נגישות
נגישות

אולה - Olla ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

262 ביקורות וחוות דעת על אולה

סיגלית - תמונה
סיגלית 10 ביקורות
מדהימה!
4.3
26/09/14

אחת המסעדות הטובות שיש לאילת להציע, אוכל טעים, מושקע ומדויק. לקחנו פאייה פירות ים, כבד אווז, רביולי קלמצ'ו וקלמרי קריספי. בכול היה מצוין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mor - תמונה
Mor מבקר מתחיל
מדהיייייייייים
5.0
26/09/14

קבלת פנים מאירה ונעימה.. הזמנו סלט פנצנלה מומלץ בחום!! ורביולי בטעם ממכר.. האוירה היתה חמימה והשירות של אופיר היה אדיב ומקצועי בטוח שנחזור בביקור הבא באילת

עוד פרטים
הוספת תגובה
בן - תמונה
בן 4 ביקורות
אווירה מעולה ושירות מצוין
4.5
24/09/14

חגגנו לחברתי יום הולדת במקום ואני מאוד ממליץ. יש במקום אווירה מיוחדת, אוכל באמת מצוין ושירות מעולה. המלצרית החיננית שלנו הייתה דון שבאמת הייתה חמודה. תמשיכו ככה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maor - תמונה
Maor מבקר מתחיל
ביקור במסעדה ב 20/09/14
5.0
23/09/14

רציתי לציין לטובה את המקום הנפלא בעל אוירה נעימה עם אוכל מעולה. המנות הגיעו ברמת עשייה מדוייקת ובמראה נהדר תוך זמן די קצר. זכיתי ליחס מעולה ממלצר בשם חי. המלצר דאג לנו שלא יחסר לנו דבר... בכל רגע נתון, חייך והיה אדיב ונחמד לאורך כל השהייה שלנו במסעדה. חי, המלצר, אף שר לי ״יומהולדת שמח״ כשנודע לו שאני חוגג יום הולדת באותו הסופ״ש. אני ממליץ להגיע למסעדה ולהנות מחוויה קולנרית ברמה גבוהה עם שירות נפלא (תשאלו עם חי עובד באותו יום ותבינו).

עוד פרטים
הוספת תגובה
אירנה - תמונה
אירנה 7 ביקורות
טעים , נעים ושירות מעולה !!
4.5
22/09/14

הגענו למסעדה עם גרופון .. קיבל אותנו מלצר מאוד נחמד ושירותי מאוד חי ותודה רבה לו !!ישר הציע לנו אופציות לשדרוג של הגרופון ומה שהיה מעולה !!! הזמנו סטייק וצלעות טלה לעיקריות והבשר היה... טוב מאוד , היין מעולה וכל האוירה בכלל מאוד מזמינה וכיפית - רומנטית ! מיותר לציין שהצ׳ורוס זה פשוט מעדן שאת הממרחים עושים במקום - טעים טעים טעים!!! אני חושבת שאת החוויה עשה המלצר בשם חי המון המון תודה על השירות - שמגיעים תבקשו שהוא ישרת אתכם ))

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sefi - תמונה
Sefi 4 ביקורות
אולה
4.8
19/09/14

פשוט מצויין!! הזמנתי מדליוני פילה בתוספת כבד אווז ופירה, וחברתי דג לוקוס עם קרם כרובית ושמנת. לקינוח סופלה שוקולד מעולה. בתור אחד שמבקר בהמון מסעדות אני יכול להגיד ש Olla אחת הטובות,... ממליץ בחום!! במיוחד תודה למלצרית המתוקה מור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Neer Lect-BenAmi - תמונה
Neer Lect-BenAmi 2 ביקורות
מסעדה מומלצת
4.0
02/09/14

היינו בדרך לאילת ויכולנו לקבל את החדר רק השלוש, והגענו לאילת בערך באחת וחצי. מיוטבתה כבר חיפשנו מקום שבו אני וזוגתי נוכל לאכול סטייק, והקטנה תוכל לאכול שניצל. הזמנו שולחן דרך האתר של... המסעדה, מה שהיה מיותר כיוון שזה היה אמצע השבוע בצהריים. עשינו את הסיפתח שלהם. קיבלו אותנו עם חיוך ועם דף צביעה לילדה. וישר הזמנו ארוחת ילדים לקטנה, ראשונות ועיקריות לנו. האוכל הגיע עם חיוך ומהר. הראשונות הגיעו אחרי הארוחה לקטנה והסטייקים בעיקריות היו מעולים. המחיר אמנם יקר (380 לשניים וחצי אנשים לא כולל) אבל לדעתנו היה שווה כל שקל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
sofi nakash - תמונה
sofi nakash מבקר מתחיל
ממולץ בחום !!!
5.0
26/08/14

מקום מקסים, האוכל היחס והרווירה ברמה גבוהה וללא תחרות. המקום הממולץ ביותר בעיר אילת. החוויה הייתה בלתי נשכחת. המנות הראשונות והדגים ממולצים בחום .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Pavel - תמונה
Pavel 5 ביקורות
מקום מעולה ומומלץ
4.5
07/07/14

אווירה מצוינת, סטייק מדהים, מנות ראשונות טעימות ומושקעות. ציון 100. הגענו דרך גרופון אז גם המחיר היה סביר. בכל מקרה, גם בלי גרופון - האוכל שווה את המחיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מירב - תמונה
מירב מבקר מתחיל
מסעדה מושלמת
5.0
26/06/14

המסעדה שלי באילת. מומלץ ביותר פריימריב בבשרים והכבדאווז. בדגים הלוקוס מדהים והמיקס פירות ים. אם יהיה לכם מזל לכו על קינוח השף אם לא הצורוס הורס.

עוד פרטים
הוספת תגובה