נגישות
נגישות

רובינשטיין - Rubinstein ביקורות וחוות דעת - עמוד 32

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

342 ביקורות וחוות דעת על רובינשטיין

 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
05/01/08

אם אתה מזמין מנה ראשונה - מנת פתיחה של המסעדה - נא להביא מן הבית קולפן ירקות כי את הירקות אתה מקבל שלמים !!! כמו בקיבוץ. את הצריך לחתוך את הסלט שלך !!!! עגבניה, מלפפון ובצל ירוק. (האמת... שלא התחשק לי לטרוח - למה ? בבית אני חותכת את הסלט למסעדה אני באה כדי להתפנק, שהסלט יגיע חתוך. אז עשיתי טייק אווי לעגבניה מלפפון ובצל). מנת הפתיחה הגיעה זמן רב אחרי ההזמנה ולכן ביקשתי מן המלצרית לעכב את המנה העיקרית כדי שאוכל לנשנש בנחת. זה לא עזר. עוד אנחנו מתענגים על מנת הפתיחה הגיעה המנה העיקרית בסערה. הצ'יפס היה קר. יש לציין שאחרי חמש דקות קיבלתי מנת צ'יפס חלופית - חמה. את סיפור החשבון - טוב, כבר אדלג עליו כי זה היה מעל ומעבר לכוחותי. לא נותר אלא לצחוק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.3
01/01/08

עברנו במקרה ביום שישי בערב, היינו רעבים, השירות היה חם ואדיב, התפריט מגוון והמנות שהזמנו יצאו מוצלחות. יצאנו שבעים ומרוצים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
30/12/07

האוכל טוב השרות גרוע אישתי קיבלה מנה לפני וגם בקינוח אין נוכחות לאחראי משמרת הערתי למלצרים/מארחת פעמיים.חוסר יחס מעליב.אנטריקוט מעולה אסדו עגל מאכזב.חבל הייתי גם לפני חודש ושום דבר לא... השתנה מאז ועד היום 30/12.

עוד פרטים
הוספת תגובה
linor וnimrod - תמונה
linor וnimrod 9 ביקורות
4.3
29/12/07

ראשית ברצוני לברך על פתיחת המסעדה ולאחל הצלחה רבה המיקום מצוין וכך גם עיצוב המקום אתמול אכלתי עם אשתי (אני הזמנתי פילה לבן והיא פילה עגל) ומאד נהננו היה טעים וטוב, השירות מצוין, שמחתנו... שיש מסעדה כזאת בנתניה היום אכלתי עם חבר ארוחה עיסקית (סטייק לבן ובקר) והיה טוב מאד שנינו נהננו מאד הערה אחת בלבד יש לשלושתינו ...... רצוי שהתוספות לבשר, כלומר תפוחי האדמה בגרסאות השונות יהיו גדולות יותר ( בשליש בערך) , זה היה חסר בהתחשב במנות הנדיבות של הבשר אין לי ספק שאבא שלכם, אותו אני מכיר מהחנות, גאה במה שאתם עושים בהצלחה -- אברהם רונן

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
29/12/07

אין מילים סוף סוף מסעדה מושלמת באיזור נתניה מומלץ לכל הגרים קרוב מחירים לא יקרים ביכלל ביחס לאוכל שמציאה המקום פשוט מסעדה מושלמת לכל אחד מומלץ בחום רב מאוד!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אברהם - תמונה
אברהם 2 ביקורות
4.7
27/12/07

מסעדת בשרים מעולה. הבשר המוגש הינו מובחר טרי טעים מאד ועשוי נכון. סוף סוף יש מסעדת בשרים מובחרת בנתניה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
15/12/07

אז ככה, היינו אני וזוגתי ביום חמישי בערב, זו הייתה הפעם השלישית שלנו במקום (מה שמעיד על טיבם של הבשרים) שמחנו לראות שיש שיפור בתוספות לאחר שהן לא היו משביעות רצון בפעמים עברו. חשוב לי... לציין את המלצרית החייכנית איילת (?) שהייתה נחמדה מאוד ונתנה לנו שירות מעולה. נחזור שוב זו כבר לא שאלה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מנחם - תמונה
מנחם 3 ביקורות
2.7
07/12/07

היינו בצהרים לארוחה עיסקית חיכינו הרבה זמן למנות וקיבלנו אותן רק לאחר שפנינו מספר פעמים למלצר. מנת סטיק לבן הייתה בסדר הקבב הגיע שרוף ובקשנו להחליפו, שוב חיכינו זמן רב לקבלו. הוא היה... מלוח ולא טעים והשארנו את רובו על הצלחת. הסלט שנלווה למנות היה טעים. לא הזמנו מנת קינוח. לא ממליץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
26/11/07

הלכנו לאכול השבוע בהפסקת הצהריים בעבודה, צוות של 10 איש. המקום חביב ביותר ונעים לעין. הזמנו כמה מנות של אנטריקוט, פרגיות, המבורגר חזה עוף ואחד קבב עגל או משהו בסגנון. מראה השולחן הריק... בזמן שמכינים את האוכל די צרם לעין וגרם לנו להזמין שתי מנות ראשונות, אחת פלטת נקניק בבחירת השף, שהיתה די בנאלית ותמציתית (למרות שהנקניק היה ממש טעים)והשניה סלט עם גבינה שהיה דווקא ממש טעים! האוכל הגיע זמן לא רב אח"כ (לא היה עמוס). הסטייקים היו טעימים לכל הדעות, ולמרות שהיו 300 גרם כ"א (במחיר האמת מצויין - 67 - בעיסקי) הותירו כמה מאיתנו רעבים - אולי בגלל השולחן הריק שגרם לנו להיות רעבים עוד יותר. ההמבורגר היה סביר. החזה די יבש וחסר מעוף. הגיע בליווי תפוחי אדמה בצלחת. אחת הבנות ביקשה צ'ימיצ'ורי וכאן נכונה לנו הפתעת המאה: המלצר אמר שאין בעייה אך זה בתוספת של 13 ש"ח !!!!! אחרי שפתחנו עליו כמה זוגות עיניים קרועות מתדהמה הוא ציין שהוא לא בטוח וניגש לבדוק. כשחזר אחרי דקה או שתיים התנצל על הטעות וטען שזה בתוספת של 7 ש"ח בלבד.... Yhe, RIGHT ! מיותר לציין שלא הזמנו. לסיכום: בסה"כ היה די חביב ואווירה מאד נעימה. לא היה משביע כלל, השרות לא היה משהו, המחיר סביר למנה עצמה, אבל לתמונה הכוללת... השולחנות הריקים זעקו גוועלד, והיציאה באין כניסה לגבי הצ'ימיצ'ורי סתמה את הגולל על רובינשטיין מבחינתנו.... אה, וכדאי לכם לבקש לבטל את התשלום על האבטחה, כי זו מבחינתם בדיחה די מצחיקה לאחר שראינו שהשומר הוא משהו לא ברור, מעין כולבוייניק , בלי אקדח, בלי מדים, ואחד שגם הבן שלי בן החמש יכול לכסח בלי לחשוב פעמיים... רובינשטיין, תפנימו, שחררו את הפוזה ותתחילו לקחת דברים ברצינות, כי פוטנציאל יש למקום, ללא ספק, השאלה מה תעשו איתו... ובחייאת - חלאס על הקמצנות - זה שורף ת'עיניים ! (ובלי זיבולי מוח על נוול קוויזין בבקשה...) נ.ב: היחיד שהזמין את הקבב, לא הגיע היום לעבודה, שילשולים והקאות....

עוד פרטים
הוספת תגובה
אווה - תמונה
אווה מבקר מתחיל
4.7
19/11/07

ביקרנו ערב שישי, עקב גיוס של בני הקטן, מצאתי באתר רסט אחרי חיפושים של מסעדת בשר באזורינו. למרות שהזמנתי מקום מראש וביקשתי במפורש לא לשבת ליד הכניסה ושירותים, זה המקום שקיבלנו, לאחר... התנגדות נחרצת שלנו נמצא מקום על הבמה, המקום שמראש הובטח לנו. למראת הכזבה בפתיחת המשך הערב היה לעולה, המלצר (מורט) היה חביב ומקצועי. הוא דאג לנו כל הערב, המליץ על מנות מוצלחות, בקיצור נהננו מאוד הבשר היה מעולה ! נשמח לבקר שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה