נגישות
נגישות

אולה - Olla ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

262 ביקורות וחוות דעת על אולה

Idan - תמונה
Idan מבקר מתחיל
תאכלו, תבינו
5.0
20/12/14

על מה כולם מדברים. אין ספק אחת המסעדות הטובות שהיינו בהן. אשתי ואני חגגנו יום נישואין והזמנו מקום באולה, אכלנו ושתינו ונהננו מאוד מטעמים נדירים של אוכל מצוין ואווירה נינוחה וכיפית,... שירות מצוין וחייכני. ממליץ מאוד. אחת הטובות בארץ הפתיעה ונמצאת באילת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gil - תמונה
Gil מבקר מתחיל
אוכל טוב ושירות מצוין
4.8
04/12/14

האוכל, ובמיוחד המולים, היו מצוינים. מה שהיה אפילו טוב יותר זה השירות שקיבלנו מחי המלצר- אדיב, נחמד, נעים ועושה הכל מכל הלב- נדיר!!!. מומלץ ללכת ועוד יותר מומלץ לקבל מחי שירות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nir Ben-Zvi - תמונה
Nir Ben-Zvi 6 ביקורות
היומרנות התנפצה על ה"סלומון"
3.0
03/12/14

התפריט באתר וחוות הדעת המפרגנות פיתו אותנו לצהריים, לצערנו המנות לא רעות, חלקן טובות למדי, אבל לא ממש מקיימות את הבטחת התפריט, מה שיוצר תחושה של תמחור גבוה ביחס לתמורה. השירות נעים... ולא מתעלק, משתדל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tom - תמונה
Tom מבקר מתחיל
מדהים
5.0
30/11/14

הגעתי עם בת זוגתי לארוחה.. הופתעתי לטובה הכוח היה מעולה.. ויצאתי מהרגלי על מנת לדרג את המסעדה באמת חוויה יוצאת דופן אכלתי למנה ראשונה חציל ברוטב אחינה וממרח זיתים שמגיע עם פוקאצה... גדולה.. למנה עיקרית אכלתי סינטה עשויה באופן מושלם האוכל הגיע מהר.. השירות אדיב ונוח.. תודה רבה על החוויה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ephi - תמונה
Ephi 13 ביקורות
ארוחה מהנה
4.0
25/11/14

הגענו אחהצ למסעדה ופגשנו מלצר נעים הליכות ואסרטיבי בשם חי , שהציע לנו מנות עיסקיות בחרנו במנות של 99 ש"ח . למנה ראשונה קיבלנו ארטישוק בשמנת וגבינה מגוררת מעל טעים ביותר השמנת מורגשת... וכן חציל עם נגיעות טחינה ובצד פוקצה טעימה שחרכו אותה מעט על הגריל והיא קיבלה טעם טעים מאוד . למנה עיקרית השמנו קערת פירות ים ופאייה שהגיעה עמוסה בצדפות ושרימפסים וכן קלמרי עם חתיכות של גזר וברוקולוי ממול ערימה של שרימפסים וקלמרי על מצע אורז , סיימנו בתה נענע . ארוחה מהנה ממלאת וטעימה . תודה חי על השרות

עוד פרטים
הוספת תגובה
הילה - תמונה
הילה 10 ביקורות
מאוד מומלץ
4.8
14/11/14

מסעדה יפה, שירות מצויין ואוכל ברמה גבוהה. הרטבים של המנות היו ממש טובים, השרימפס במרקם מושלם, שווה את המחיר. היינו 10 אנשים וכולם יצאו עם חיוך ממליצה לקחת את מנת הפאייה פירות יום יותר... מאשר את המיקס פירות ים ( הסרטן קטן)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Angela - תמונה
Angela 2 ביקורות
Olla
4.5
27/10/14

ביקרנו במסעדה דרך גרופון. האוכל טעים מאוד, ההגשה מצויינת ואומנותית. מומלץ בחום. חייבת גם לציין עבודה של מלצר בשם אופיר, שיודע לעבוד גם עם ראש וגם עם לב. אופיר, ישר כח! בכייף נחזור... בביקור הבא באילת. רק לדעתי לאכול במסעדה במחיר מלא יוצא לצערי יקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
הילולה - תמונה
הילולה 6 ביקורות
מסעדה בניחוח בינלאומי - מחיר מעט יקר
4.0
17/10/14

הגענו ע"פ המלצות. העיצוב והאווירה משווים למקום נופך של מסעדה בינלאומית. הזמנו מקום , בשל מעט לחץ סידרו לנו מקום כעבור כ10 דק' לטובת הכנסת עגלת תינוק. השירות טוב ומשתדל.הזמנו למנות... ראשונות מרק פירות ים אלוהי! וטוגני קלמרי (מנה עשירה). במנה העיקרית שנינו הזמנו סטייק אנטריקוט עם פירה וגם עם תפו"א אפוי.הוגש באופן מיוחד עם ריבת בצל, רוטב מיוחד וגם רוטב שמנת בצד וכל ביס היה תענוג! לקינוח יחיד ואחרון הזמנו סופלה שוקולד שהיווה סיום מוצלח (הוגש עם כדור גלידה וניל ורוטב דובדבנים יאמיי). המחיר (כ400 ש"ח) - מעט יקר.. כ- 15% פחות והיה בבחינת תמורה הוגנת, בייחוד לאור העובדה שהפער בין עלות ארוחה שכזו במחי רגיל לעומת עסקיות בעלות של כ-70 ש"ח! הפער פשוט עצום ולא ריאלי...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Marin - תמונה
Marin מבקר מתחיל
קצת מהערב שלנו, חג סוכות שני.
5.0
15/10/14

אתחיל בזה שזה היה הביקור הראשון שלי במסעדת ה״אולה״, אך בטח שלא האחרון. קבלת פנינו הייתה מדהימה. האווירה הייתה מיוחדת. למרות שערב חג- הרגשנו בבית. הכל היה טעים, ממנות הפתיחה (כרובית... מטוגנת, חציל בטחינה וסלט עלים) המשיך בנתח 700 גרם של בשר משובח, והסתיים בקינוח שמטוגן במקום (צ׳ורוס). תודה רבה למלצרים, למארחת, והחשוב מכל למנהל עוז נקש שנתן לנו הרגשה הכי טובה שיש. פשוט תענוג! מרין ואיתמר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
kanna270 - תמונה
kanna270 9 ביקורות
לא מומלץ
1.3
13/10/14

עלות מול תמורה מאוד נמוכה. השרותים היו מטונפים. הגישו לנו מים בקנקן שבור. הגישו את העיקריות באמצע ראשונות והתעקשו להניח אותם על השולחן למרות שכמה פעמים אמרנו- אבל, אנחנו באמצע הראשונות.... הרגשה כללית שהייתה שניסו לפנות את השולחן כמה שיותר מהר. בנוסף, האוכל לא היה משהו מיוחד בכלל. היינו מבינים עם זו הייתה מסעדה עם עלות ממוצעת למנה של 40 שקלים, אבל, אם אתה משלם בסביבות 100 ₪ לעיקרית- אתה מצפה לתמורה ולא קיבלנו אותה. (האמת, מזמן כל כך לא נהנינו במסעדה).

עוד פרטים
הוספת תגובה