נגישות
נגישות

אולה - Olla ביקורות וחוות דעת - עמוד 27

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

262 ביקורות וחוות דעת על אולה

 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
13/08/07

נעים טעים וכמו שאומר האנר שלכם לגלות לחוות והתאהבנו,תודה לכם על חוויה בלתי נשכחת נמליץ ונשוב,תודה !

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
9 ביקורות
2.7
12/08/07

האוכל נפלא. יש בעיית רעש חמורה עקב אקוסטיקה גרועה. הבטיחו במסעדה שזה בטיפול. סבלנו מהסיגריות במקום.אז נכון שבשעה מאוחרת היא הופכת לבר/פאב אבל צריך לתת פיתרון למי שזה מפריע לו. איתרע... מזלנו ונפלנו על זמן של חילופי משמרות בין המלצרים,כך שהמלצרית החביבה בוגרת ומקצועית שלנו התחלפה בשתי ילדות שלא מבינות מהחיים שלהן, וכך קרה שמנות לא הגיעו וגם אותן בקושי ראינו,הביאו קפה בלי כפית לערבב,חשבון בלי עט לחתום על ספח האשראי וכו'. נחזור בשמחה אך בשאפיה שהדברים הנ"ל יטופלו

עוד פרטים
הוספת תגובה
סילבי - תמונה
סילבי 2 ביקורות
1.3
08/08/07

המסעדה יפה, הרעיון ממש מדליק, התפריט מפתה, השירות מאוד נחמד, היין מעולה, אבל.... : מתחת לשמות גרנדיוזיים מסתתרות מנות לא מאוד מוקפדות - החסה שלי הייתה קצת עייפה, הפטריה המולאת הייתה... סתמית ולא ממש חמה, האספרגוס הגיע מיובש, בקיצור זה לא היה נוראי אבל ממש לא מיוחד. האווירה הייתה די נעימה כאשר הגענו וקבלת הפנים חמה אבל תוך כדי ארוחת המסיקה הדרום אמריקאית ברקע התחלפה לרעש בלתי נסבל עד שלא יכלנו לשמוע אחד את השני, מה שלדעתי לא תורם שום דבר לאווירה, והשירות נעשה לוחץ מידי. נגשו יותר מידי, הגישו מהר מידי, שאלו יותר מידי. מאוד השתדלו, אבל לא במידה. עד כדי כך שזה כבר הפריע. חוויה חד פעמית .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.0
06/08/07

אוכל מעולה במחירים זולים יחסית הטאפאס בשרים ממש טובים

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
26/07/07

אין עוד מסעדה כזאת באילת ! ( הידועה במסעדות חובבניות ) הטאפאסים היו טעימים כולם !! איזה כיף לאכול מגוון שלם של מנות במקום מנה עיקרית מומלץ בחום ( של אילת ) שווה ביותר.לשם נחזור בדוק .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.0
18/07/07

אוכל טעים, שירות מצויין והרבה אוירה, נחזור בכל חופשה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
18/07/07

סוף סוף יש טאפאס באילת, באמת הגיע הזמן. גם טעים וגם נעים לשבת התחלנו את הערב במסעדה ובמקום ללכת לבלות בבר או יותר נכון להתייאש בדרך לבילוי רק היינו צריכים לרדת במדרגות ולבלות בבר מקסים.... מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה