נגישות
נגישות

מקום של בשר ביקורות וחוות דעת - עמוד 19

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

187 ביקורות וחוות דעת על מקום של בשר

 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
27/02/08

אכלנו שם אתמול.סטייקים מעולים. מהטובים בעיר.מנות ראשונות סבירות אבל לא יותר.מנות אחרונות מזעזעות. הם משויצים בעוגת ביסקויטים שלא הייתי מגיש ביום הולדת בגן.למרות הערתנו שהקינוחים ממש... גרועים הם לא הורדו מהחשבון.שרות סטודנטיאלי חובבני. לסיכום. סטייקים טובים. נדרש שיפור דחוף בשאר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
4.7
14/02/08

זה עתה שבנו מארוחת ערב במקום של בשר ורצינו לשתף אתכם בחוויה (וזו בהחלט חוויה)...יש לציין שלא שמענו המלצות על המקום והגענו אליו דרך אתר רסט, עניין המהווה סיכון בשבילינו בתור אכלני בשר... רציניים, אבל בכל זאת החלטנו לתת לו צ'אנס.... וטוב שכך. לראשונה אכלנו קרפצ'יו בקר בליווי לחם- בהחלט טעים. אך העיקר כמובן טמון בעיקריות והן היו פשוט מעולות!!!! אני אכלתי 350 גר' סטייק סינטה שהיה רך ואדום מבפנים! בדיוק במידה הנכונה!! בן זוגי אכל 600 גר' טי-בון (עם עצם) שגם היה פשוט מעולה!!! מגיע בליווי רטבים (רוטב הרוקפור ורוטב ציר בקר מומלצים בחום!) וכמובן בליווי תוספות.. לקינוח הזמנו פאדג' שוקולד שהיה מדהים!! בקיצור, נהננו מכל רגע ובהחלט נשמח לחזור!!!! וכמובן נמליץ לכל אחד ואחד מהם להגיע...וזאת מילה של קאניבלים!! תהנו... :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
11/02/08

הייתי במקום מספר פעמים ובכל פעם התענגתי מחדש..ללא ספק המקום עם הבשר הכי איכותי במחוזותינו...לקרניבורים שבינינו ולאוהבי איכות מומלץ בפה מלא...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.7
09/02/08

היינו במוצ"ש לאחר שקראנו המלצות לא כל כך טובות באתר אבל רצינו לנסות, והיה ממש כיף, הזמנו נתח אנטריקוט ונתח פילה שהיו ממש ממש כמו שצריך, גם התוספות היו טעימות.השירות היה בסדר גמור חוץ... מזה שהיה קצת קריר במסעדה,אבל בכל אופן אנו ממליצים ומשבחים את הבשרים שהיו ממש טעימים.לאחר שיצאנו מהמסעדה פגשנו שני צעירים שהתלבטו לאן ללכת והמלצנו להם בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
30/01/08

חסרה מנה של טעימות בשר מכל הסוגים שבהצע כדי שגם אלה שלא בדיוק מהמבינים יתנסו ויחליטו לעתיד על מה הם ילכו וכמובן בתימחור הגיוני והוגן

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
26/01/08

אמש הועלתה הצעה לנסות מסעדה חדשה. בקצת היסוס נעננו והגענו למקום. כבר בכניסה הציפה אותנו האוירה המקסימה של המקום: עיצוב עדין (אך יוקרתי...), תאורה מלטפת וחיוך לבבי של המלצרית אשר קיבלה... את פנינו. לאחר שהתישבנו וסיימנו להתפעל מהמקום, קיבלנו את התפריט: מצומצם, מתומצת ומכיל רק את כל הדברים הטובים. הזמנו מנות ראשונות, אשר הגיעו והיו מצויינות!!!! חובה לטעום את מרק הבצל, אשר ה"טעם המוזר" שבו הוא נטו ציר בקר איכותי שלא מוצאים בשום מקום!!!!. עברנו לעיקריות: הוזמנו לשולחן שלל נתחי הבשר - סינטה, אנטריקוט ופילה בקר שעליו אתעכב ואומר כי הוא המומלץ מכולם! מעדן!!! אין מילה אחרת אשר תתאר את טעמו ומרקמו!!! כל מנת בשר הגיעה עם רטבים מעולים ותוספת אשר כל אחת ואחת היתה מעולה בפני עצמה. גם מהמנות האחרונות אי אפשר להתעלם: בן זוגי לא הפסיק להתענג על "העוגה של שחר" ושאר השולחן התלהב מהתותים בקצפת (כמה פשוט ככה טעים!!!). לסיכום - נדיר! הרבה זמן לא נהנו ככה!!!! ביחס למסעדה חדשה (בסה"כ 3 חודשים) הכל היה מושלם!!! דבר אחד אשר מאוד הפריע וחשוב לציין שאולי בעלי המקום ייקחו לתשומת ליבם והבאים אחרינו לא יתמרמרו כמונו - קרפצ'ו (אשר לא נאכל ללא לחם) מכריח אותך לשלם בנוסף על לחם, דבר אשר יוצר מחיר יקר מאוד למנה ראשונה..... אז זהו, חבל שאי אפשר להעביר טעמים באינטרנט, אבל אם תלכו, מבטיחה שתהנו. מאוד!!!. אנחנו בטוח נחזור (-:

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל מבקר מתחיל
4.7
13/01/08

הגענו 12 חבר'ה רעבים למסעדה כדי לחגוג יום הולדת וקיבלנו יחס אישי ומקצועי. האוירה היתה נעימה והכי חשוב האוכל היה מעולה!!! האנטריקוט היה מדהים וכך גם הסינטה. למנה ראשונה לא לפספס את... הקלמרי... מומלץ ביותר!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבי - תמונה
אבי 12 ביקורות
3.7
02/12/07

היתי שם בשבוע הפתיחה,האנטיריקוט היה טוב,אבל ממש לא מיוחד יש מקומות יותר זולים באותה רמה,בקיצור אחרי כל הרעש שהם עשו בהחלט אכזבה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
30/11/07

לא טוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
08/11/07

סוף סוף מסעדת בשר נעימה באוירה חלומית.

עוד פרטים
הוספת תגובה