נגישות
נגישות

מקום של בשר ביקורות וחוות דעת - עמוד 14

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

187 ביקורות וחוות דעת על מקום של בשר

Dikla - תמונה
Dikla 2 ביקורות
4.7
08/05/09

הזמנו מקומות על פי המלצות מהאינטרנט ולא התאכזבנו! השרות היה אדיב החל משיחת הטלפון ועד שעזבנו את המקום שבעים ומרוצים. מלצרים נחמדים בירה קרה ובשר מדהים!!! גם הקינוחים מומלצים. תודה משפ'... כהן - מודיעין

עוד פרטים
הוספת תגובה
Irit - תמונה
Irit מבקר מתחיל
2.0
21/04/09

ביום שישי האחרון חשקה נפשנו בסטייק לארוחת הערב. הזמנו מקום והגענו בשעה היעודה. לצערנו השולחן לא היה מוכן, ואנו נאצלנו לחכות כשעה עד שיתפנה. המארחת כמובן שהתנצלה אך לא עלה בדעה כי אולי... כדאי להזמין אותנו לאפרטיף על הבר. התישבנו והזמנו, המנה הראשונה, קלאמרי מטוגן, היה ממש מצויין , אך לצערנו המנה העיקרית, אשר בשבילה הטרחנו עצמנו התגלתה כיבשה מעט וקשה, כמובן שהמחיר היה בהתאם למיקום המסעדה ולא לאיכות הבשר. חבל. מאוד מפתיע, כי לנו המקום דווקא היה זכור לטובה. לסיכום, אם חשקה נפשכם בבשר איכותי, כנראה שלא תמצאו אותו במסעדה זו. אנחנו כנראה שלא נחזור לשם שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רויטל דגן רחמים - תמונה
רויטל דגן רחמים 35 ביקורות
4.7
10/04/09

היינו שם ליומהולדת של בן-זוגי והיה ממש כיף! שרות מעולה (המלצרית שלנו הייתה סופר נעימה וגם משעשעת, תוך שימוש בכינוי "מטיבי לסת" עבור מי שאוכל נתח יפה של בשר...), אוכל מצויין, שגם הגיע די... מהר ובכלל אחלה אווירה. ממליצים בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
05/04/09

הייתי עם המשפחה כולל ילד בן 8 וכולנו נהננו וכולם מצאו מה לאכול!!!אוכל מ-ע-ו-ל-ה הכל ממש נמס בפה!מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
בועז - תמונה
בועז 8 ביקורות
4.3
01/04/09

אחלה מסעדה. נעים לשבת גם לעסקים וגם רומנטי. המנות הראשונות היו טובות, אבל גולת הכותרת היא הבשר הפשוט מעולה שהוגש לנו. אנטריקוט, פילה, ריבס, הכול איכותי ועשוי בדיוק כפי שצריך להיות בשר... איכותי. הקינוחים היו טובים מאוד גם כן. במיוחד מנת הקצפת עם גלידה ותותים. מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Moshe - תמונה
Moshe 31 ביקורות
4.0
29/03/09

מסעדת בשרים נטו המגישה בשר איכותי ביותר. גם המנות הראשונות והקינוחים היו מצויינים שרות מקצועני ויעיל ללא רבב מסעדה יקרה אך מקבלים תמורה מלאה

עוד פרטים
הוספת תגובה
הראל - תמונה
הראל 7 ביקורות
4.7
18/03/09

סעדנו במקום של בשר בערב שישי האחרון. האמת היא שלא הכרנו את המסעדה קודם לכן, והציפיות נבנו רק ע"ב ההמלצות באתר. בסיכומו של דבר, נהנינו מארוחה יוצאת מהכלל, וזה כולל את המקום, הבשר המעולה!... והשרות הנפלא!פשוט, צירוף נפלא של שלושת המרכיבים, שעושים מסעדה טובה למסעדה נפלאה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
14/03/09

היינו שם לפני כמה ימים אנחנו עדיין נפעמים מהביקור! אוכל מעולה!! החל ממנות ראשונות וכלה במנות האחרונות, הבשר משובח עשוי במידה הנכונה וטעים ביותר! השירות מעולה הברמנים היו מקסימים, המארחת... לבבית והמלצרית נהדרת ואפילו מצחיקה! נחזור ועוד איך!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
09/03/09

תקשיבו טוב, בעלי ואני היינו ב"מקום של בשר" בשבזי נווה צדק, מ-ד-ה-י-ם!!!החל משמפניה בזמן שהמתנו והסבר מפורט על יישון ועשיית הבשר של השף שהסתובב בין הסועדים וומשם לחגיגה קולינרית-הלחם,... הקלמרי, הקרפציו וכמובן הבשר... קילו של טי בון פילה וסינטה ומנת אנטריקוט (אל תבהלו העצם תופסת את רוב המשקל), ליקקנו את האצבעות, והמוס המרוכז לקינוח מוגש בצורה מקורית עם קונפיטורת הדרים ושוקולד קראנצ'.המסעדה מעוצבת, מלאה, המוסיקה ברקע, המארחת מקסימה והשירות מצוין, מאז קשה לנו לאכול במקום אחר...תלכו ותהנו, מומלץ! נועה קייסמן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lior - תמונה
Lior 3 ביקורות
4.7
14/02/09

מסעדת הסטייקים הכי טובה בארץ נקודה.בדרך כלל שאדם מגיע למקום חדש כדי לאכול סטייק הוא מלא ציפייה לא? כך הייתי... בפעם הראשונה... והיה טיבון 600 מעולה וגם הסינטה של זוגתי לא ירד ברמתו... משלי, אמרתי לעצמי וואלה נפלנו על פרה טובה..קורה. בפעם השניה היינו חייבים לראות אם הפעם הקודמת הייתה מקרית, ונוכחנו לדעת שלא ולא. שוב קיבלנו שני נתחים מצויינים ( אנטריקוט על עצם ושוב סינטה). ובפעם השלישית גלידה..בעצם הרבה יותר טוב פורטר במשקל 650 גרם שפשוט נעלם מהצלחת תוך דקות מעטות. לכן אנו מחריזים בזאת על מסעדת סטייקים הטובה ביותר. נ.ברשמנו "מסעדת סטייקים" כי פשוט לא אכלנו מנה עיקרית אחרת! :)

עוד פרטים
הוספת תגובה