נגישות
נגישות

מרינדו ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

128 ביקורות וחוות דעת על מרינדו

Naama - תמונה
Naama 3 ביקורות
אוכל טוב שירות נוראי
2.8
10/07/14

אני ובן זוגי אכלנו במרינדו לפני כשבוע בשבת בערב, והמקום היה ריק כמעט לחלוטין. נהנו מהעובדה שמשחק הכדורגל שהיה באותו ערב הוקרן על מסך, והאוכל היה טעים והגיע מהר. המחירים היו מעט גבוהים,... אבל לא באופן משמעותי. השירות, לעומת זאת, היה זוועתי. מלצרית שעובדת במסעדת בשרים לא יודעת מה זה נתח קצבים, לא הסתכלה לכיוון של השולחן אלא אם כן קמנו אליה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Moshe - תמונה
Moshe 51 ביקורות
מאכזב
1.5
08/06/14

לא פעם ראשונה אבל כנראה שלא יהיו יותר. הכל היה בסדר, השירות קצת איטי והתפאורה לא מדהימה... אבל מה שהיה באמת הרבה פחות מהציפיות היה הבשר. בינוני במקרה הטוב ובדרך כלל פחות. האנטריקוט היה... ממש מאכזב וכך גם הפילה, הנקניקיות והקבב... העוף היה בסדר וגם הטחינה והחומוס... אבל... לכאן באים בעיקר בגלל הבשר... ולכן כנראה שלא נחזור...

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל 6 ביקורות
ממש לא
1.5
06/06/14

אתמול סעדנו 16 אנשים במרינדו מול עין גב. השרות היה קר, מתנשא, מתיימר, אך לחלוטין לא מקצועי. פשוט נלעג. בין היתר שכחו להביא מנה לאחד הילדים (ועוד הטילו עלינו את האחריות, כי כשהמלצרית... שאלה אם הכל בסדר אמרנו שכן...), הרטבים הובאו לאחר בקשות חוזרות ונישנות ולקראת סיום הארוחה. האוכל היה די טעים, אם כי אכלנו טובים ממנו, עלותו יקרה, ובעיקר- אין תמורה ראויה. לא מומלץ, אלא אם כן אתם מאלו שנהנים משרות גרוע במיוחד ומריקון הכיס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
moti - תמונה
moti 12 ביקורות
מרינדו - האוכל טעים, האווירה בעייתית
3.0
22/04/14

היינו במהלך חול המועד של הפסח. אנחנו משפחה עם ילדים גדולים. המקום רועש, החיבור לחנות הבשר והאביזרים לא לטעמנו - משדר שאתה צרכן - לא לקוח שבא לסעוד ולהנות. האוכל היה טעים, הבשר טוב וגם... שאר חלקי הארוחה, אבל, החוויה הכוללת שלנו היתה בינונית מינוס. לא נחזור. אולי נקנה את הבשר להכנה בבית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Oren Eliezer - תמונה
Oren Eliezer 12 ביקורות
הייתי ונהניתי
4.0
25/01/14

המבורגר באיכות מצויינת, שירות בהחלט טוב מאוד. במקום ניתן לרכוש בשרים באיכות מצויינת ללא אנטיביוטיקה ותוספים. אהבתי בהחלט ואחזור גם בעתיד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ניר - תמונה
ניר מבקר מתחיל
מסעדה בינונית לחלוטין
2.8
21/12/13

אוכל סביר: הבשר טוב,קינוחים משעממים , אין מבחר לצמחוניים אין דגים ,דיי יקר , לא מצדיק לנסוע במיוחד. שירות בינוני. המקום מעוצב בצורת סופרמרקט,כך שאין אווירה חמימה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
udisun - תמונה
udisun 12 ביקורות
חוות דעתי על מרינדו
3.0
04/11/13

חלקתי עם אשתי את מנת ה"מיקס מרינדו" שמיועדת עבור זוג. המנה הייתה טעימה ,דשנה ומספיקה עבור מספר אנשים. כשקראנו למלצרית לשלם נאלצנו להמתין לפחות 15 דקות עד שמישהו מצוות המלצרים ניגש... אלינו. השירות טעון שיפור,פרט לזאת האוכל טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
eli - תמונה
eli מבקר מתחיל
ארוחת ערב מאכזבת
1.3
05/10/13

הגענו למסעדה ביום שישי ב - 19:00 ולמרות שלא היתה עמוסה במיוחד השירות היה איטי. המנות לא הגיעו ביחד לשולחן והתוספות הגיעו באיחור ניכר. הזמנו מיקס הבוקרים וצלעות הטלה היו בעיקר שומן.... ההמבורגר היה פושר והאנטרקוט לא לעיס. מאוד לא מומלץ!!! אה ומנת הצ'יפס קטנה במיוחד

עוד פרטים
הוספת תגובה
תמר - תמונה
תמר מבקר מתחיל
אוכל טעים שירות מעט איטי
3.5
06/09/13

היה ערב מעולה, אוכל טעים, אווירה נעימה. שירות מעט איטי והמלצריות כמעט שלא הביטו לשולחנות. לסיכום, אוכל טוב, שירות טעון שיפור קל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gal Hahmon - תמונה
Gal Hahmon 18 ביקורות
נהדר
4.5
31/08/13

שירות מעל ומעבר למצופה. מהיר, אדיב ויעיל. הקינוח (עוגת שוקולד ללא קמח) לא היה לטעמנו והורידו לנו אותו מהחשבון למרות שלא ביקשנו ולא היו צריכים.

עוד פרטים
הוספת תגובה