נגישות
נגישות

מרינדו ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

128 ביקורות וחוות דעת על מרינדו

Miriam Singer - תמונה
Miriam Singer 5 ביקורות
מחירים מופרזים למנות קטנות
1.0
01/03/21

69 ש"ח ל100 גרם אנטרקוט בפרנה עם עלים ירוקים ועייפים ו 119 ש"ח לשתי צלעות טלה ושני שטקים קטנטנים במשקל 200(?) גרם בקופסת קרטון עם חופן ציפס שאפשר לאכול ליד שולחן מוזנח עם כלבים משוטטים:... יקר, לא נעים ונשארנו רעבים. ביקשנו קופסה קטנטנה של צ'ימיצורי סרבו "כי זה רק לסטייק" נכון אכלנו סטייק. בקיצור טעים אבל יקר מאד ושרות קמצני וגרוע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ספיר - תמונה
ספיר 20 ביקורות
מסעדה מעולה!
4.5
05/09/20

השירות היה טוב, האוכל היה מדהים, בסך הכל אני ומשפחתי יצאנו מרוצים, נחזור שוב בהחלט. מומלץ ביותר!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
chely.traitel - תמונה
chely.traitel מבקר מתחיל
זוג +2, היה מדהים!
4.5
05/09/20

האוכל היה תענוג! כל מנה שהזמנו חוסלה, היה טעים מאוד ולא נשאר כלום בצלחת. בנוסף השירות מאוד מהיר והאווירה נחמדה, ממליצים בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ורה - תמונה
ורה מבקר מתחיל
אוכל טעים , אוירה לא
2.3
29/06/20

הגענו 8 מבוגרים+6 ילדים לארוחת ערב שישי. הכריחו אותנו להסכים מראש על תפריט קבוצתי במחיר 170 שח לאדם (!) +69 לכל ילד. עם ההגעה ״הנחיתו״ על השולחן את המנות הראשונות עוד לפני שהגיעו... כולם... לא עזר שביקשנו לחכות מעט... לא היתה כל גמישות , וכאשר אחת מתוך שמונת המבוגרים ביקשה לאכול שמיצל במקום להשתתף במגש הבשרים נאלצנו להסכים לשלם את המחיר כפי שהוסכם מראש... הכל הוגש בחפזון ובתחושה של תאכלו ותלכו.. כאשר הגענו לקינוחים התברר כי למרות שבתפריט המוסכם היה כתוב מלבי או קרם ברולה, הם מתכוונים להביא 4 מכל סוג אף כי הדגשנו כי רק אחד אוכל מלבי והשאר מעוניינים לקבל קרם ברולה... המלצרית הדגישה כי ככה זה.. לאחר דין ודברים והליכה למנהל קיבלנו את מבוקשינו.. איננו חושבים שהבעיה עם המלצרים אלא עם ״רוח המפקד״ במקום שאינו מדגיש את רווחתו ושביעות רצונו של הלקוח במקום הראשון. התנהלות מוזרה מאד, בפרט בימי קורונה אלה כאשר ענף המסעדנות משווע לאורחים.... לא נמליץ למרות שהאוכל עצמו היה טעים ואין לנו כל טענות לגביו...

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
30/06/2020
הלקוח טופל שוחחנו עימו והדברים הובהרו
ניר ומעיין - תמונה
ניר ומעיין מבקר מתחיל
אוכל טמים מאוד!!! בשר איכותי!!
5.0
14/01/20

כל פעם כשאנחנו באזור אנחנו נכנסים למרינדו, תמיד אבל תמיד יוצאים משם שבעים ומרוצים, האוכל והשירות פצצה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liora - תמונה
Liora מבקר מתחיל
מאוד נהנינו לאכול במרינדו
4.3
30/11/19

הייתה חוויה מאוד נעימה, החל מהזמנת המקום, השירות בכניסה ובמהלך הסעודה. האוכל הגיע מאוד מהר והגיע חם, והאווירה בכללי במסעדה הייתה מאוד נעימה. בתור צמחונית ובת זוג לקרניבור, כן הייתי רוצה... להמליץ להוסיף יותר מבחר של מנות צמחוניות בתפריט (יש רק מנה אחת והיא של המבורגר טבעוני). בנוסף, דבר אחרון שהפריע לי הוא תמחור המנה הטבעונית - קצת תמוה לי שהמבורגר מפטריות עולה בדיוק כמו המבורגר מבשר. לא נראה לי שהפוד קוסט פה הוא זהה, אז למה שהלקוח ישלם מחיר זהה? במיוחד כשזו האופציה היחידה שנותנים לאנשים צמחוניים להזמין. נקודה למחשבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gitit Levy - תמונה
Gitit Levy 3 ביקורות
אליפות של "בית"
5.0
25/11/19

בשר איכותי, מנות טעימות - מעלפות, שירות - ליגה 🎖 מקצוענות לשמה🏆 שווה שווה שווה🎖 חוויה נהדרת✨

עוד פרטים
הוספת תגובה
רונית - תמונה
רונית 3 ביקורות
גרוע ביותר- לא נחזור יותר!
1.5
12/10/19

אנחנו תושבי האזור ואכלנו לעתים דיי קרובות במרינדו לאורך השנים. לרוב יצאנו מאוד מרוצים. לאחרונה שמענו שמועות לא טובות על המקום אך החלטנו להתעלם מהם והגענו עם 2 ילדים לאכול. המסעדה היה... ריקה ברובה והכל נראה בסדר. המלצרית הושיבה אותנו, נתנה בידינו את התפריט ונעלמה. בנתיים המסעדה התמלאה בלקוחות נוספים. ישבנו יותר מ-20 דקות וחיכינו שיקחו מאיתנו את ההזמנה. אך זה לא קרה. מסביבנו, אנשים שהגיעו אחרינו מסרו כבר את הזמנתם ובחלק מהשולחנות הגיע גם האוכל. פניתי לאחת המלצריות בשאלה מה לגבי לקחת הזמנה ורק לאחר שהודעתי שכנראה נקום ונלך הגיעה המלצרית "שלנו".התנצלה שהיא עובדת לבד למרות שראינו עוד 3 מלצרים/יות. האוכל הגיע כמובן באיחור וכך גם השתייה . מים הייתי צריכה להזמין פעמיים..., כמנה ראשונה ביקשנו כבדים, עוד לפני שסיימנו את המנה כבר הגיעה אחת ממנות הילדים. ביקשתי שיעכבו אותה עד שנסיים ואז התחילו לערום את הצלחות למרות שעדין לא סיימתי את המנה שלי רצו לקחת גם אותה. הסאגה לא הסתיימה-בשר הטלה שלי הגיע חלקו עשוי וחלקו הרב - חי. ביקשתי שיחזירו אותו לגריל ואכן עשו זאת. בעלי קיבל אנטריקוט אך ללא רטבים (כנראה שלא מגיע לנו...) כמנה אחרונה ביקשנו 2 מנות שונות. כמובן שרק אחת הגיעה ואת השניה שכחו (את זאת של הילדים) והיינו צריכים לבקש שוב. לצערי יצאנו מאוד מאוכזבים מהמסעדה. המחיר הוא לא זול והתמורה ממש לא הולמת וחבל. היינו לקוחות מרוצים ומכיוון שאנו גרים באיזור המלצנו תמיד גם לאורחים שלנו. אך לא עוד!!! חבל, כדאי מאוד שיעשו הכשרה למלצרים

עוד פרטים
הוספת תגובה
טועמת - תמונה
טועמת מבקר מתחיל
מאכזב
3.0
26/07/19

לאורך השנים אני מגיעה למסעדה כשאני בצפון בהרכב של משפחה וחברים, ויש לי תחושה שהמחירים נותרו כפי שהיו, אך המנות מצטמצמות... הגענו שני סועדים ביום שישי בצהריים, בחרנו שתי מנות קבבונים... עם החציל שבתיאור מגיעות עם פרנה . שאלנו אם אפשר להחליף את הפרנה בצ'יפס ונענינו בשלילה, אז הזמנו צ'יפס בנוסף. הגיעה מנה שכללה שלוש קציצות קטנות , אמנם טעימות , מוגשות על חצי חציל קר שנאפה בתנור, ובסלסלה ליד הוגשה לחמנייה "פרנה" כאילו , שנראית כמו שליש בגט, לא טרייה במיוחד . מנת הצ'יפס הייתה קטנה מאוד. על זה משלמים 69 ₪ למנת קבבונים (3) + 14 ₪ לצ'יפס שאפשר להכניס לכוס חד פעמית. לא נראה לי שנעצור שם שוב, זה הזמן לחפש מקום שמכבד את ארנק שלנו. .

עוד פרטים
הוספת תגובה
איה כץ - תמונה
איה כץ 2 ביקורות
מקום עם פוטנציאל, ראוי לשיפור.
2.3
05/01/19

שירות גרוע, מלצרית חסרת סבלנות, חלק מהמנות הוגשו באיחור וקרות. אמנם הוחלפו, לא אכלנו יחד. השאר מנות טובות. מחיר סביר.

עוד פרטים
הוספת תגובה