נגישות
נגישות

אולה - Olla ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

262 ביקורות וחוות דעת על אולה

טטיאנה - תמונה
טטיאנה מבקר מתחיל
שרות מעולה ומאוד טעים
5.0
28/08/16

ביקשנו ממלצרית להמליץ לנו על המנות והזמנו את: כבד אווז, סטייק אנטריקוט ודג דניס. המנות היו מעולות- טעימות ויפות. אווירה מאוד נחמדה במסעדה והשרות שקיבלנו ממלצרית נסטיה היה מעל ומעבר.... תודה רבה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Navah - תמונה
Navah 4 ביקורות
לא ממליצה לחבריי
2.0
14/08/16

בשל ניקוד גבוה אותו קיבלה המסעדה הלכנו לאכול בה. אפילו מספר הסועדים הקטן לא האיר בראשינו נורת הזהרה. מנת בשר השקדים שהזמנו היתה טעימה, אולם מנת הפיטריות הממולאות הגיעה ממולאת ברוטב בלתי... אכיל והפטריות הממולאות הגיעו לגמרי טריות כאילו מישהו שכח להכניס את המנה לתנור. קציצות ההמבורגר גם הן היו לא טעימות הבשר היה מפורק ונימוח באופן בלתי ברור. מנת הצורוס לקינוח היתה טעימה. השירות היה טוב, אולם העובדה שציינתי שמנת הפיטריות איננה טובה לא שינתה דבר וקיבלנו חשבון גבוה מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Asaf - תמונה
Asaf 2 ביקורות
גרוע מאוד! אוכל בלי טעם!
2.5
13/05/16

היינו שישה סועדים והאוכל היה בלי טעם! השירות היה מעל המצופה, בחור בשם אסף שירת אותנו כמו שצריך..המנות נראות טוב אבל רמת האוכל נמוכה מתחת לכל ביקורת...אין טעם לשום דבר שהזמנו. לא... לאנטריקוט, לא לקרצפיו, לא לכרובית..לכלום! לא אחזור לשם ולא אמליץ לאף בנאדם שאני אוהב על המסעדה הזאת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נעם - תמונה
נעם 4 ביקורות
מקום מקסים וממש מומלץ, קצת יקר
3.8
29/02/16

המקום מקסים, עם אוכל נהדר ושירות מספק ואדיב (המלצרית תוגמלה בהתאם:). הגענו לחופשה זוגית ובלילה הראשון חפשנו מקום רגוע ונחמד לשבת בו ולאכול בנחת אחרי הנסיעה הארוכה, פשוט נהנהו מהאוירה,... מהאוכל, מהאלכוהול, בקיצור מומלץ. בעיה אחת המסעדה קצת יקרה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
rbenzi56 - תמונה
rbenzi56 15 ביקורות
מהנה
5.0
11/01/16

זאת המסעדה שהכי אהבתי באילת. פשוט חמים, נעים, טעים, שרות מצויין וכשרה. גודל המנות סביר בהחלט (לא מפוצצות). התארחנו בחנוכה וזכינו גם להדליק נרות חנוכה בחברותה במסעדה כשבחוץ נשבה רוח... אילתית חורפית וקרה מצפון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michal - תמונה
Michal מבקר מתחיל
חגיגת יום הולדת טעימה במסעדת אולה.
5.0
29/12/15

בחודש אוקטובר, חגגנו לבננו הבכור יום הולדת במסעדת "אולה" באילת. האוכל ט ע י ם, שירות מדהים ע"י חי, המלצר הנעים והאדיב. הילדים נהנו מאוד מהאוכל ומהאוירה. יישר כח. זו הפעם השנייה, שאנו... מגיעים לאכול במסעדת "אולה" וכמובן שנמשיך להגיע למסעדה בכל נופש באילת. תודה רבה :-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yael Sade Alony - תמונה
Yael Sade Alony 18 ביקורות
מקום נהדר
4.5
23/12/15

האוכל באולה מגוון וטעים. המנות מוגשות בצורה מאד מאד מוקפדת ואסטטית. כייף לקבל את הצלחת. טעים מאד ולא כל כך יקר. האוירה במקום נינוחה והמוזיקה לא חזקה מדי. חבל שהמקום כשר ולא פתוח בשישי... בערב..

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל ארזי - תמונה
מיכל ארזי מבקר מתחיל
אטרקציה קולינרית בלתי נשכחת באילת
5.0
23/12/15

מי שהספיק לחוות את כל האטרקציות באילת ולא הכיר את מסעדת אולה (olla) בעיר לא זכה להגשים בחייו חוויה קולינרית מעולם אחר. אז ככה, הגענו לאילת מה שנקרא בספונטני. חיפשנו מסעדה כשרה וצדה את... עיננו באחת האפליקציות של אילת מסעדת אולה. מסעדת טאפאס בר בניחוח ספרדי שמגישה בשרים דגים וגם תפריט טבעוני מפתיע. נשמע מבטיח ואמרנו שווה לנסות. אין ספק, כבר בפתיחה עם הגשת המנות הראשונות הבנו שאנו זוכים בחוויה קולינרית שמיימית. הכל מדוייק. הכל מוקפד. הכל כאילו נקטף וניצוד בגינת עדן. מטריף. חגיגה של טעמים. ביקשנו לברר את פשר ההתגלות שאנו חווים ולצד השולחן התייצב אבי טנג׳י בעל המסעדה. ״שיחקת אותה בענק״ החמאנו. והוא שאל איך הגעתם למסעדה והשבנו: ״חיפשנו מסעדה כשרה מיוחדת ובאנו לכאן.״ להפתעתנו גילה המח מאחורי יצירות המופת הקולינריות כי בעבר המסעדה לא היתה כשרה. המשכנו להזמין עוד מנות וכל אחת הפתיעה מחדש. מאחר ואנו מעדיפים לנפוש בחו״ל בשל המחירים הרצחניים בישראל הבנו שלא נזדמן לאילת בשנים הקרובות ולא נזכה לנסות את שאר התפריט... ולכן ויתרנו על כל אפשרות מפתה למסעדה אחרת ולמחרת שוב התייצבנו במעבדת המופת של מסעדת olla כדי להשלים את החגיגה, ושוב כל מנה מליגת האלופות. אבי טנג׳י הולך להיות השם החם של המסעדנים, הוא איש צנוע, פרפקציוניסט שמשתמש רק בחומרי הגלם הטובים בשוק ובעולם ומכאן מתחילות יצירות המופת. מסעדת אולה מעולה ומרגשת. אסור להחמיץ את הקרפצ׳יו פילה בקר עם הבלסמי המצומצם, צלפים איטלקיים קונפי שום ועלי מיקרו. ובמיוחד את הכבד אווז על הגריל שמונח על קרוסטיני פריך כשמתחתיו קרמל תפוחים וזעפרן ודובדבני אמרנה. לכו גם על מנות הפטריות השונות שיתנו עוד סיבה למהות החיים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lilach - תמונה
Lilach מבקר מתחיל
חובה לבקר!!
4.8
11/10/15

כתור אחת שגרה במרכז ואוכלת במסעדות יוקרה, חייבת לציין שהמסעדה הזאת ברמה הגבוהה ביותר , שירות אדיב מאד ולבבי . קינוח שעולה ברמתו בהרבה על כל קינוח חלבי . מומלץ בחום לבקר!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרני - תמונה
קרני מבקר מתחיל
בית אריה
5.0
06/10/15

שלום חברים, היינו באילת בחופשה משפחתיתי באוגוסט 2015 וחיפשנו מסעדה ברמה שתעשה לנו את החופשה. ואכן מצאנו את מסעדת אולה. מסעדה כשרה עם שירות מעולה ומנות ברמה גבוה באיכות. מנות מעניינות... והסטייק מדהים. שווה כל רגע וכל שקל. אז אל תתמהמהו ורוצו לאכול באולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה