נגישות
נגישות

מרינדו ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

128 ביקורות וחוות דעת על מרינדו

גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
ממליצה בחום! אווירה טובה אוכל טעים ושירות מעולה!
5.0
26/11/18

השירות היה מצויין והאוכל היה טעים מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
מדהימה
4.5
26/11/18

אוכל מדהים. והשירות היה מצוין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נורית - תמונה
נורית מבקר מתחיל
תמורה טובה למחיר
4.3
13/10/18

מחיר ממוצע לסועד 120 שח, האוכל טעים והשירות מצויין ואדיב. מומלץ לסעודה טובה למשפחה לציון אירוע מיוחד (אנחנו חגגנו יומהולדת לסבא וקידום בתפקיד לבן)היה כייף. ממליצה לנקות קורי עכביש... מהמדפים שמעל השולחנות...ולהוסיף יותר תאי שירותים. תודה רבה

עוד פרטים
הוספת תגובה
sarit147 - תמונה
sarit147 172 ביקורות
חוויה קרניבורית איכותית
5.0
20/08/18

כל מי שיודע להעריך בשר איכותי יודע שאין ביקור באיזור עין גב ללא ביקור במסעדת "מרינדו", זה בערך שווה ערך לביקור באיזור ללא טבילה במי הכנרת. כך היה גם בסופ"ש האחרון עת ביקורנו בכפר הנופש... עין גב, רגע לפני החזרה לאיזור המרכז עצרנו לארוחת פינוק קרניבורית וטעימה במיוחד, כזו שהשאירה טעם טוב בפה עוד זמן רב לאחר סיומה. כבר בכניסה למתחם ניתן להנות מחנות רחבת ידיים המציעה שלל חומרי גלם ברמה גבוהה כגון: שמן זית, רטבים, סירים וכלי הגשה, בשרים ועוד ועוד. הגענו כאמור ביום שבת בשעת בין הערביים רגע לפני החזרה לאיזור המרכז אחרי יום גדוש בים ואטרקציות, המסעדה הייתה מלאה כמעט עד אפס מקום וניכר כפי שכבר ציינתי כי שמה של המסעדה הולך לפניה ולא בכדי- הבשר כאן הוא בין האיכותיים שתמצאו, השירות מדהים (כיאה לאנשי הקיבוץ) והאווירה קסומה ומיוחדת, אז שנתחיל?

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאור רודיטי - תמונה
ליאור רודיטי 7 ביקורות
האוכל היה מאוד טעים
4.5
13/05/18

הזמנתי במסעדה אוכל ובאתי לקחת אותו לבית ואוכל היה מכון מהר מאוד והיה מסודר בשקיות ובקפסאות מסודורות ובקופסאות רב פעמיות המחיר היה זול מאוד והאוכל החזיר הרבה זמן בתוך הקופסאות ואפילו... אפשר להשתמש בקופסאות האלה אחר כך והאוכל היה מאוד טעים

עוד פרטים
הוספת תגובה
miri - תמונה
miri 22 ביקורות
היה כיף ונחזור
4.8
07/10/17

הזמנו היום מקום במרינדו. התקבלנו בלבביות והוכן עבורנו שולחן יפה וחגיגי לרגל האירוע שלשמו באנו. האוכל היה מצויין, מנות נדיבות, הבשרים עשויים היטב והוגשו לשולחן ממש רותחים מחום. (... אהבנו). דוקא התוספות החמות הגיעו כמעט קרות וזה בהחלט ניתן לשיפור במיידי. גם הקינוחים טעונים שיפור משמעותי. בהחלט טעימים אבל לדוגמא הפבלובה ממש לא פבלובה, בקושי היה עליה רוטב פירות יער וגם המראה לא ממש מלבב. גם שאר הקינוחים שהזמנו לא ממש היו מנצחים אבל, בסך הכל מאד מאד נהנינו מאוכל מעולה, שירות מצויין, אדיבות ואוזן קשבת, גם מנות הילדים היו מצויינות ובתשומת לב ובהחלט זאת מסעדה שכבר אכלנו בה בעבר, וגם היום, ובודאי שנחזור אליה שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאור - תמונה
ליאור 25 ביקורות
בשר איכותי וטעים
4.5
09/08/17

הגעתי מבאר שבע לצימר בצפון וחיפשתי מקומות מומלצים לאכול בהם , מרינדו היה אחד מהם , המלצריות היו מקסימות חייכניות שירות טוב! ההמבורגר שהזמנתי היה מאוד איכותי ודי גדול. כך גם הפרזנטציה של... המנה עם הכלי שהגיע איתו הציפס היית מאוד מרשימה ואפילו נתנה מראה יוקרתי מעט. המחיר היה שווה לכל כיס , האווירה היית מעט רועשת אך עדיין מספקת

עוד פרטים
הוספת תגובה
korma - תמונה
korma 5 ביקורות
מסעדת בשרים טעימה עם שירות מצויין
5.0
18/06/17

ישבנו ארבעה מבוגרים ושני ילדים. מבין המבוגרים טבעוני אחד. לילדים הוזמן המבורגר וספגטי בולונז. ההמבורגר נאכל במלואו ובהנאה. הספגטי באופן חלקי. הטבעוני אכל חציל בטחינה עם לחם פרנה חם.... החצילים מוגשים בצורה נאה על טחינה בשלושה צבעים (סגול, ירקרק ולבן) מגולגלים. חמים וטעימים מאוד. בנוסף הוזמן סלט הפטריות החם - אף הוא נאכל. מעט עודף חומציות של הבלסמי. אך סה"כ מנה טעימה. שלושת המבוגרים האחרים חלקו מנת פטה גדולה במיוחד, סלט כפרי, תפוחי אדמה ומנת טעימות זוגית (כ-260 שח) שהשביע די והותר. המנה כללה אנטריקוט 250 גר'. עשוי מדיום לסועד הראשון והמשך צלייתו לוול לצמד הנוסף, צלעות עסיסיות, פרגית טעימה, מרגז ראויה, קבב בתיבול מושלם עם רעננות של ירוק כלשהו (לדעתי נענע). המסעדה אינה מגישה אלכוהול פרט לבירה או יין. אך ניתן אור ירוק לצ'ייסר שהובא מהבית - ועל כן - כבוד רב. לקינוח חלקו הילדים מנת קסטה עשירה. אז האוכל בהחלט ראוי וטעים ומחירים גם ראויים וסבירים בהחלט. אבל אני מעוניין דווקא להתמקד בשירות - במסעדה היינו ביום שני בשעה 18:30, המסעדה היתה ריקה כשהגענו. ראויה לציון של שבח ולהערכה רבה המלצרית שארחה אותנו ועזרה בשלל סוגיות שונות ועם סבלנות אין קץ לכל גחמה או הערה אם מצד הילדים או מהמבוגרים. אני מסיר את הכובע בפניה על האכפתיות וההבנה. ללא ספק נשמח לחזור לשם בביקורים הבאים באיזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Guy Mizrahi - תמונה
Guy Mizrahi 4 ביקורות
היה ולא טוב שהיה.
1.3
06/05/17

אכלנו במסעדה מרינדו והזמנו אנטריקוטים. חלקם היו בסדר ואחד היה ממש לא עשוי טוב וגומי. לאחר שביקשנו להחליף עשו לנו חצי פרצוף עקום והחליפו בתנאי שזה יהיה ממדיום וול למדיום. כש"המדיום" הגיע... הוא הגיע רייר ולא היה עשוי כמעט ובכלל לא. והחלק שהגיע היה בכלל צוואר ולא אנטריקוט. לעולם לא נחזור לפה. מזעזע השירות של המלצרים על הפנים. עושים טובה שנותנים שירות עם פרצוף שגורם לך רק לרצות ולעזוב את המקום. לבסוף אחד יצא מפה רעב ומה שבטוח לפה לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
14/05/2017
לירון - תמונה
לירון 113 ביקורות
בשר טרי וטעים עם שירות אדיב
3.8
22/12/15

ישבנו במסעדה בעין גב ונהנינו מאווירה נעימה, שירות איכותי, מנות טעימות מאוד, משביעות עם דגש על בשר טרי ואיכותי. המסעדה מתמחה בבשר בקר וטלה. הילדים נהנו מאוד ממנת פרגית חביבה בעוד שאנחנו... נהנינו מסטייקים בשרניים ואיכותיים. מחיר סביר ביחס למנות בשר טרי ואיכותי.

עוד פרטים
הוספת תגובה