נגישות
נגישות

מרינדו ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

128 ביקורות וחוות דעת על מרינדו

HEDVA  - תמונה
HEDVA 2 ביקורות
מסעדה ברמה אירופאית
5.0
30/11/15

הגענו למרינדו לארוחת צהרים לאחר ביקור בחמר גדר. האוכל היה טעים מאוד ,השרות היה ברמה טובה מאוד ,המקום נקי ומזמין האווירה הכללית מעולה . שמחתי למצוא מסעדה כל כך טובה בצפון הארץ . כן... ירבו!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
גילי - תמונה
גילי 6 ביקורות
מקום מצויין
4.0
30/09/15

אנחנו תושבי האיזור נוהגים לפקוד המסעדה לרגל ארוע משפחתי כזה או אחר..ועדיין לא קרה לנו שהתאכזבנו מאיזה מנה..אצלנו מנת הבית היא החציל בטחינה שלהם..חלומי..והפטה כבד..השרות מצוין ואם לא... מזמינים מקום נשארים בחוץ..ממליצה בחום..

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלינור ומיכאל - תמונה
אלינור ומיכאל 2 ביקורות
אוכל מעולה ושירות אדיב
4.3
18/09/15

אכחנו במרינדו המבוגר עגל וחומוס הבית, הכל היה טעים מאד כולל תוספות של סלט ירוק רענןוציפס כחלק מעסקיות (כן גם בערב) שירות אדיב מאד. מרגישים שחומרי הגלם טובים וטריים. ממליצה... בחום! *הפסטה לילדים פחות היתה טובה לטעמי

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dor - תמונה
Dor 2 ביקורות
בשר טוב שירות אדיב!
4.5
18/08/15

הבשר מעולה,הזמנו אנטריקוט ושייסל עגל.האוכל הגיע מהר,ההגשה של המנות הייתה יפה,השירות היה אדיב ולבבי.מומלץ בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
בשר טוב, חוויה רעה
2.3
15/07/15

הגענו בצהרי שבת עמוסים. היינו שניים, וראוי לציין שנמצא לנו שולחן יחסית במהירות. המלצרית ששירתה אותנו הייתה נחמדה מאוד, אולם השירות היה רצוף תקלות- המנה הראשונה (חומוס לא רע) הגיעה לאחר... זמן רב, כאשר אצבעותיה של המלצרית טבלו במנה מול עינינו כשאחזה בצלחת. היינו המומים מכדי להגיב, אבל טוב יעשו שם אם ישתמשו במגש. הסטייקים (סינטה וטי בון טלה) היו טעימים מאוד ועשויים במידה שביקשנו. אולם כדי לקבל את הרוטב שבחרנו עם המנה, וגם את קופסת הרטבים שמקבל כל שולחן, נאלצנו לבקש שלוש פעמים- פעם מהמלצרית שלנו ופעם ממלצרית נוספת, שהגדילה לעשות ושאלה "מה, לא הגיע לכם על הצלחת?" כשהצלחות היו מול עיניה. גם את החשבון נאלצנו לבקש שלוש פעמים, הפעם משלוש מלצריות שונות. עם כל הכבוד לבשר המקומי ולאנשי הגריל, מסעדה היא יותר מהביס שמגיע אל הפה. השירות הרס לנו את החוויה, וגרם לנו להתחרט על שהוצאנו כה הרבה כסף על ארוחת צהרים- ולא משנה מה טיבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Niva - תמונה
Niva 8 ביקורות
אכזבה
2.8
12/07/15

לכבוד יציאה לחופשה קצרה, שילבנו ארוחת ערב שישי במרינדו. שמענו ביקורות נפלאות וצפינו לרבות, אך כך גם האכזבה. ציפינו למסעדה שקטה ונעימה, אך השילוב של החנות בתוך המסעדה מאוד פוגם באווירה,... היה מאוד רועש ולא נעים. המלצרים היו מאוד אדיבים, אך האוכל היה מאכזב. אכלנו כפתיחה נקניקיות, שהיו נחמדות. לעיקרית הזמנו פורטרהאוס שהיה מאכזב מאוד, ולא במידת העשיה שרצינו, לא שזה היה משנה הרבה מבחינת הטעם. בנוסף הזמנו מיין הבית, שהיה פשוט לא טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
תומצ - תמונה
תומצ 26 ביקורות
המבורגר בלי חוכמות טעים ולעניין
4.3
14/04/15

אחלה מקום לארוחת צהרים זריזה על הדרך. מבחר גדול של עסקיות במחירים שונים והוגנים. לקחתי עסקית 59 ש"ח שכללה המבורגר טלה (בהמלצת הקופאית החביבה), צ'יפס טרי וכוס שתיה. ההמבורגר היה טעים... מאוד ועשוי במידה הרצויה והצ'יפס הפשוט יחסית הפך למעניין בעזרת רוטב לימונענע מרענן ומפתיע! השירות מהיר ואדיב ואני בהחלט ממליץ על המקום

עוד פרטים
הוספת תגובה
נור - תמונה
נור 4 ביקורות
אכלנו ונהננו
4.8
07/02/15

ביום ששי בשעות הצוהרים, סעדנו 6 אנשים (כולל ילדים) וממש נהנינו. הבשר היה רך כדרוש (סינטיה וסטייק פילה), המרק כנ"ל, רק חבל שלא היה מרק צמחוני והסלט טרי, טעים ומשובח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאור ושירה - תמונה
ליאור ושירה 7 ביקורות
לא מומלץ
1.8
24/10/14

הגענו למקום , שאמור להיות מומחה בבשר , לצערי אכזבה , הזמנתי פורטרהאוס , 600 גרם סטייק מדיום , וקיבלתי אותו רייר , לאחר משהו כמו 50 דקות המתנה החזרתי אותו , וקיבלתי חזרה בסדר, הסטייק היה... קטן מאוד ויצאתי מרושש מבואס ורעב משם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
י&רון - תמונה
י&רון 30 ביקורות
מקום טוב לאכול בו
3.8
11/10/14

ישבנו במסעדה בצומת עין גב בשבת בצהריים, המסעדה הייתה טובה. התפריט מציע בעיקר בשרים, ובחרנו על פי המלצה ואכן לא התאכזבנו. המנות יצאו במהירות והיו טובות ועשויות כהלכה. בהחלט שווה לבקר... במסעדה למי שמטייל באזור הכנרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה