נגישות
נגישות

רטטוי ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

74 ביקורות וחוות דעת על רטטוי

Rotem - תמונה
Rotem 30 ביקורות
מסעדה מדהימה ביופיה..
4.8
16/06/15

לאכול שם זו פשוט חוויה. המסעדה עוצרת נשימה בשל עיצוב המדהים שלה. האוכל שם טעים מאוד,והמנות עשירות, מגוונות ומעוצבות. המחירים סבירים. מומלץ מאוד להזמין מקומות מראש, זו מסעדה שעמוסה תמיד... באנשים. ואם לא מזמינים מקומות מראש, זמני ההמתנה לכניסה למסעדה עלולים להיות ארוכים מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hen - תמונה
Hen מבקר מתחיל
אוכל חובבני ופשוט לא טוב
2.0
22/12/14

המקום נראה ממש טוב לאוהבי ה fancy, נראה כמו גן אירועים. זה התחיל במנות הראשונות שפשוט היו לא טעימות, מלאות במלח וסתמיות לחלוטין. קיווינו שזה "נפילה", וחיכינו למנות העיקריות. הזמנו בין... היתר, פיצה ודג טונה. הפיצה הגיעה ראשונה כמו לחם ועל זה גבינה סוג ב'. שאלנו אם זאת פיצה או לחם עם גבינה, אז הם אמרו בדיוק שמנו עכשיו פיצה דקה יותר בתנור, נביא לכם אותה. מה קבלנו? פיצה מעדנות! אפילו פחות טעים... טוב, חיכינו לדג טונה שהגיע מידיום וול! מי מגיש דג טונה מדיום וול? הדג טונה היה עשוי כל כך לא טוב, עד שכבר התחלנו לצחוק והתוספת, כרגיל מלוחה כאילו חושבים שאם ישימו עוד מלח לא נשים לב שהמנה פשוט לא טובה! קיצר - לשם אנחנו לא חוזרים, ולא ממליצים לאף אחד ללכת - על תתבלבלו מהמקום ה fancy, האוכל פשוט רמה ד'.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Bar - תמונה
Bar מבקר מתחיל
מפתיעע
4.8
24/06/14

יצאנו לחגוג יום הולדת 40 לאמא שלי במסעדה עם כל המשפחה הופתענו לטובה מהשירות הנדיב והאוכל המדהים. המקום עצמו מושקע מאוד ושווה את כל הנסיעה מבת ים

עוד פרטים
הוספת תגובה
avi - תמונה
avi מבקר מתחיל
מאכזב ברמות בעיקר בשירות ובאוכל!!!
1.3
04/06/14

באנו לארוחת יומלדת עם צפיות גבוההות ויצאנו מאוכזבים ברמות, בעקר במנות העקריות שחלקן הגיעו קרות , המשיך בקינוח שנחשב למומלץ כדור קוקוס שלא היה אכיל והמשיך בשירות הלא אדיב של האחמשית... שהחמיצה פנים שהעזנו להתלונן ,שלא נדבר על המחיר המופרז והלא מוצדק לפסטות שילמנו 700 שקל ל5 אנשים ונשארנו של אכזבה בפה, לא נחזור שנית זה בטוח אנחנו וחברינו!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
mycall - תמונה
mycall 3 ביקורות
האוכל טעים (לא מאוד), לא שווה את המחיר המופקע, שירות גרוע!!
2.3
13/05/14

הגענו 4 אנשים, השולחן היה ערוך ל-3. המארחת אמרה שמיד יערכו לאדם נוסף. חיכינו ואף מלצר לא ניגש. רק לאחר כ-10 דקות המתנה ניגשה המלצרית. הזמנו 3 ראשונות ושתיה. הגיעו 2 ראשונות, ועדיין לא... הגיעה עוד צלחת. האכלנו במזלגות שלנו את הסועד הרביעי. סיימנו את 2 המנות הראשונות, הגיעה השלישית ועדיין לא הגיעה הצלחת. השתיה הגיעה רק לאחר שביקשנו שוב מס' פעמים. למנה עיקרית הזמנו 2 מנות דגים ו2 מנות רביולי.מנת דג אחת הגיעה, ללא הלחם הנלווה אליה. מנת דג נוספת הגיעה לאחר כ-5 דקות, גם ללא הלחם. הדג הרגיש מקולקל, אמרנו זאת למלצרית והיא קראה למנהלת. לאחר כ-10 דקות הגיעו הרביולי, וכ-5 דקות לאחר מכן הגיעה המנהלת, לא ברור אם מנהלת מסעדה או מנהלת משמרת. היא אמרה שתיקח את המנה ו"תבקש מהשף לתבל אותה מחדש". הסברנו שמדובר בדג שאינו טוב, ולא שאינו טעים. היא התעקשה שמדובר בדג טרי שסופק באותו היום. הסברנו לה שזה לא משנה, הדג לא טוב. היא הסכימה להחליף את המנה באחרת. יצויין כי מדובר בערך ב-20 דקות מאז שסיימנו את הראשונות. בינתיים האוכל כבר ישב טוב בבטן וגם דיי יצא החשק. הסברנו כי איננו מעוניינים במנה אחרת במקום הדג. היא סירבה לבטל את התשלום על הדג, והתעקשה שהדרך היחידה היא להחליף את המנה.לאחר מכן שלחה אלינו מנהל נוסף, שנראה כי לא באמת עניין אותו לפתור את הבעיה, אלא לנאום נאום מוכן מראש וללכת. התעקשנו שאיננו מעוניינים להחליף את המנה או לקבל פיצוי אחר, אלא רק לא לשלם על המנה שהחזרנו. הוא התעקש שהדבר בלתי אפשרי. בנוסף לכך לא טרחו לשאול אותנו איך המנות (לפני שהתלוננו), לא קיבלנו מפיות, ובכללי לא קיבלנו יחס כלשהו.יאמר לזכותם שבסופו של דבר לא חוייבנו עבור הדג וכן פוצינו בקינוח, אבל הנזק כבר נעשה- לשם לא נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דורטל - תמונה
דורטל 16 ביקורות
אכזבה ענקית!
2.5
09/03/14

הגענו לרטטוי אחרי הרבה המלצות ופשוט היה נפילה. נתחיל מזה שמהרגע שהתיישבנו המלצרית התאמצה לדחוף לנו את המנות הכי יקרות ועוד לפני ששתינו כוס מים כבר "תפרה" אותנו באיזה 130 שקל על 2... ראשונות. והאוכל.. 2 מנות מתוך 4 החזרנו כי הן היו פשוט נוראיות. ה2 שכן אכלנו היו בינוניות ביותר. המקום ממש יפה, אפילו מדהים, האווירה אחלה. אבל שום דבר לא שווה את הרמה של האוכל והמחירים המופקעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
soph7 - תמונה
soph7 8 ביקורות
מאכזב
2.0
05/03/14

היינו במסעדה לאחר שקראנו המלצות והופתענו לרעה. מנה שמופיעה בתפריט כניוקי ערמונים ותאנים- הגיעה עם 3 ערמונים קטנים וחצי תאנה. המחירים לא מצדיקים את התמורה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Katya - תמונה
Katya מבקר מתחיל
הפתעה!!!
4.8
14/02/14

היינו 15 איש וחגגנו יומולדת 60 לאימי. אחרי שקראתי ביקורות חששתי כי היו או טובות טו גרועות. גילינו להפתעתנו שהמנות ענקיות, שירות מעולה והכל טעים טעים טעים ומוגש בטוב טעם ברמה הכי גבוהה... שיש! בקיצור לא מאכזב בכלל ואף הופתענו מהאיכות נחזור לשם בוודאות!

עוד פרטים
הוספת תגובה
a0524681 - תמונה
a0524681 20 ביקורות
ציון מ1-10: 9
3.8
20/01/14

הבעיה היא בהמתנה למקומות למרות שמזמינים מראש עדיין לפעמים מחכים רבע שעה עד שנכנסים. האווירה נהדרת, המקום מתוחזק היטב ונקי. לוקח זמן למלצריות להגיע וזאת הבעיה במסעדה, המנות הראשונות שם... ציון 10, והעיקריות דגים גם מעולות והקינוח היה פשוט חלומי גלידה עטופה בפצפוצי פקאן סיני מדהים. לסיכום- מקום מדהים עם אוכל פצצה לא יקר ולא זול נהנתי מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
litalzc - תמונה
litalzc 22 ביקורות
אף פעם לא מאכזב
4.3
08/01/14

השירות מצויין והמנות מדהימות... נותן תחושה של "לא סתם מסעדה חלבית" האווירה מדהימה. ישבנו בחוץ בפרגולות ונהננו מאוד. נחזור בהחלט.

עוד פרטים
הוספת תגובה