נגישות
נגישות

מקום של בשר ביקורות וחוות דעת - עמוד 15

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

187 ביקורות וחוות דעת על מקום של בשר

 - תמונה
4 ביקורות
4.3
13/02/09

לחובבי בשר- פשוט בשר טוב נטו, רטבים מצויינים ומנות תוספת לבשר מעולות! תפריט יינות טוב ומכובד, שירות מצויין, קצת יקר אבל בהחלט נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
11/02/09

אתמול אכלתי עיסקית במסעדה.חשוב לי לציין שלאורך כל השהות במסעדה היחס מצד העובדים היה מעולה. בעת ההמתנה למקום הישיבה, המארחת כיבדה אותנו בשמפניה, המלצרית היתה נחמדה וחייכנית והאווירה... במקום היה פשוט טובה ונעימה.אבל, אני בא למסעדה במטרה ראשית וזה לאכול.זה לא שכל השאר אינו חשוב, זה יכול מאוד לגרוע מההנאה במידה והאוכל מעולה וכל השאר רע.היינו זוג, והזמנו קרפצ'יו בשר ומנה עיקרית נתחי פילה ותפוח אדמה אפוי.האוכל היה מעולה, אבל המנות היו קטנות ברמות מבישות. הציעו לנו לקחת לחם, כדי לשבוע, אך נראה לי מגוחך שעליי לשלם 14 ש"ח על לחם וזיתים על מנת לשבוע.ארוחה עיסקית של 84 ש"ח ואוכל בכמות שלא מספיק לילד. שלא יובן לא נכון, לא הגעתי רעב באופן יוצא דופן, ואני אפילו אדם רזה למדי. אבל 125 גרם של בשר? רשתות מזון מהיר מגישות מנה גדולה יותר + 8 רצועות של תפוח אדמה אפוי?המנה הראשונה היתה סבירה בשל היותה מנה ראשונה אבל גם כאן, הזמנתי קרפצ'יו, תגישו לפחות קרקר, כמה זה כבר עולה לכם?שילמנו 200 ש"ח לזוג (כולל הטיפ) ויצאתי מהמסעדה רעב, ואני מתכוון ממש רעב.הרגשתי כאילו הפסיקו לי את הארוחה באמצע.הגעתי הביתה והכנתי לנו אורחת צהריים.אני ממש לא מבין מה מקום כזה מנסה להשיג, גם מסעדת גורמה צריכה להתאים מנות למבוגר ממוצע, ואכלתי בלא מעט מסעדות גורמה ומעולה לא חוויתי טרואמה שכזו.אני מרגיש ששילמתי על משהו ולא קיבלתי תמורה, וחבל כי לא רק אני יודע על כך, אלא גם כל חבריי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
01/02/09

זה בכלל לא מעניין אותי כמה מקומות יש בעיר הזאת,המעצבנת,שאי אפשר בלעדיה,שיודעים איך להביא את זה נכון,להגיש בזמן (ואף מילה על מול ים) ,להיות חדשים,להרדם...כאלה שנכנסים למטבח ומשום... מקום,יוצאים עם עכשיו,ההוא עם השקדים,פילטים לימון ונענע+עגבניה חרוכה קלופה,שחוטה...והרבה שמן זית לימון וקצת בצל,אבל נוכח,שיכול להיות שהרבה טעמו,אבל אף אחד לא טעם את הספציפי הזה,ולא את הלחם החדש...ובטח לא את הערב שהיה. יש גם בשר לא רע בכלל. תודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
29/01/09

פשוט מדהים!!! הזמנו מסעדה אחרת בנווה צדק לשעה 21:30 אבל היינו רעבים כבר לקראת 19:00 והחלטנו לנסות את מזלנו ולמצוא מסעדה טובה למרות שלא הזמנו מקום. נכנסנו ל"מקום של בשר" וממש במקרה היה... שולחן פנוי לשניים ויכלנו לסעוד שם. ואני כל כך שמחה שזה מה שקרה כי נהנו בצורה מדהימה! בעל המקום המלצריות והעובדים טיפלו בנו במסירות רבה. האוכל - אין מילה רעה לומר. למנה ראשונה הזמנו מרק בצל - והוא היה מבין המשובחים שטעמתי והמנה העיקרית - הבשר - הזמנו אנטריקוט - זה כאילו שנייה לפני הגשנו שחטו את הפרה! הבשר היה טעים רך אדום - פשוט מדהים! לקחנו לקינוח קרפ עם תותים- הכיף והטעם זה משהו שיחזיר אותנו שוב ושוב למסעדה. ממליצה בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
27/01/09

חגגתי את יום ההולדת , האוכל היה נהדר המנות הראשונות היו מדהימות , המנות העיקריות חגיגה לכייך והקינוח ללא מילים ,שאפו למקום , נהנינו מכל רגע , תודה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
24/01/09

יום שישי ערב שבת אני ובעלי אסף שעוד מטפטף לי מים בחדר שינה אחרי שעוד פעם נכנס להתקלח בלי מגבת שוב מתחבטים בשאלה הניצחית שכל זוג נאלץ להתמודד איתה והרבה זוגות כבר לא (כי היא לא אוכלת... בשר) "איפה קיבינימט אוכלים שעוד לא אכלנו" אסף שיחייה אומר שהולכים למקום של בשר בנווה צדק כי בא לו דם היינו אכלנו (ביקורות למכביר למטה למעלה) אבל מה, אחרי ששילמנו באה לנו המלצרית עם שקית צלופן יפה של מין מאפינס לקפה של הבוקר ,נחמד מצידם שם של האנשים במקום של בשר שמפנקים אותנו ככה,וגם נתנו מתכון!! כל הכבוד,רק שימשיכו כך!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
17/01/09

אתמול הזמנתי את אישתי ל"מקום של בשר". אני קרניבור מלידה והיא בכלל לא. אני נהנתי מאוד מהנתח קצבים ומהסינטה, ואישתי סוף סוף הבינה מה זה בשר מעולה לאחר שטעמה את טבעות הפילה. השירות היה... מפנק ונעים. ידעתי שלא נתאכזב. אכלתי פה צהריים שלשום והיה פשוט מעולה. מומלץ לאוהבי בשר. רק שישאר באותה רמה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
10/01/09

כמו רוב הביקורות גם לי היה ביקור מצוין. אומנם לא זול אבל בהתחשב במוצר שווה כל שקל. אכלתי את הסטייקים הטובים בחיי וכנ"ל גם בת זוגתי, וכמובן שנלווה לזה הגרטן המעולה וטבעות הבצל הפריכות.... לקינוח לקחנו מנה חדשה של הקרפ עם התותים שהיה פשוט, נגמר לפני שהגיע. אנחנו נחזור שוב וכמובן גם נמליץ בחום רק שישמרו על הרמה

עוד פרטים
הוספת תגובה
iris_adv - תמונה
iris_adv 3 ביקורות
4.7
10/01/09

היינו ששה מבוגרים, חובבי בשר.טעמנו מבחר נתחים.כולם היו מושלמים, עשויים בדיוק במידה שבקשנו. השף מתעניין וממש מארח (מבלי להעיק) הצוות מקצועי ומשתף פעולה. יחס מקסים, מסביר פנים לפעוטות... (דבר לא מובן מאליו במקומותינו) תענוג. לטעמי, מסעדת הבשרים האולטימטיבית. גם הראשונות והקינוחים, ערבו,דרך אגב, מאד לחיכנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
03/01/09

היינו פעמיים, בפעם הראשונה אכלנו פורטרהאוס, אנטריקוט ודג. היה מדהים אך המתנו עם ההמלצה על מנת לודא שלא חד פעמי. חזרנו שנית, הזמנו אנטריקוט, סינטה ודג. הרמה נשמרה והבנו שהאיכות היא דרך... חיים במסעדה זו. האוכל - הסטיקים עסיסיים, רכים, מתובלים ועשויים במידה הנכונה, ממש תעווה לחיך.ישנן כ- 5 סוגי תוספות וניתן לבחור, כולן טעימות השירות - מיקצועי, יעיל, אדיב עם הרבה חיוך וסימפטיה. העיצוב - מפואר אך לא צעקני ונעים לעיין, רווחים גדולים בין השולחנות עם מרווח ונינוחות, למרות שהמסעדה הייתה מלאה הרגשנו רווחה ופרטיות. מחירים - לא זול אבל סביר יחסית לאיכות האוכל והשרות. נחזור גם פעם שלישית ורביעית וכל פעם שנרצה לאכול בשר.

עוד פרטים
הוספת תגובה