נגישות
נגישות

רטטוי ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

74 ביקורות וחוות דעת על רטטוי

shaharsinay - תמונה
shaharsinay מבקר מתחיל
אכזבה
1.0
13/02/22

הגענו זוג בשעת צהריים הושיבו אותנו ,לקחו הזמנה ,בין המנות הראשונות הזמנתי גם מרק.ביקשתי זירו וכוס חד פעמית. הגישו לי כוס חד פעמית וכשמזגתי את הזירו הכל נשפך מכיוון שהכוס הייתה... מחוררת,קראתי למלצרית שבקושי התייחסה,הגיעה וניקתה,לא הציעה שתייה חלופית אפילו. המלצר התחיל להוציא את המנות ולאחר שכל המנות יצאו,עיקריות וראשונות,נזכר להוציא את המרק בטטה,שהטעם שלו היה טעם של כלי מתכתי.הפיצה הייתה ברמת פיצת מעדנות,הפסטות היו טעימות.ישבנו דקות ארוכות לאחר שסיימנו לאכול ואף אחד לא ניגש,לא פינה ולא הציע מגבון או קיסם.המסעדה ריקה והמלצריות פשוט מתעלמוץ מקיומנו.פתאום הגיעה מלצרית עם תפריט ואמרה הנה תפריט קינוחים,אפשר לפנות? . הזמנו פירמידת ברולה ופירמידת רטטוי. קרם ברולה טעים. פירמידת רטטוי,סתם גלידת עוגיות עם שיערות חלבה,ושוקולד ,מאכזב ברמות!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של גל
גל
21/01/2023
מסכים עם כל מילה
Michal - תמונה
Michal 3 ביקורות
לא נהנינו ולא נחזור
1.0
20/10/21

הזמנו מקומות מיום שישי ליום רביעי. קודם כל השירותים היו מטונפים. ציינו שרוצים בחוץ באיזור מעשנים, אמרו שיציינו לתעדף אותנו בהתאם. בהגיענו למקום, ווידאתי עם המארחת בכניסה שאנחנו אכן... במעשנים- היא אמרה בנחרצות שאין כלל מקומות ישיבה בחוץ באופן כללי ויש פינות ישיבה לעישון (שאותן כבר הכרתי אבל ביקשתי מקום שלא נצטרך לקום באמצע האוכל). נכנסנו והושיבו אותנו בכלל בחלל הפנימי של המסעדה כשאנחנו רואים בבירור אנשים יושבים בחוץ באיזור המדשאות וחצי ריק מאנשים יחסית. ביקשנו לעבור לבחוץ ואחת המארחנות ציינה בפנינו שרק מי שאין לו תו ירוק יושב בחוץ אז זה ״שמור מראש״ להם.. אז בגלל שהיה לנו תו ירוק אכלנו אותה. אז טיפ למעשנים- תציינו שאין לכם תו ירוק ותוכלו לשבת בחוץ בכיף ולא כמו אנשים חלילה עם תו ירוק שטרחו להזמין מקום לפני. בנוסך לעוגמת נפש בכניסה, המלצר היה באווירת סטלן בכיתה מתחילת הערב.. לא הביא את המנה כפי שביקשתי וכשראה שלא נהנינו בערב כשביקשתי חשבון כדי ללכת הוא החל לשאול אם הכל בסדר וכבר החל להציק ולחזור כל רגע וממש לחפור מה קרה כשהוא יודע מה לא היה בסדר. ניסיתי בנעימות וגם שלא בנעימות להעביר את המסר שאני לא מעוניינת להתלונן אלא רק לקבל חשבון ולהתחפף והוא עדיין הציק בשאלות ובזבז את זמננו.. בכל מקרה לשם לא נחזור. חבל.. כשישבנו בחוץ עם הקפה יצא לנו לשמןע שאר אורחים מתלוננים לאחראיות למיניהם. כנראה שהמקום איבד את זה ולא כמו פעם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
orsha.1408 - תמונה
orsha.1408 מבקר מתחיל
מדהים
3.8
10/08/21

אבל יקר מאוד מאוד מאוד מאוד ממש הרבה מאוד אבל טעים

עוד פרטים
הוספת תגובה
shirel127696 - תמונה
shirel127696 מבקר מתחיל
מאכזב /:
3.3
13/07/21

חגגתי יום הולדת ברטטוי חשוב לי לציין שהמקום לא מה שציפיתי בכלל שמעתי עליו בעבר. כמה פעמים ביקורות טובות , ובקיצור מנות לא טעימות מלבד הארנציני היו מנות שהחזרנו שלמות אבל משום מה זה לא... הטריד אותם יותר מדי. השירות בסך הכל היה סבבה. אבל לא טעים בכלל, ובטח לא שווה את הכסף

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shoshi - תמונה
Shoshi מבקר מתחיל
7.7021התאכזבנו ולא קיבלנו מענה
1.3
08/07/21

המנות קרות ולא טעימות ההתייחסות הצדיקה את המסעדה ולא את הסועדים יצאנו מאוכזבות ניסיתי לקבל מענה אך לא היה כראוי לא אחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sofi - תמונה
Sofi 2 ביקורות
אוכל גרוע. גם הטעם וגם הנראות.
2.0
06/07/21

שקיבלנו מנה ממש מזעזעת (קרוב לסיום הארוחה) ביקשנו להחזירה ולא לשלם עליה. ונענינו בשלילה. ניתן היה רק להזמין מנה אחרת במקומה. אז הזמנו מנה אחרת שהיתה גרועה קצת פחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גליתא - תמונה
גליתא 6 ביקורות
מעולה
5.0
29/04/21

מסעדה מעולה מנות גדולות שירות סופר מהיר טרי טעים ונעים מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
shiranbenzino2002 - תמונה
shiranbenzino2002 מבקר מתחיל
החוויה הכי גרועה בעולם
1.0
23/04/21

ללא ספק החוויה הכי גרועה שהייתה לי איי פעם במסעדה, ואני אחת שאוכלת המון במסעדות. הגענו זוג באופן ספונטני ולכן לא שמרנו מקום מראש, שאלנו כמה יש לפנינו ואמרו לנו 6 הזמנות, אז חיכינו, לאט... לאט הגיעו עוד ועוד אנשים ששמרו מקום מראש, אז המקום שלנו הלך והתרחק... אז אחרי שעה וחצי שהתחננו שיכניסו אותנו כי אנשים רק מגיעים וישר נכנסים ואנחנו מתייבשים שעה וחצי בחוץ. (ואנחנו רק זוג, כן?) אז אחרי שסוף סוף נכנסנו והתיישבנו לאכול, הזמנו ראשונות ועיקריות, והגיעו רק העיקריות, וגם בלי השתייה, אחרי שאכלנו ושבענו ועדיין לא הגיעה המנה הראשונה, אמרתי למלצרית שכבר שבענו ואם היא עדיין לא הגיעה אנחנו כבר לא רוצים אותה... (אמורה להיות מנה - ״ראשונה״), ואז המלצרית אמרה שאין דבר כזה ופשוט אחרי כמה דקות פשוט הניחה את המנה על השולחן למרות שלא היינו מעוניינים בו, אחרי מלחמות וויכוחים ואחרי שניסו להשתיק אותנו ולצעוק עלינו מול כולם, גם האחמשית הגיעה, וגם היא לא מפסיקה לצעוק ולהגיד לנו שאין מה לעשות ומה שמוכן יוצא, וגם אם אני לא רוצה את המנה היא עדיין תחוייב, מרוב כל זה לא יכלנו להמשיך לאכול, כל החשק והמצב רוח ירד, השארנו את המנות שלמות, הלכנו בהרגשה הכי גרועה שיכולה להיות, והכי מאכזב שיש. מקום שצריך לתת שירות כל כך טוב לאנשים, עושה את ההפך, וחבל. אנשים מוכנים לשלם מכספם בשביל חוויה, ואנחנו עוד נספר על ה ״חוויה״ שלנו לכולם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ראובן - תמונה
ראובן 2 ביקורות
מקום, אוכל ושירות ברמה מצויינת
4.8
07/04/21

אשתי ואני קבלנו מתנה מהילדים לחגוג יום הולדת במסעדת רטטוי. נהנינו מכל הפרמטרים שמצפים ממסעדה חלבית. אווירה סביבתית נעימה. שירות מצוין, מהיר ויעיל. מנות ענקיות שלא הצלחנו לסיים למרות... שהגענו די רעבים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
הילה - תמונה
הילה מבקר מתחיל
אכזבה זו מילה עדינה
1.3
07/04/21

אתמול 6/4/21 הגענו לחגוג יומולדת הפתעה לאחותי. סגרנו חודש מראש חדר •פרטי• לשעה 20:45, כשהגענו ייבשו אותנו בכניסה עם תירוצים שיש שינויים קרוב לחצי שעה. הציעו לנו לשבת עם עוד כמות של... אנשים (מה שלא ביקשנו) אחת הבנות דיברה עם האחמש״ית, בעל העסק התערב ודיבר בחוסר כבוד איך שאני באתי לשאול משהו, הוא ניסה להשתיק אותי כל הזמן, הרים את הקול שלו עליי. ״דיברתי איתה חצי שעה, את לא צריכה לדבר״ (כשבפועל היא דיברה איתו 10 דק׳ וגם זה לא). אמרתי לו זו חוצפה קודם כל שאתה מנסה להשתיק אותי, אכזבה מהמקום, מהשירות, שמזמינים מקום והתשובה שמקבלים ״לא תמיד זה יוצא לפועל״ - אז למה לתת לאנשים להזמין מראש? הוא נתפס על התקופה שהם 30 שנה בתחום המסעדנות, שלא עבדו שנה, שרק פתחו, שאין מה לעשות. ביקשנו מקום פרטי לבד, לא עם אנשים נוספים. לא ביקשנו שתיתן לו לשבת בחינם! אחרי שבסוף כן ישבנו בחדר עם אנשים, הגיעה מלצרית אדישה. נס קפה הדבר הכי פשוט שיש הגיע אחרי 45 דק׳ ! (למרות שביקשתי לפני שמגיע האוכל) וגם לא בשלמותו. ביקשתי חלב קר בצד, הביאו לי חלב חם. 2 מלצרים נוספים עזרו לה להביא מנות, ועדיין לא הביאה. עד שכבר הביאה חלב קר, המים קפאו. המנות יצאו בקבוצות, כל 4 קיבלו את כל המנות שלהם, ואחרים ישבו והסתכלו, במקום להוציא מנות ראשונות וכו׳. שתיה? אחרי גם חצי שעה לפחות הוציאו לנו. והתירוץ המושלם ״יש לחץ במטבח״. אחרי כמה דק׳ ביקשנו רטבים ועוד שתיה, גם הגיע אחרי לא פחות מרבע שעה. לא ממליצה להתקרב לשם. התקלקלו.

עוד פרטים
הוספת תגובה