינו גם סיור ביפו העתיקה דרכו והיה נפלא. קיבלו את פנינו באהבה עם שירות נפלא... ואוכל כל כך טעים וטרי ובשפע עד אשר כל 40 האנשים שהגיעו מסרו לי שהם כל כך נהנו והיה הכל מהכל.שורה תחתונה מומלץ בחום מכל הלב:)

עוד פרטים
הוספת תגובה