נגישות
נגישות

מקום של בשר ביקורות וחוות דעת - עמוד 18

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

187 ביקורות וחוות דעת על מקום של בשר

דיויד - תמונה
דיויד 3 ביקורות
1.0
14/05/08

התקשרתי להזמין מקום... לתדהמתי וברוב חוצפתה של המארחת הוצע לי שולחן ל20:00- כאשר ביקשתי שולחן ל 20:30.כאשר שאלתי מדוע עליי להקדים ...? הוסבר לי כי אאלץ לקום ב-21:30 מאחר וישנם עוד... לקוחות לשולחן אז נפל לי האסימון!כנראה שהמסעדה הנ"ל מעוניינת ליהנות ממושג הטרנד ולהפוך את המסעדה לסרט נע של לקוחות עם שרות ממוצע!חבל... קיבלתי המלצות חמות על המסעדה אך התאכזבתי עוד לפני שהגעתי. נו מילא, לא נראה לי שמפריע למקום של בשר לאבד עוד חתיכת בשר ...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
30/03/08

פשוט חבל על הזמן...מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avner - תמונה
Avner 46 ביקורות
4.7
28/03/08

לקחתי את אחייני היקר לארוחת בשרים לרגל יום הולדתו. שנינו אכלני בשר לא קטנים ובאנו עם ציפיות לא קטנות. לשמחתנו הבשר אפילו התעלה על הציפיות שלנו. פתחנו בבירה ולמנה ראשונה הזמנו מנה עיקרית... (ספיישל של אותו ערב) של נתח קצבים בדרגת מדיום שהיה מעולה. למנות עיקריות הזמנו 2 סטייקים עם עצם. האחד - T-BONE של 550 גרם והשני - פריים ריב של 700 גרם. כבר בחיתוך הראשון של הבשר היה ברור שזו הולכת להיות חוויה... בשר רך, נימוח וכל-כך טעים...אני לא ארחיב על כל השאר - התוספות, היין, המקום היפה, השירות הטוב וכו'. כל זה לא חשוב. העיקר זה הבשר...

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדי - תמונה
עדי מבקר מתחיל
4.7
27/03/08

הלכתי לאכול במסעדה אחרי המלצות רבות ובכל זאת באתי "טבולה ראסה". האווירה הייתה רומנטית, אך לא מחייבת.המלצריות היו מקסימות. היה קשה להקשיב למה שהן אומרות מרוב שהן יפות, אבל ניכר שלא ככה... בחרו אותן, כי בנוסף, הן גם הפגינו ידע מקצועי בתפריט ושירות אדיב ביותר.הקרפצ'יו היה לא מהעולם הזה וזה סלנג חיובי. הבשר היה כ"כ איכותי, שכל הקישוטים בכלל לא היו הכרחיים.פשוט בשר מעולה שנמס בפה, הקרפצ'יו הראשון שלא צריך לאכול עם לחם (ולא בגלל קלוריות), אלא בגלל שתעדיפו להתרכז רק בבשר.הסטייק- עליו קשה לי אפילו לכתוב במילים. בכל מסעדה יש היום אנטריקוט, אבל מסתבר- שאנטריקוט, זה לא רק אופן הבישול, זה איך שמטפחים אותו מרגע השחיטה.ואחרי הביס הראשון- אפשר לומר שזה עשה את כל העבודה.אתם אוהבים בשר?- זה המקום! מהסטייקים האלה- שגם אם אתם ממש מלאים, תמיד יש מקום לעוד ביס... מעולה!זה וכוס יין ליד ואתה כבר לא צריך חברה בשולחן...ממליצה בחום לאלה שיודעים בשר טוב- מהו.איכותי אמיתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
6 ביקורות
4.0
23/03/08

אכלנו ביום חמישי אחרי הניצחון של מכבי על זאלגיריס-מכבי ניצחו...השירות מקצועי ונעים. האוכל טוב מאוד. מורגש שמי שמטפל בבשרים מבין עניין.אכלנו אנטריקוט 450 גרם ופורטרהאוס 850 גרם.לא זול... בכלל אבל שווה כל שקל!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אסי - תמונה
אסי מבקר מתחיל
2.7
16/03/08

בשרים מצויינים, כל השאר, מנות פתיחה, תוספות (שרובן לא היו בנמצא) וקינוחים-ראו הוזהרתם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
15/03/08

לא מתאים התנהגות כזו , שירות בעייתי מאוד אוכל לא מעניין בכלל, תודה שלום לא מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
07/03/08

הגענו לארוחה עם חברים, לאכול טוב אך גם להעביר ערב. המקום חביב , שירות די חובבני, לא מתיימר לא פלצני. הארוחה עוברת מהר מדי אם באים לבלות ערב. ובאשר לאוכל, אכלנו נתח יפה של פורטרהאוס... וסטייקים של פילה. כל הבשרים היו מעולים, עשויים בדיוק להעדפותנו, מתובלים במלח גס ואולי פלפל. לא נזקקנו כלל לרוטבים. התוספות לעיקריות -בסדר. אז אמרנו הבשרים היו שווים את הארוחה. חבל שמזלזלים בשאר ובנו הלקוחות. מנות ראשונות: הלחם עם הרוטב היה טעים ומזמין. מנת הקלמארי היתה טובה, פריכה ובכמות נאה, אבל!!!!! סלט השעועית-בדיחה. סלט השרימפס והאבוקדו-שערוריה. כלום בטעם (כן, הרבה חסה שקועה בחומץ), בכמות ובצורת ההגשה. והקינוחים-צר לי אבל ברמה של הסופר.אז-רוצו בגלל הבשרים. . דלגו על הראשונות והקינוחים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
07/03/08

ראשונות סבירות. פילה מוצלח למדי, פורטרהאוס ממוצע. קינוחים חלשים.לסיכום לא למקצועני בשר אמיתיים אבל סבירה מאד - רמה דומה לדוריס קצבים (זאת שבתל אביב).

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
05/03/08

מנות ראשונות בין סבירות לטובות אבל לא מעבר לכך.מנות עיקריות ובחרנו כמה מהן נתחי פילה בקר - רע מאוד. סטיק אנטרקוט - ממש לא משהו,סינטה - סבירה,מנות אחרונות - טובות.המקום נעים מאוד, שרות... טובאולם רחוק מאוד מלהיקרא "מקום של בשר"

עוד פרטים
הוספת תגובה