נגישות
נגישות

מקום של בשר ביקורות וחוות דעת - עמוד 16

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

187 ביקורות וחוות דעת על מקום של בשר

אבי - תמונה
אבי 3 ביקורות
2.7
27/12/08

מסעדה יקרה בלי פרופורציה לאיכות האוכל הירודה ( מנות קטנות ולא טעימות שגובל בקטנוניות) . אבל זה מילא. מסעדה לא אמינה הכותבת שמחיר 100 גר זה 28 שקל אבל לא מתריעה שיש מינימום 650 גרם.... ששואלים את המנהלת מה הסיבה אז התשובה הלקונית ולא אמינה הינה שזה תלוי בנתח שנשאר. זה תשובה שמתאימה לשוק ולא למסעדה הגובה מחירים אלו . בקיצור לא אמינים . הפעם האחרונה שלי שם. העצוב הינו שגם המלצרים לא מאמינים במה שהמנהלים משדרים. אני מניח שמקום כזה לא ישרוד בתקופת מיתון ומפליא אותי שיש אנשים מוכנים לקבל זאת

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
4.7
21/11/08

אין ספק שזהו מקום של בשר. בשר מעולה. היינו ונהנינו מכל רגע ומכל ביס. למנה ראשונה סלט ספרדי ומרק בצל מצויינים ובהמשך חלקנו מנת פורטרהאוס שאין מילה להגדיר כמה היתה טעימה. טבעות בצל וצ'יפס... היו תוספת חביבה ולקינוח עוגת שחר כל כך פשוטה וכל כך טעימה כמו עוגת הביסקוויטים של ילדים אבל משודרגת. נהנינו גם מהשירות ומהאוירה. בקיצור- חוויה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
20/11/08

בתור חובבי בשר ותיקים - שמחנו לגלות מקום טעים, מקצועי ולא פלצני. חלקנו מנה זוגית של פורטרהאוס והיה משובח. גם המוס שוקולד וקינוח התפוחים היה טובים מאוד. נשמח לחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
25/10/08

הבשר היה מדהים והשאיר טעם של עוד גם הרטבים לבשר היו טובים (מלבד ציר הבקר שהיה מאוד סתמי). המנות הראשונות היו חביבות וטובות אולם לא הגיעו לרמה של הבשר. למנה אחרונה אכלנו מלבי שמנת שהיה... מדהים ממש מעדן. השירות היה אדיב חביב ומקצועי. מומלץ ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענבל ונדב - תמונה
ענבל ונדב מבקר מתחיל
4.7
20/10/08

אני ובן זוגי הגענו כדי לחגוג את יום הולדתו של גיסי, ויצאנו נפעמים. הטעם היה משובח ( גם הבשר, גם המנות הראשונות וגם הקינוחים המשובחים ), האוווירה היתה נעימה, והשירות היה מצוין. אחרי 4... ימים חזרנו שוב והפם בהרכב גדול יותר ( הורים ודודים.. ) וכולם התמוגגו מהאוכל. לא נותר פירור מיותר באף צלחת וכולם היו שבעי רצון. המלצרים בהחלט יודעים לעשות את עבודתם נאמנה וכך גם השף. היה תענוג ואנו בהחלט נחזור שוב !

עוד פרטים
הוספת תגובה
naama - תמונה
naama 5 ביקורות
4.3
17/09/08

לקחתי את בן זוגי לחגוג את יומולדתו. האוכל היה משובח! לקחנו מנת אנטריקוט עם טבעות בצל ומנת סינטה עם תרד בשמנת,כוס יין.היה פשוט מוצלח! השרות היה מקצועי,הסבירו לנו הכל בסבלנות. ממליצה... בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
24/08/08

אני ואחי התיישבנו לשולחן. מייד ניגש מלצר שירותי ומקצועי ( הן בבשר והן ביין ), רגוע וחייכן. הסעודה לשנינו כללה: ראשונה: לחם + זיתים + שום בשמן זית ובלסמי צלחת קרפצ'יו (... מדהים) עיקרית: סינטה 300גר' + טבעות בצל ( ענקיות ) פילה 250גר' + סלט ירוק יין מרלו במהלך הערב התנגנו הרבה משיריו ג'וני קאש, ועוד צלילי בלוז וקאנטרי רגועים עניין זה תרם לאווירה כיפית ונינוחה לסעודה. האוירה הכללית מאד נעימה, בישיבה אל השולחן, בהגשת המנות, בייחס המלצר ומקצועיותו ללקוחות . האוכל היה מעולה מהמנה הראשונה, נתחי הבשר היו עסיסיים ובמידת העשייה שנדרשה. שווה שווה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מורי - תמונה
מורי 3 ביקורות
5.0
18/08/08

הייתי שם עם בעלי שבוע שעבר וישבנו על הבר היה פשוט מעולה - הבשר טעים מאוד ועסיסי ואני מאוד אוהבת בשר והייתי בהרבה מקומות יש השוואה לפיטר לוגר בניויורק למי שמכיר ולדעתי כאן היה יותר... טעים אז מומלץ בחום מורי

עוד פרטים
הוספת תגובה
adicohn - תמונה
adicohn 9 ביקורות
4.7
16/08/08

ליום הולדת של אימי, היגענו 7 מבוגרים + תיכוניסט. מהאוכל כולנו התלהבנו. אני מסכים, שהרמה של המנות הראשונות והמנות האחרונות לא זהה לרמה של הבשר, אבל זה רק בגלל שהבשר פשוט מעולה. השירות... היה אדיב ונעים, ואני פשוט מחפש תירוץ לחזור למקום לארוחה נוספת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
gadook - תמונה
gadook מבקר מתחיל
2.3
06/08/08

אני והחבר הזמנו שתי עסקיות עם קרפצ'יו, אנטריקוט וסינטה. התחלנו עם לחם שנראה כאילו לא הייתי בחיים כשאפו אותו וכשאמרנו משהו על כך למלצרית, היא אפילו לא הציעה להחליף אלא רק אמרה ש"אתם... הראשונים שאמרו לי את זה". התחלה רעה, מישהו? כשהבשר הגיע הבנו למה המקום קיבל את שמו, בשר מצוין בדיוק במידת העשייה הרצויה. אבל שוב, כשנשאלה המלצרית על המנות, עלינו הייתה מוטלת המשימה של להסביר אותן לעצמו וכשהגענו לקינוח תשובתה למה יש הייתה "כל מיני". בסופו של דבר, שירות טוב יכול לפצות על אוכל רע, אבל שירות רע יכול להרוס אוכל טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה