נגישות
נגישות

רטטוי ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

74 ביקורות וחוות דעת על רטטוי

אבי - תמונה
אבי 5 ביקורות
רע
1.0
11/10/16

מהמילה רטטוי הייתי מותיר רק את הפתיח "ר" ( רע) . לראשונה בחיי החזרתי מנה לחימום וגם לאחריו הותרנו את המנות כפי שהן על השולחן. מנות יקרות עשויות בחובבנות שאפילו מטבח ילדים עולה... עליו. אינני יודע מה קורץ לאנשים שמגיעים למסעדה יתכן וגודל המנה , אך בוודאי שלא האיכות. המסעדה נכנסה אצלנו לקטגורי של מסעדה של פעמיים - לראשונה ולעולם לא עוד . נ

עוד פרטים
הוספת תגובה
Aviv - תמונה
Aviv 19 ביקורות
המקום המושלם לבילוי רומנטי
4.3
01/08/16

מסעדה בסגנון גן אירועים, חניה במקום, עיצוב יפה, מתאים לבילוי רומנטי, מנות גדולות (!!), אוכל טעים מאוד, טרי, שירות אדיב, קינוחים מיוחדים!, חובה להזמין מקום מראש. הייתי שם מס' פעמים, מנה... ראשונה הזמנו כרובית מטוגנת והום פרייז, מנות עיקריות ניסיתי כמה סוגי רביולי (גבינה, בטטה ותרד) - כולם מצויינים. למרות שהמנות נורא גדולות (גם הראשונות!) כדאי שלא לוותר על הקינוחים. אנחנו לקחנו את הקוקובומב (גלידת קוקוס עם שברי פקאן, רוטב קרמל וקצפת). לבוא רעבים ומומלץ להזמין כמה מנות למרכז שולחן ולטעום מהכל. מחירים יחסית יקרים, גם הזמנת מקומות מראש לא תמיד עוברת בהצלחה (מומלץ להזמין כמה ימים מראש ולא מהיום להיום).

עוד פרטים
הוספת תגובה
עידן - תמונה
עידן מבקר מתחיל
חוויה מיוחדת של חו"ל.
4.0
28/06/16

אווריה טובה ומסעדה מאוד יפה ומושקעת. המחיר הממוצע לסועד היה יקר אך שווה את המחיר. האוירה רומנטית וגודל המנה משביע. אני אישית ביליתי עם משפחתי במסעדה וזה מאוד מומלץ. המסעדה נראת ממש כמו... מסעדה בקיסריה או אפילו בחו"ל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
gulgul - תמונה
gulgul מבקר מתחיל
המוני, רמת האוכל נמוכה.
1.8
08/06/16

ביקרנו במקום ולאחר המתנה ממושכת בחוץ נכנסנו למסעדה. היינו ארבעה סועדים והזמנו מגוון מנות יין וקינוח. למרות ההשקעה האווירה במקום המונית בסגנון של גן אירועים. האוכל בהתאם - סביר מינוס.... השירות היה סביר אך ניסה לדחוף מנות מסוימות מאוד. התאכזבנו לשמוע שלחלק מן המנות יש את אותו רוטב של שמנת- פסטו עם ערמונים פטריות ושקדים. המנות יקרות ברמה של מסעדת גורמה, אבל בפועל מקבלים מנות ברמה מאוד נמוכה שממש אבל ממש לא משקפות את המחיר. בקיצור לא מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
natalie - תמונה
natalie 124 ביקורות
אוכל טעים ואווירה כפרית
4.3
05/02/16

מנות טעימות ביותר, בעיקר הרביולי והניוקי סלק. טונה וסלמון מושחר טעימים, אך לא מנה גדולה והמחיר מופרז יחסית לגודל המנות. המחיר של הראשונות גם כן, יקר מדי לטעמנו. האווירה גם רומנטית, גם... משפחתית, גם כפרית - אפשר להתאים לכל אירוע. מלצרים אדיבים, חייכנים, צוות מתואם ביניהם, מהכניסה ועד להושבה וההגשה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
karina - תמונה
karina 2 ביקורות
מומלץ
3.5
19/12/15

חגגנו במסעדה יומולדת של אחד מבני המשפחה. מקום רגוע ונעים. יש מבחר די רחב של מנות כך שכמעט של אחד ימצא משהו שהוא אוהב. השירות נחמד. המנות בגודל סביר אך המחיר מעט גבוה בשביל התמורה. סך... הכל חוויה חיובית, חושבת שכל אחד צריך לנסות לפחות פעם אחת לאכול במסעדה. קשה להאמין שאוכל כזה טוב מסתתר במושב קטן שכזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lilach - תמונה
Lilach מבקר מתחיל
לא שווה בכלל
2.0
14/11/15

הגענו למסעדה ב-14/11 5 אנשים ומאוד התרשמנו מהמקום, היה יפה אווירה כיפית ואז נאמר לנו להמתין בכניסה כי הכניסה היא לפי סדר הזמנה, המתנו בסבלנות ותוך כדי אנחנו רואים שאנשים שהגיעו אחרינו... נכנסים ואנחנו עדיין בהמתנה, כאשר ששאלתי למה כך נאמר לי כי אלה שולחנות גדולים, מה שניתן להסיק מזה שהם יכניסו יותר כסף אז קודם מכניסים אותם ורק אחר כך את הקטנים. כשפתחתי תפריט נדהמתי מהמחירים, אני מבינה שזוהי מסעדה מוכרת בעלת שם אבל לשלם על פיצה אישית 60₪ נדמה לי מוגזם מידי. פסטה ששמה היה ״אל דנטה״ בכלל לא היתה אל דנטה אלא מבושלת יותר מידי עם רוטב שמנת בטעם מרק עוף, טוסט שהגיע כ-10 דקות אחרי כל המנות היה עם גבינה קשה מסביב כאילו חומם במיקרוגל . בקיצור אכזבה גדולה מאוד ויקרה עוד יותר, פעם ראשונה ובהחלט אחרונה שלנו שם!!! לא מומלץ בכלל!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maytal Leibovitch Emanu - תמונה
Maytal Leibovitch Emanu 3 ביקורות
ערב טעים ומיוחד
4.0
30/07/15

הגענו לשם אחרי המון המלצות ולא התאכזבנו :) שירות מעולה, אוכל מצוין, מנות ענקיות (!!!), מסעדה בסגנון אחר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
galanmut - תמונה
galanmut 17 ביקורות
מקום מושלם!!
4.8
28/07/15

אכלנו ברטטוי מספר פעמים ובכל פעם אנחנו יוצאים מרוצים מאוד. האוכל מצוין, המנות ענקיות ומספיקות לשני סועדים לפחות. התפריט הוא מגוון וכל אחד יכול למצוא מספר מנות שהם לטעמו. המקום עצמו... מושקע ומלא מקומות ישיבה. מומלץ להזמין מקום מראש, המקום לרוב עמוס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלדד ומירב - תמונה
אלדד ומירב 12 ביקורות
מסעדה לא מומלצת בכלל
1.8
22/07/15

ממש חבל לי שמסעדה שמתיימרת להיות "מסעדת יוקרה" בסופו של דבר נותנת שירות של לא טוב. התיישבנו במסעדה והזמנו את האוכל ב21:30. היה להם לחץ, מה שגרם לזה שהאוכל הגיע "בטיפטופים", הראשונה... שקיבלה את המנה שלה - קיבלה אותה ב22:00, האחרונות שקיבלו את המנה שלהן קיבלו אותן ב23:05, כן כן! שעה ושלושים וחמש דקות! המנות שהגיעו ב23:05, היו של פילה דניס על מצע ירקות. לאחר יותר משעה וחצי כנראה שלא היה להם מספיק זמן לבשל אותן... רצינו להחזיר את המנות לבקש קינוחים (הייתה יום הולדת לאחת מהחבר'ה) ולעוף משם. מנהל המשמרת שכנע אותנו ש"מה פתאום", "הן לא ילכו מפה רעבות" ושיכנע אותן להזמין דניס שלם. הוא אמר שלא יקח 5 דקות להכין אותו, אבל 12-13 דקות המנות יהיו לנו על השולחן - ב23:10 הזמנו שתי מנות כאלו. המנות הגיעו ב23:42, 32 דקות לאחר שהוזמנו ולא 12-13. כשאמרתי את זה למנהל המשמרת הוא ענה לי עם חיוך - "מה פתאום? עברו אולי 10 דקות, אני שמתי את הדג בעצמי בתנור". נו באמת, כבר היה עדיף שהיה מתנצל ולא מנסה להתחבק איתי. *חשוב לציין, שלאחר כל הזמנה/בקשה/תלונה הסתכלתי על השעון, לכן, ההסבר שעברו 10 דקות כשעברו 35 דקות רק עיצבן אותי יותר. לבסוף "פיצו" אותנו ב3 קינוחים מתוך 4 בחינם. לסיכום, רוב האוכל היה טעים, הקינוחים היו טעימים. המלצרים היו בסדר גמור. אבל ההנהלה / המטבח לוקח בחסר וזה בלשון המעטה. אני למקום הזה לא אשוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה