נגישות
נגישות

רטטוי ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

74 ביקורות וחוות דעת על רטטוי

me - תמונה
me מבקר מתחיל
מאכזבת
1.5
03/12/13

נראה שהמסעדה נהנית ממוניטין העבר וכיום מדובר במשהו שונה לחלוטין. שרות סביר אך חובבני ממלצרים שאינם מכירים את התפריט בלשון המעטה. אוכל ברמה של מסעדת מזון מהיר, בלי טעם עם טוויסט של מחיר... מופקע ולא הגיוני. המנהלת שבפניה התלוננו על איכות האוכל באה בגישה אנטי שירותית של אין זיכוי (על מנות שבקושי נגענו בהן) שגבלה בחוצפה ורק לאחר שלא וויתרנו התנצלה וזיכתה אותנו. בקיצור יש אלטרנטיבות הרבה יותר טובות ובמחירים יותר שפויים, צריך רק לחפש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
nir.buyu - תמונה
nir.buyu 3 ביקורות
על גבול החוצפה
2.5
15/11/13

ארוחת בוקר זוגית מוגשת ללא פלטת גבינות או אחר. מוגשים רק לחם אישי לסועד ואחכ מגיעות המנות. המנות מוגשות יפה. ביצים בכמות יפה. אבל ללא סלט משמעותי. אנחנו חיכינו הרבה למנות ועד שהגיעו... סיימנו את הלחמים האישיים שהוגשו עם גבינת שמנת וריבה בלבד. במהלך הסעודה ביקשנו לחם אישי נוסף שבחשבון הסופי הסתבר שחוייבנו בלא פחות מ 22 !!!!!!!!!!!!!!! שח". במקום פניתי בתלונה על המחיר המופקר והתגובה שקיבלתי היא : "ההערה מוצדקת הנושא בטיפול".....יופי. מאד משמח. אנחנו לא חוזרים למקום שבו אנחנו צריכים לאכול עם תפריט פתוח כדי לוודא שלא דופקים אותנו !

עוד פרטים
הוספת תגובה
idan - תמונה
idan 6 ביקורות
רמה נמוכה
1.3
23/10/13

יום הולדת במשפחה, הזמנו מנה לאירועים, כ-20 אורחים, 170 ש"ח לאדם. התפריט כלל מספר מנות חמות, מספר סלטים, שתיה קלה וקינוחים. קיבלנו בתחילת הערב קעריות עם מנות חמות וסלטים שהספיקו לכ-6... אנשים ובמשך כשעה לא הגיעו מנות חמות נוספות אלא רק סלטים. מהמלצרית קיבלנו תשובה שהמטבח עדיין לא מוציא לה מנות חמות עבורנו. התלוננתי מול האחראית על קצב המנות ותחילה קיבלתי תגובה שלאוזני נשמעה כמיתממת. האחראית התרצתה ואמרה שהיא תקפיד שהמנות יצאו. בפועל קצב הסלטים עלה אך המנות החמות לא הגיעו. כשעתיים וחצי לאחר תחילת הערב מלאו לנו את השולחן במנות אך אנחנו כבר שבענו מלחם, מטבלים וסלטים והקעריות נשארו מלאות לחלוטין. האוכל נארז הביתה ואציין שטעמו בבית היה תפל וסתמי. בתחילת הערב המארחת הייתה חתומת מבט וחסרת סבלנות וכן, באופן תמוהה בעלי המקום דרשו מאיתנו להסיר את קישוטי היומולת וזאת באופן שהתפרש כגס וחסר נימוס. לסיכום, לדעתי אין להם תודעת שירות. אם אתם מעוניינים לחגוג שם עדיף להזמין מנות אישיות כך שהכל מדוד ושאי אפשר יהיה לספר לכם סיפורים וכן כולם יאכלו ביחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
galit.al - תמונה
galit.al 6 ביקורות
תכל׳ס נחמד, חוויה מיוחדת
3.3
05/08/13

היינו בארוחה משפחתית חגיגית לרגל יומולדת של אמא. איך לומר? רוב המוזמנים איים חובבי ארוחות חלביות... אבל: המנות היו מיוחדות ברובן, ממליצה בחום על הכרובית ורביולי ערמונים. טוסט זה לא... המקום לאכול וגם לא סלמון. השירות היה בסדר פלוס אבל לא יותר, המקום יפהפה אבל שורץ זבובים... אמרו לי שככה זה בטבע. נו מילא. בסוף נהנינו ולא היינו מסרבים לשלם קצת פחות :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
נוי - תמונה
נוי 27 ביקורות
מומלץ ביותר!
4.8
04/05/13

נתחיל מזה שהמסעדה משרה אווירה בייתית- בייחוד שהיא בנויה בתוך בית גדול. האוכל מעולה בייחוד הרביולי גבינות עם רוטב שמנת וערמונים- מדהים! ממליצה ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ofek.had - תמונה
ofek.had 7 ביקורות
לא מהמסעדות המובחרות
1.8
21/04/13

נתחיל מהדברים הטובים, המקום מהם והמנות ענקיות. נמשיך בדברים הפחות טובים: הפיצה היתה לא טעימה (בצק יבש ומתפורר), המלצרית היתה חסרת סבלנות והמארחת שנאלצה להתמודד עם תוספת של שני אנשים... לשולחן יומולדת, כמעט צעקה עלינו... על-אף ההמלצות החמות שקיבלנו על המקום, כנראה שחוות הדעת כאן באתר קצת יותר משקפות את המציאות, וחבל. זה באמת מקום יפה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חגית - תמונה
חגית מבקר מתחיל
יום נישואים במסעדה
2.0
13/03/13

התקשרתי בבוקר להזמין תור לזוג. הגענו ונכנסנו מייד. הושיבו אותנו עם המשפחות ליד הבר/מטבח ובסמוך לשירותים וזה אחרי שהודעתי שמדובר ביום נישואים. לאחר המתנה של 5-10 שלא ניגשו אלינו .... הגיעה המארחת זרקה את התפריטים על השולחן והלכה. ללא מילה . היינו המומים: זה שירות! כאשר הגיע המלצר הזמנו למנת פתיחה פטריות ברוטב טריאקי ,עיקרית סולומון ברוטב אסייתי ועוד מנות. קיבלנו פיטריות ודג באותו רוטב... לא מתאמצים במיוחד שם. לא נישארנו לקינוח. המלצר היה נחמד מאוד. המסעדה יפהפייה אבל לא נחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Boris - תמונה
Boris מבקר מתחיל
לא ממש
1.8
07/02/13

שלום לכולם. סליחה על שגיות כתיב שמענו על מסעדה מהרבה חברים, אוכל מטורף וכו' סוף סוף יצאנו למסעדה אני ואשתי רושם הראשוני מקום נחמד האינו סמכים. התיישבנו מאחורי השולחן וישר סמנו לב... ששולחן וכלים ממש מלוכלכים, השתייה קיבלנו גם בכוס מלוכלכת, אישתי הזמינה מנה וקיבלה רוטב לא מה שהיא הזמינה ולא היה הרבה אנשים במסעדה, אני מדבר על שעות הצהריים. מנות קיבלנו יחסית מהר. האוכל לא ממש מפתיע הסלט בלי טעם. הזמנתי דג במחיר 98 ש"ח חשבתי אני יקבל משהו לא מהעולם הזה. מנה קטנה יחסית למחיר, דג בלי טעם הרבה שמן. השירות עצמו חלש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יערה - תמונה
יערה 5 ביקורות
אחלה מסעדה!
4.8
29/05/12

חבר שלי לקח אותי לכבוד היומולדת למסעדה הזו וכל מנה שם הייתה טעימה יותר מהשנייה!אולי נחשבת טיפה יקרה אבל שווה כל שקל!מנות גדולות,ייחודיות,מתובלות בדיוק במידה הטובה ועושיות... מצויין! ממליצה מאוד,אחלה שירות אחלה אווירה,כדאי להגיע כשיש עוד אור יום כדי להנות מכל הצמחייה והאור הטבעי והנחמד בישיבה בחוץ :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dahlia Benatar - תמונה
Dahlia Benatar מבקר מתחיל
מדהים
4.5
19/12/11

אתמול בערב לקחתי למסעדה בעלי מסעדה מסאן טרופז לארוחה במסעדת רטטוי - הכל היה פשוט נהדר המנות היו עשויות בטוב טעם ובהגשה יפה -הזמנו מנות ראשונות ומנות דגים היינו חמישה סועדים כל אחד הזמין... דג שונה - הדגים היו טריים ועשויים היטב

עוד פרטים
הוספת תגובה