נגישות
נגישות

רטטוי ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

74 ביקורות וחוות דעת על רטטוי

Anna - תמונה
Anna מבקר מתחיל
טעים, יוקרתי ושווה כל גרוש
4.5
04/12/17

הזמנתי מקום מראש לקבוצה של 11 איש, כשהגעתי השולחן שלנו היה באזור פרטי, באווירה אינטימית כאילו אנחנו במסעדה לבדנו. הזמנו מנות למרכז שולחן, קצת מכל דבר, כל מה שקיבלנו היה מעדן, המנות... טעימות, גדולות ומעניינות. השירות היה מעולה ומהיר והאווירה כיפית. המחיר אינו זול, אבל שווה כל שקל. מומלץ לארוחת משפחתיות ואירועים. אחזור למסעדה בטוח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי - תמונה
יוסי מבקר מתחיל
מעולה!!!
5.0
18/11/17

אוכל מעולה. הזמנתי מוקפץ סלמון, סוף הדרך.... אישתי לא אהבה את המנה שלה והחליפו פעמיים בלי למצמץ!!! זה שרות!!! נחזור לכאן ונמליץ לחברים!!! תומר המלצר ברמה הגבוהה ביותר ... כך ממלצרים... בבירות אירופה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
ריקי - תמונה
ריקי 2 ביקורות
מושלםםם
5.0
29/10/17

ראשית חייבת לציין שאני כבר מרגישה כבר בת בית במסעדה המדהימה הזו. כל פעם שאני חוזרת לשם. נהנת מהממנות שלהם. בשפע. נקי וטעים במיוחד. רוצה להודות על השירות של המלצרים. אבל במיוחד תודה ל... יאיר אחראי משמרת ,אדם משיכמו ומעלה. מקצועי ברמח איבריו ואנושי. יודע לפנק את הלקוחות עם גישה נעימה וחמה. והלוואי שירבו כמוהו. אחת הסיבות החשובות שאנחנו מגיעים למסעדה ,זה השירות המדהים. וכמובן המקום הנפלא ואווירה ,תודדדדה ושוב תודדדה ,כל מקום שאני נמצאת אוהבת לשבח אתכם ,אתם ראויים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רעות - תמונה
רעות 32 ביקורות
מסעדה טובה על רמה, ממש לא בהגזמה...
4.0
23/08/17

מסעדה איטלקית חלבית מצוינת! הגענו למסעדה שמעוצבת כגן אירועים עם מתחמים שונים מכוסים בדק ובדשא סינטטי, אווירה רגועה עם מים זורמים ומפלים. מיד נכנסנו לאווירה רגועה ושלווה... היינו זוג... והחלטנו להזמין 2 מנות עיקריות, לאחר שנאמר לנו שהמנות מספיק גדולות ומשביעות, דבר אשר הוכיח את עצמו. נתח הדג היה עשוי היטב, עם תיבול עדין וטעים. גם מנת הרביולי הייתה עשויה בצורה טובה, הורגש שזה עבודת יד ולא סתם פסטה משקית... לבסוף, הזמנו את קינוח הבית- פירמידת רטטוי, קינוח כביכול פשוט אך טעים ברמות! לטעמנו, המחיר מעט יקר מידי... גם אם המנות גדולות ונדיבות, מיקום המסעדה אמור להוזיל את העלויות. ובכל זאת, כשרוצים להתפנק במסעדה טובה אנחנו ממליצים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Anna - תמונה
Anna מבקר מתחיל
אכזבה
2.3
20/08/17

דווקה אחרי שפעמיים היינו שם ומאוד נהנו, הפעם היתה אכזבה קשה. הלכנו לארוחת בוקר באמצע שבוע, כך שהמקום לא היה מפוצץ במיוחד. למנות של ארוחת בוקר חכינו כ-40 דקות, לשתיה חמה כ-20 דקות. כאשר... קיבלתי נס קפה בצבע החלב ביקשתי להחחיף, המלצר לא התנצל אפילו, המלצרים בכלל לא היו אדיבים או נחמדים. האוכל עצמו ברמה בינונית בלבד. הוציאו כל חשק לחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michael - תמונה
Michael 7 ביקורות
לא מה שהיה
2.3
19/07/17

מסעדה שאני מבקר בה הרבה, בעיקר בימי הולדת ובאירועים. לאחרונה מרגיש שהם כבר לא מה שהיו. מנות לא טעימות. איבדו את זה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rose - תמונה
Rose 2 ביקורות
פעם ראשונה ופעם אחרונה
1.3
17/03/17

הגענו באיחור של 15 דקות ממועד ההזמנה הטלפונית בנוסף הודענו מראש שמאחרים כשהגענו היה תור מטורף בקור .... כולם איבדו סבלנות והבנו שגם הם הזמינו מקום ומחכים מעל לחצי שעה בקור . חוץ מלפזר... מילים באויר שמלווים בקולות מאוכזבים לא ממש היה מה לעשות ... מה שהייתי מצפה מהמקום לפנק את האורחים שממתינים בסבלנות בחוץ בקור ... בכיבוד קל להרגיע את הגוף . לאחר שניכנסנו שזה אחרי 40 דקות גילינו תפריט עשיר במילים יפות ומגרות ... ומיחירים מופקעים בשמיים לדוגמא .. סלט 70 שח שכדי להעשיר את הסלט שמו קוביות חלומי גדולות והרבה במספר ... כל הסלט בקניות שלי לא הגעתי ל 70 שח הזמנו לזניה פטריות שעולה 80 שח 4 דפים של עלי לזניה במחבת קטנה מראה של הלזניה התהפכה בדרכה אלי .. מנה שאגב החזרנו לא חשבתי לרגע שזה מה שאקבל תמורת 80 שח שאני עובדת קשה לפרנסתי . מזעזע . המלצר שלנו היה מאוד נחמד ושירת באדיבות ובסבלנות ובחיוך .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Or - תמונה
Or 38 ביקורות
שירות מעולה!
5.0
27/02/17

ערב בנות מושלם ! מסעדה מהממת , מנות טעימות ונדיבות מאוד והכל היה מוכן מהר , ומוגש מושלם ! אווירה נעימה

עוד פרטים
הוספת תגובה
orenh - תמונה
orenh מבקר מתחיל
לחזור שוב אני בטוח אחזור.
4.5
24/02/17

הגעתי למסעדה לחגוג יומהולדת לחברתה של אישתי. הגענו 7 זוגות. המקום מדהים, קיבלנו סוג של חדר פרטי, יש כמה כאלה מפוזרים מחוץ למבנה הראשי של המסעדה. השירות אדיב ומעולה. המנות הראשונות... והעיקריות פשוט מעולות. קינוחים מדהימים. לגביי הציון הנמוך למחיר: המנות הראשונות והעיקריות מאוד גדולות. אך מצד שני יקרות מאוד. לזוג מספיק לקחת ראשונה אחת ועיקרית אחת. לדעתי עדיף להקטין קצת את המנה ולהוריד את המחיר בהתאם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lior - תמונה
Lior 3 ביקורות
אווירה משולמת מקום יוקרתי
4.3
21/11/16

עכשיו חזרתי משם מקום יפהפה אווירה מושלמת אוכל טעים מאוד ממליץ בחום ...!!!לא יודע איך אנשים נותנים תגובות לא טובות המקום מושלם אולי הם היו במקום אחרררר

עוד פרטים
הוספת תגובה