נגישות
נגישות

מקום של בשר ביקורות וחוות דעת - עמוד 13

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

187 ביקורות וחוות דעת על מקום של בשר

 - תמונה
6 ביקורות
4.7
03/08/09

ללא ספק הסטייק הכי טוב שאכלתי בארץ. אני לא אוהבת שומן ולכן לקחתי פילה. מהרגע שהוא הגיע לשולחן התחלתי לרייר, ולא הנחתי את הסכין והמזלג לרגע. התוספות מצויינות, אבל ממש לא צריכים אותן -... הבשר עצמו כ"כ מלא טעם. גם שותפיי לארוחה נהנו מאוד - סירלוין על העצם ואנטריקוט. עוד נשוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
30/07/09

וואו! אני ובן זוגי היינו כבר מספר פעמים ולא התאכזבנו לרגע. תפריט קצר וקולע. בשר שעולה. שירות נהדר. מומלץ מאוד!! וקינוח התפוחים בלתי נשכח

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
12/07/09

היינו אתמול במקום של בשר לכבוד יום ההולדת שלי. ראשית, המקום נראה מקסים וקיימת בו אווירה נעימה ונינוחה. המוסיקה ברקע נעימה והמלצרים נחמדים ויודעים את העבודה. האוכל היה מ-ע-ו-ל-ה! לקחנו... קרפצ'ו וסלט ספרדי להתחלה והם היו מצויינים. אחר כך חלקנו פורטרהאוס (סינטה ופילה על עצם) שהיה טעים ונימוח, יחד עם הרטבים הנלווים היה תענוג. התוספות הפתיעו ועמדו בזכות עצמן - טבעות בצל (הולך מעולה עם רוטב גבינה כחולה, שהוא קליל ולא כבד כמו שחשבתי) וגרטן תפו"א. לקינוח חלקנו אצבעות פילו - מין שטרודל משוכלל. הכל היה ממש טעים, הגיעה איתו גלידת וניל, והרגישו שהיא תוצרת בית... אמממ... אנחנו עוד בהחלט נחזור!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
03/07/09

אין מה להוסיף אוכל מעולה, כולל התוספות עיצוב שירות מעולה, במיוחד אחראי המשמרת החייכן בשנה הבאה יגיע לחמישיה הראשונה בדירוג עכבר העיר של המסעדות הכי טובות

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
29/06/09

המסעדה מאוד נעימה. התפריט באמת מצומצם לאוהבי סטייקים אבל המנות מעולות והבשר איכותי ביותר. למנה ראשונה לקחנו קרפצ'ו - שהיה טעים. אך מגיע ללא לחם שעליו צריך לשלם עוד 14 שקל. אני לקחתי... פורטרהאוס 650 גרם, והעצם מאוד גדולה בבשר - ולכן מחיר המנה קצת גבוה (182 שקל) - אבל הסטייק עשוי בצורה מושלמת ויוצא טעים מאוד. - תוסיפו את רוטב השמנת\חרדל המשובח ואת הטבעות בצל המפתיעות כתוספת, ויש לכם מנה מעולה גם התוספת בצורת תפו"א מוקרמים מעולה. הזמנו בירות ישראליות מקומיות שהיו דיי טובות. סה"כ מקום טוב לארוחה אבל התמחור מעט גבוהה לטעמי. ממש בגבול העליון. זוג שאוכל ולוקח בקבוק יין מגיע בקלות ל-500 ש"ח לפני טיפ. המלצרים באמת שירותיים, אך בעת המלצר ברח מספר פעמים בשביל לבדוק דברים... פעם הבאה תעשה שיעורי בית. :) שורה תחתונה: מומלץ... לפחות שווה לנסות!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
12/06/09

ישבתי היום עם ההורים, היה תענוג! המלצרית נתנה שירות סופר מקצועי ונעים, האוכל היה מ-צ-ו-י-י-ן: הבשר היה עשוי פיקס וטעים, סטייק טרטר מצויין וסלטים רעננים. ממש נהנינו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
05/06/09

הזמנו מקום להיום בערב (5.6.09) ויצאנו מהמסעדה שבעים ומאד מאד מרוצים, כל מילה נוספת מיותרת. השירות היה אדיב, המקום נעים, נקי, האווירה נעימה, וכמובן האוכל שבשבילו באנו מוגש יפה ומאד טעים.... לכל זה כמובן תרמה גם טל המלצרית המקסימה ששירתה אותנו בנינוחות, סבלנות ואכפתיות. נחזור לשם שוב בוודאי בקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
זאב - תמונה
זאב 8 ביקורות
4.7
26/05/09

מקום נאה, שירות מעולה, בשר נפלא ומחירים סבירים. מה אפשר עוד לדרוש?

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
18/05/09

הערה שלי היא לגבי טפסים שמלאתי במקום ביום ההולדת הקודם שלי .והייתי במקום מספר פעמים ונהנתי מאד. עברה שנה ושום תזכורת מהמקום על יום הולדתי שחל מחר וזה חבל בשביל מה הם מארגנים חוג חברים... וכ"ו... חסרה תשומת הלב האישית ולכן כתבתי בעילום שם

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
16/05/09

היינו 5 אנשים אתמול (15/5/09). הזמנו פורטרהאוס ופריים ריב ופילה בקר אחד. הכול היה מצויין, המטבח באמת קשוב למידת העשייה שמבקשים ודואג לעמוד בה במדויק ולא להוציא את המנות או רייר או... וול-דאן. התוספות הנלוות למנות לא יוצאות דופן אלא סבירות. הלחם של הבית מצוין וכך גם רוב הראשונות. הקינוחים לעומת זאת בינוניים בלבד וגם המגוון שלהם קטן יחסית אך זה לא הדבר החשוב במסעדה זו. ברצוני לציין כי המחירים גבוהים מדי ולא מצדיקים את האיכות הגבוהה. הסטייקים ללא העצם מתומחרים עוד בסדר אך בגבול העליון. הסטייקים על העצם יקרים מדי. יש לזכור שבפורטרהאוס העצם ענקית ומגיעה לכ-30% מהמשקל של הנתח. מכיוון שהמסעדה רוכשת מהקצב יותר בזול נתחים עם עצם ראוי שמחירם יהיה זול יותר, משהו כמו 10% פחות ממה שהם היום. בשורה התחתונה אני ממליץ בחום על המסעדה לאירועים מיוחדים. אני כבר 3 פעמים ביקרתי שם ובטוח אבקר בעתיד. אגב, השירות מצוין, קשוב, סובלני ואדיב.

עוד פרטים
הוספת תגובה