נגישות
נגישות

מקום של בשר ביקורות וחוות דעת - עמוד 17

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

187 ביקורות וחוות דעת על מקום של בשר

תמר כהן פלג - תמונה
תמר כהן פלג 24 ביקורות
4.3
23/07/08

הגענו 3 לחגוג יומולדת. בכניסה התקבלנו בנועם ובחיוך מארחת מקסימה מלצרית עוד יותר. נעימה שרותית וחייכנית. האוכל מוקפד וטעים.בשר באיכות משובחת כיאה למסעדה המתמחה בבשרים,התוספות עומדות בקנה... אחד עם הבשרים מפתיעות וטעימות. בקיצור- מ ו מ ל ץ בחום.!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.3
23/07/08

הגעתי למקום במקרה בלי לקלב חוות דעת מוקדמת מאף אחד ואני חייבת לציין שזה המקום בת"א לאכול בשר.בתור חובבת בשר ותאמינו לי אני מכירה את כל רב המקומות בת"א . זה המקום בהא הידיעה.שירות מקצועי... אוריה נעימה בקיצור תענוג אמיתי לחך.המנות הראשונות ממה שאנו טעמנו -קלמרי מטוגן דווקא לא רע בכלל הרוטב טוב סלט שרימפס מקולפים עם אבוקדו-נחמד לא להיט.אבל את מי זה מעניין הבשר שם פשוט חייבים לנסות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 2 ביקורות
4.3
16/07/08

אוכל- סינטה עם עצם 500 גרם, סלט נלווה ורוטב ציר בשר- כולם מעולים ומדוייקים. שירות- ישבנו על הבר והברמן נראה בתחילה קצת חמצמץ. אולי אפשר להבין אותו כשמוזמן שליש (בגלל דיאטה) גולדסטאר (כי... רק זה מה שיש) וכשמתלבטת בין לימונדה לאשכולית אדומה. אבל, כשהאוכל החל להגיע הברמן נפתח והיה ידידותי עד מאד. עיצוב- נהדר, פשוט, מודרני, יוצר תחושת מרחב ואווירת נינוחות ללא קשקושים יומרניים מיותרים. סיכום- מקום נהדר ששווה לשוב אליו. החיסרון היחיד- לא שגולדסטאר רע, אבל זה לא אלימלך. מקום כזה שנושא עיניו לאוהבי אוכל משובח חייב להציע מיגוון בירות. יצרנית גולדסטאר (טמפו) מייבאת כמה בירות לא רעות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
10/07/08

אין לנו מילים לתאר כמה כיף היה לאכול שם. למנות ראשונות אכלנו קלאמרי וקרפצ'יו - שניהם היו טעימים מאוד מאוד, למנות עיקריות אכלנו כל אחד אנטריקוט כזה שהרבה זמן לא יצא לנו לטעום ולקינוח... לקחנו מאפה תפוחים רענן ומפנק. היה פשוט בול!נחזור בטוח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
05/07/08

מהמסעדות הבודדות בארץ היודעות לטפל בבשר. סטייק האנטריקוט משתווה ברמתו לזה של יועזר בר יין. שירות מקצועני ונעים

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
24/06/08

הגענו זוגי ואנוכי לארוחת צהריים בפעם הראשונה והוקסמנו מן המקום. מסעדה מעוצבת להפליא, השירות והיחס מעולים, והאוכל טעים. מומלץ בחום. נחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
24/06/08

בתור אחד שמגדיר את עצמו קרניבור שמחתי מאוד לגלות שיש נתחים כמו פורטרהוס וטיבון במשקלים יותר קטנים מ-1 ק"ג אשר אינם מחייבים לחלוק עם מישהו ואפשר לאכול לבד. אני אכלתי פורטרהוס 800 גרם... שהיה מעולה וזוגתי אכלה אנטריקוט 300 גרם. התוספות - גרטן ותרד וכמובן טבעות בצל. סופסוף יש איפה לאכול בשר טוב בת"א ולא לנסוע עד הצפון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
23/06/08

כבר כמה פעמים אכלתי שם ובכל פעם אני מתמוגג מהבשר, אחד הסטייקים הטובים שאכלתי. רק בבקשה, טפלו באקוסטיקה כי נעים לשבת אבל קשה לדבר ותמשיכו כך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
20/06/08

חוץ מבשר, הכל תקין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Naftaly - תמונה
Naftaly 2 ביקורות
3.3
05/06/08

התלבטתי באם לכתוב ביקורת על המסעדה זאת מכיון שחגגנו אירוע מרגש והערב היה קסום למרות האוכל. השירות היה מפנק והמלצריות היוו מרכיב חשוב בהצלחת האירוע הפרטי שלנו. אבל אחרי הכל מסעדה זו... מסעדה והתפקיד הראשוני של כל מסעדה הוא לספק אוכל טוב. במסעדה שטוענת כי היא "מקום של בשר" בו יודעים לבחור את הבשר, להכין אותו, ליישן אותו ובסופו של דבר להפוך אותו למנת אוכל מרשימה, היינו מצפים לחגיגת בשר. כגודל הצפייה כך גודל האכזבה. האנטרקוט היה ירוד, הפילה היה עשוי יתר על המידה ועל כן היה יבש וסיבי והסינטה היתה סתמית. במחירים הנקובים הייתי מצפה למה שנקרא prime beef מה שנתקבל היה יותר דומה לבשר "מופשר" שנקנה בסופר במחיר מבצע.(שם אגב במקום לקרוא לו "מופשר" קוראים לו "מיושן")בזמן אחר היו כל המנות חוזרות אחר כבוד למטבח, אך כאמור הערב היה יותר חשוב מהאוכל וכיון שהיינו רעבים סיימנו את המנות.החוויה הקולינרית בה התנסנו שונה מההמלצות שקראתי ומההמלצות של חברים, כל שנשאר לי לשאול הוא למה ואיך? חבל! ככה המסעדה לא תוציא את משנתה.

עוד פרטים
הוספת תגובה