נגישות
נגישות

אולה - Olla ביקורות וחוות דעת - עמוד 11

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

262 ביקורות וחוות דעת על אולה

מיכאל - תמונה
מיכאל 59 ביקורות
אוכל מעולה ושרות מפנק
4.0
30/03/14

היינו בחופשה באילת ואכלנו ארוחת ערב זוגית במסעדה והיה מהנה וטעים לקחנו מספר מנות טאפאס שהיו טעימות מנת הדניס של אישתי היתה מענגת והפאייה עם פירות הים היתה טעימה אך רוטב העגבניות מעט... השתלט על המנה אבל בסך הכל נהנתי. מהאתר הורדנו קופון של קינוח ולקחנו צ'ורוס עם ממרח שוקולד שהיווה סיומת נהדרת לארוחה מענגת עם שירות מצוין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yasmin - תמונה
Yasmin מבקר מתחיל
אולה
5.0
19/03/14

הייתי באולה ומעבר לזה שנהנתי משירות מושלם, האוכל מוגש ברמה גבוה, אני והבן זוג שלי נהנינו מהמנה שלנו כל כך שאנחנו מחכים לביקור הבא :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
ניר - תמונה
ניר מבקר מתחיל
ארוחת ערב עם חברים
5.0
18/03/14

הזמנו שולחן לשלושה איש מיד קיבלנו ללא המתנה כל אחד מאיתנו הזמין הזמנה מלאה של ראשונה עיקרית וקינוח חייב לציין שהמנות יצאו בזמן וביחד לכולם מה שלא קורה בכל המסעדות בעיר, האוכל היה מאד... טעים ומוגש לפי הצורך. בכל אופן השירות היה מעולה והמקום היה שלו ומזמין מאד. ממליץ בחום!!!! אה ושכחתי לציין שלא יקר בכלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Racheli - תמונה
Racheli מבקר מתחיל
אוכל טוב..שירות טובת..אווירה טובה..מה צריך יותר מזה??
5.0
18/03/14

הגענו כמה חברות למסעדה,כבר שהמארחת קיבלה את פנינו הבנו שהגענו למקום הנכון. המלצרים היו אדיבים, האוכל היה טעים,עשוי טוב ומוגש בזמן [ההמתנה הייתה קצרה], הקינוחים היו מעולים והשאירו טעם של... עוד, האווירה כיפית ונעימה, המחירים היו סבירים.. בקיצור, היה ממש כיף.. כולנו החלטנו לחזור לשם עוד פעם כדי לטעום עוד ועוד מנות. היה מצויין, תודה לכל הצוות האדיב!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Linoy - תמונה
Linoy מבקר מתחיל
חוויה קולינרית מדהימה
5.0
17/03/14

המסעדה מהממת ויוצרת אווירה רומנטית וכיפית החל מהשירים ברקע ועד לעיצוב המקום. האוכל מדהים מאז הפעם הראשונה שהגענו לשם היינו שם לפחות עוד 10 פעמים וכל פעם הנהנו מחדש מהשירות האדיב והאוכל... המעולה ! ניסינו כבר כמעט את כל התפריט ולא ננוח עד שנסמן ווי על כל המנות של האולה ! מומלץ בחום !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Haim - תמונה
Haim מבקר מתחיל
יום נישואין באווירת חג פורים
4.5
14/03/14

באנו זוג שרה ואני לערב מיוחד יום נישואין ההזמנה בוצעה באינטרנט חבורת המלצרים חובשי פאות מצחיקות ופפיונים קיבלו אותנו לרגל חג הפורים המנות יצאו בקצב וזמן ההמתנה היה קצר מאד הטאפס... מהממים צלעות הטלה היו עשויות במידה הנכונה ונחתכו קלות עם הסכין החד המעקב פירות ים היה מעולה יחד עם הרוטב שהחליק בחיל המלצר המארח פשוט מקסים היה שווה והמחיר בהחלט סביר למגוון המנות שהזמנו

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hila - תמונה
Hila מבקר מתחיל
המקום הקסום האישי שלי
5.0
07/03/14

הגעתי למסעדה עם בן זוגי לאחר שחברה המליצה לי על המקום, ונוכחתי לדעת כי אכן המקום מעולה !! נהנו מהאוירה, האוכל הטעים שלא איחר להגיע ועוד בדיוק במידת העשייה, והשירות האדיב והיעיל. מומלץ... בחום !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tamir - תמונה
Tamir מבקר מתחיל
ארוחת ערב באולה .
5.0
06/03/14

חגגתי יום הולדת במסעדת אולה ומאוד נהניתי מהאוירה במקום , השירות היה מצוין , האוכל יצא בזמן ובמידת העשיה הנכונה .. מאוד מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hila - תמונה
Hila מבקר מתחיל
ארוחת ערב באולה - חברת אילת אטרקציות
5.0
01/01/14

היינו כ - 40 עובדים וכבר מתחילת ההתקשרות קיבלנו שירות איכותי ומרשים. כשהגענו למסעדת אולה הכל כבר היה ערוך ומוכן לכבודנו. קיבלנו מנות פתיחה מדהימות וכל המנות בלי יוצא מן הכלל היו טעימות... להפליא. איכותיות, מוגשות יפה, טעימות מאוד מאוד והיה בשפע. את המנות העיקריות אני פשוט לא יכולה לתאר אבל המנות היו גדולות מאוד, טעימות ואיכותיות. התכבדנו ביין וגולת הכותרת היו הקינוחים שהשאירו טעם אלוהי. השירות היה ללא דופי, כל הזמן סבבו אותנו מלצרים ודאגו לפנק אותנו תוך הקפדה יתרה על כל הפרטים הקטנים. זו היתה ארוחה מושלמת. 100% מהעובדים נהנו וללא תלונות - זה משהו חריג אצלנו בחברה כי יש הרבה עובדים אניני טעם שתמיד יש להם מה להגיד - הפעם, להפתעתי המאוד גדולה הם רק התפעלו. היה מושלם! אנחנו רוצים להודות לאבי טנג'י, לעוז, לצוות המלצרים החביב ולשף המדהים שהצליח לענג אותנו במטעמיו. כל הכבוד לכם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
smadushka - תמונה
smadushka 6 ביקורות
אוכל טעים, שירות מצויין אבל מחיר גבוה
4.0
15/12/13

היינו במסעדה ביום חמישי בצהריים, 2 זוגות. המקום מעוצב יפה, יש מוזיקה נעימה ברקע והמלצר יצא מגדרו כדי לגרום לנו לשהות נעימה. הזמנו מנות עסקיות, שכללו מנה ראשונה, עיקרית ושתייה ב74 ש"ח/94... ש"ח/104 ש"ח, לפי בחירה. הבעיה הייתה, שהרבה מהדברים שהזמנו היו בתוספת תשלום, וגם הזמנו הרבה שתייה חריפה, שהייתה יקרה. לכן, למרות העסקיות, שילמנו ביוקר. מבחינת האוכל- היה טעים מאוד. לאוכלי הבשר ופרות הים שבינינו היה מבחר של אוכל והם נהנו מהאוכל מאוד, לצמחונים שבינינו (אני) לא היה כמעט מבחר במנות העיקריות, אבל מנת הטורטליני הייתה בהחלט טעימה ומשביעה. לסיכום: מומלץ מבחינת האוכל והשירות, אבל כדאי להיצמד לעסקית אם לא רוצים לשלם ביוקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה