נגישות
נגישות

אולה - Olla ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

262 ביקורות וחוות דעת על אולה

Svetlana - תמונה
Svetlana 6 ביקורות
טיול לאילת
5.0
01/10/15

מסעדה יפה וכייפית! אוכל מצויין ומגוון. אווירה שקטה אם מוזיקה יפה ברקע. שירות אכפתי ונדיב! מומלץ בחום! בהזדמנות ראשונה כמובן אגיע לאכול במסעדה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gonen - תמונה
Gonen מבקר מתחיל
מומלץ מאוד
5.0
11/08/15

כל מה שצריך להיות כשרוצים לאכול מחוץ לבית. עיצוב קלאסי ונעים. שירות מעולה המלצרית הנחמדה מוריה לא נחה לרגע. האנטריקוט היה אחד הטובים שטעמנו והסקלופיני עוף פשוט מעולה. בקיצור - מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעקב - תמונה
יעקב 4 ביקורות
המסעדה המומלצת ביותר בעיניי
5.0
06/08/15

מסעדת אולה היא מסעדה שאדרג אותה כמספר 1 בעיר אילת ואם היה אפשרי לדרג אותה מבחינה ארצית היא גם הייתה מספר 1 וזה משום שהשירות הוא ברמה עולמית ואני לא מגזים! האוכל טעים, מטובל ומדוגם על... הצלחת ברמה מקצועית! כיף להיות פה , אני אחזור למסעדה הזו פעמים רבות!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avner - תמונה
Avner 4 ביקורות
הפתעה נעימה
5.0
16/07/15

אכלנו שם ארבעה מבוגרים. איכות האוכל מדהימה. אנטריקוט שעשוי בדיוק לפי מידת הצליה המבוקשת, שקדי עגל מפנקים, פסטה מפנקת והמבורגר עסיסי. אנחנו לא רגילים לאכול במסעדה כשרה ולכן ההפתעה הייתה... גמורה. אוכל ברמה מדהימה. האירוח הוא נעים וביתי. תחושת חיבוק חם מכל אחד מאנשי הצוות כאילו התארחתי אצלם בבית. הארוחה באולה זה לא רק האוכל. זו פשוט חוויה, ערב של בילוי אמתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nofar - תמונה
Nofar מבקר מתחיל
חוויה קולינרית מדהימה
5.0
14/07/15

אני לא נוהגת להיות מבקרת מזון וירטואלית אבל על האולה אני מרגישה צורך פנימי למילים נתחיל מהחוץ התאהבתי בסימטה מדהימה בעיצובה משרה אוירה בלי צל של ספק, את פני קיבל אבי טנזי הבעלים האדיב... והנעים של המסעדה ודאג שאקבל שרות מדהים אכפתי קשוב וחייכי מצוות שמרגשים שאוהב ויודע את המקום למנה ראשונה אכלתי את הפינצו פורציני מנה מדהימה מכניסה ממש לאוירה של יער ולעיקרית צלעות טלה עסיסיות לצד פירה כמהין אני רושמת והרוק ניגר לי בפה והקינוח סמיפרדו חלבה נימוך ומאוזן בטעמו בצילחות מרשים וטעים והכל באוירה יוקרתית וחווייתית תודה לך מסעדת אולה והצוות על חוויה קולינרית מפנקת בהחלט

עוד פרטים
הוספת תגובה
ארז - תמונה
ארז 2 ביקורות
ביקור באולה
3.0
06/07/15

המקום נעים והיה והאווירה טובה . הזמנו ראשונה עקרית וקינוח גם טבעוני וגם רגיל . לטבעוני היה ממש לא מוצלח ולא טעים ברגיל דג סלמון יבש וקינוח שוקולד בנוני . בקיצור לא הצליח לנו והמחיר לא... זול .

עוד פרטים
הוספת תגובה
אור - תמונה
אור 2 ביקורות
לא להחמיץ
4.8
20/06/15

לפני 3 שנים הייתה חוויה לא טובה באותה מסעדה. החלטנו לתת צ'אנס נוסף. הפעם האוכל היה טעים מאוד. הגיע בזמן. שירות אדיב ומקצעי. תמשיכו ככה. ולהתראות בשנה הבאה. משפחת בן סירא מהצפון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
sabutbul - תמונה
sabutbul 50 ביקורות
מעולה
4.8
30/05/15

בביקור באילת סעדנו כ-4 אנשים במסעדה. את פנינו קיבל בעל המסעדה בחום, ליווה אותנו עד למקום הישיבה ודאג שמלצר יגש וישרת אותנו מיד. צוות המלצרים היה חייכן ורגיש לכל צרכינו. מנות האוכל היו... גדושות ומפנקות, כך גם הקינוחים שכולם על בסיס פרווה כי המסעדה הפכה לכשרה. לסיכום, אוכל ושירות מעולים. אין ספק שנשוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ירמיה - תמונה
ירמיה 7 ביקורות
טוב מאוד 9
4.5
06/04/15

נראה שכמו שהרוב היה טוב על השאר הם באמת עובדים. השרות היה מעולה מחמדים אדיבים והיחס מהיר. האוכל היה טעים אבל קצת לא מוקפד - הדג היה אפוי מעט יותר מידי והפסטה הייתה מאט חריפה. גם להערות... הגיבו בחיוב. המחירים בהחלט סבירים במתאם לזמן למקום ולאווירה. בסה"כ מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דב - תמונה
דב 14 ביקורות
חוות דעת על מסעדת אולה.
4.3
21/02/15

אווירה נעימה מאוד. שרות מעולה, מקצועי ואדיב. המנות הראשונות היו מצויינות. ציפיתי למנות גדולות יותר. המנה היקרית היה טובה . התוספת למנה קצת מצומצמת מידי תפוח אדמה אחד ותו לא. המנות... האחרונות היו טעימות מאוד. אווירה נעימה. כף היה לבלו תאת ערב השבת במסעדה זו. ממליץ בחום לסעוד במסעדה זו..

עוד פרטים
הוספת תגובה