נגישות
נגישות

מרינדו ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

128 ביקורות וחוות דעת על מרינדו

תומר - תמונה
תומר מבקר מתחיל
פשוט מצוין!!
4.3
27/08/13

הגענו ביום שישי זוג+ילדה, השירות פשוט מצוין, המלצרית ראתה שהילדה רעבה והציאה לה ישר צ'פס בלי שביקשנו בלי חיוב,הבשר מצויין! ממליץ למרות שהמחיר טיפה גבוהה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ricky Eitan - תמונה
Ricky Eitan 115 ביקורות
מקום נהדר!
4.3
09/05/13

האוכל מעולה, השירות מעולה, הכל מעולה! אני ובעלי הזמנו פלטת בשרים טעימה ומשביעה, האוכל הגיע בזמן, האוירה הייתה טובה ונעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רועי - תמונה
רועי 13 ביקורות
החבר'ה האלה מבינים בשר!
4.5
03/04/13

אשתי ואני הגענו לארוחת ערב עם תאווה לבשר טוב. התפריט הביא לנו בשורות טובות ואפילו עשה קצת סחרחורת בגלל מגוון המנות העשיר. יש שם עמוד שלם המוקדש למנות מבשר טלה בלבד(!) להפתעתנו, מוגשות... בערב ארוחות עסקיות במחירים שווים! הזמנו פלטת סלטים מתחלפים שהגיעה עם לחם פרנה חם וטרי והורכבה מחומוס, סלט גזר עם בוטנים, סלט עדשים וסלט חצילים על האש. כולם היו טעימים מאד אך בתיאור המנה, לא הסבירו כי הסלטים מגיעים עם גמבה (מלבד החומוס) ואשתי הרגישה לפלפלים נאלצה לברור אותו מהסלטים. לעיקרית הזמנתי סטייק אנטריקוט 250 גרם שהיה טעים להפליא ואשתי הזמינה את ההמבורגר אנטריקוט בלחמניית פרנה שהיה לא פחות טעים. בגלל בלבול כלשהו שחל במטבח, העיקריות התעכבו ונאלצנו להמתין להן כ-20 דקות לאחר שסיימנו עם הראשונות. המלצרית התנצלה פעמיים ואף פיצתה אותנו בקינוח. בסופו של דבר מאד נהננו ובהחלט נרצה לחזור ולנסות מנות נוספות. דבר אחד שהייתי משפר: העסקיות כוללות כוס שתייה (לימונדה/אשכוליות) אך לשנינו התחשק משהו אחר. במסעדות אחרות, ניתן להוסיף סכום מסוים כדי לקבל כוס יין בארוחה עסקית לדוגמה, אך במרינדו נאלצנו לשלם את המחיר המלא, וזה חבל... עם זאת, לא התחרטתי, ואני ממליץ בחום על יין הבית של מרינדו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל מבקר מתחיל
היה נפלא
4.0
31/03/13

הגענו למרינדו ב-24.3.13- כהמלצה של בעלת הצימר בו שהינו. כחובבת בשר, ציפיתי לחוויה טובה וזכיתי לחוויה מעולה. השירות לעילא ולעילא- סופר מהיר, קשוב ואדיב. קיבלנו המלצה והסברים על הבשר... ולאחר התלבטות הזמנו דאבל פורטרהאוס זוגי. המלצרית הביאה נתח עצום וחגיגי על מחבת רוחשת והסבירה לנו מה לאכול קודם. המנה כללה טי-בון גם פילה וגם סינטה. הבשר היה עשוי מעולה וטעים מאוד. המחיר לא זול אבל שווה את התמורה. בקיצור נחזור כשנזדמן לאזור ונמליץ בכל פה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ir or - תמונה
ir or 6 ביקורות
שווה ביותר
5.0
16/02/13

אכלנו מההמבורגרים, מרק היום (ירקות וחומוס), סלט מרינדו, וקינחנו בגלידה. יצאנו עם חשבון של 700 ש"ח ל- 8 אנשים. ההמבורגרים הכי טעימים שאכלנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ניסים גורמה - תמונה
ניסים גורמה 85 ביקורות
ביקרתי
3.5
13/10/12

כתושב האזור אני ביקרתי במסעדה כ אחת לחודש לאחרונה התאכזבתי מאוד מהמנה החדשה השווארמה פעם אחת עסיסית טעימה כפית כנל בפעם השניה בפעם השלישית יבש על חצי פיתה נראה כשאריות כנראה אחזור... לנקנקיות בלחמנית פרנה המנה האהובה

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
16/10/2012
הצעטרנו לשמוע שהתאכזת מהמנה אותה הזמנת -מנה אהובה מאוד על לקוחות מרינדו , חבל שלא הודעת למלצרית/מלצר שבוודאי שאלו אותך האם אתה מרוצה וטעים לך ..אנו נוהגים לבדוק את רמת שביעות הרצון של אורחינו נשמח לארח אותך שוב במסעדה ולתקן את המצב לכשתגיע אנא צור קשר עם משה מנהל המסעדה .תודה על ההערה !
צביקה - תמונה
צביקה 16 ביקורות
בשר מעולה - הכנה בינונית
3.5
08/10/12

במרינדו מקבלים הוכחה שחמר גלם איכותי הוא תנאי הכרחי לאוכל טעים - אך לא מעבר לזה. הבשר מצויין באיכותו הבסיסית ובמטבח לא קילקלו אותו (ובבשר אדום זה 80% מהעניין) - אך לא הוסיפו לו שום דבר... מעניין. הזמנו פלטת בוקרים. קבב טלה היה טעים ועשוי טוב. צלעות טלה - לא משהו (הטלה קצת התבגר כנראה והעלה שומן) וההכנה חסרת השראה. אנטריקוט - טוב ועשוי בדיוק במידה. כל השאר בסדר. בסך הכל הרבה בשר איכותי במחיר סביר (229 שח לפלטה). ההגשה סתמית (ערמה של הכל במין קערת מתכת דמויית מחבת ברזל קטנה מדי...) ותוספות קטנות מדי ומוגשות בקעריות בסגנון "הום סנטר" ... אולי הגיע הזמן להזמין איזה שף עם השראה וחוש לאסתטיקה למקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ofer Stein - תמונה
Ofer Stein 13 ביקורות
מסעדה מצוינת - למעט הבשר...
3.3
03/10/12

הגעתי היום בצהריים עם חבר למסעדה מחוץ לקיבוץ עין גב, כמובן עם ציפיות גדולות, ואכן בהתחלה נראה כי לא נתאכזב. קודם כל מקום מושקע במיקום מצוין! לאחר מכן שירות יוצא מן הכלל לאורך כל הזמן... שבו ישבנו במסעדה, וכאשר הגיעו המנות הראשונות התפעלנו לטובה. מרוצים המשכנו למנות העיקריות (הבשר האדום) אך פה מתאים המשפט - "כגודל הציפיה, גודל האכזבה". לצערנו המנות שהזמנו שנינו לא היו משביעות רצון (פילה ופורטרהאוס), הם הגיעו ללא טעם, וגם כאשר תיבלנו אותם עדיין הייתה תחושה שזה לא זה (לדברי חברי - "ניכר כי הפרה התעייפה ואין לה יותר מדי כח להרשים..."). מידת העשייה לא הייתה מספקת ולצערי המטרה העיקרית לשמה הגענו למסעדה לא הוכתרה בהצלחה... למרות הכל המשכנו למנה האחרונה אשר הייתה כמו הראשונה מצוינת והפתיעה לטובה אבל לצערנו המנה העיקרית השפיעה על האוירה הכללית של הארוחה. ואולי פשוט עבר על השף יום לא טוב...

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרים צור - תמונה
מרים צור 8 ביקורות
מצויין
3.5
01/09/12

אכלנו אתמול 2 זוגות,נהינינו מאוד אנחנו לא אוכלי בקר לכן הזמנו רק ממנות העוף היה טעים מאוד והשרות היה טוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
עופר - תמונה
עופר 3 ביקורות
מאכזב
3.3
07/07/12

שבת 7/7/12 הלכנו כל המשפחה - 80% מאתנו קרניבורים - לאכול בשר במרינדו. הבשר שקנינו ברמת השרון היה מצויין וציפינו למומחיות בבשר. הפריים ריב שלי ושל בני הגיעו במידת עשייה רייר במקום מדיום... וגם אחרי שהחזרנו את הבשר למטבח הם חזרו קצת שרופים יותר בצד אחד וקרים בצד שני. החזרנו שוב ולא היה נעים להחזיר פעם שלישית. השירות היה מצויין. כנראה שלא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה