נגישות
נגישות

רובינשטיין - Rubinstein ביקורות וחוות דעת - עמוד 31

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

342 ביקורות וחוות דעת על רובינשטיין

 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
08/02/08

אתמול 7.2.08 בסביבות השעה 19:00המנה העיקרית היתה המלצת המלצרית (שהיתה מאד נחמדה ושרותית) אבל המנה פריימריב היתה מתחת לכל ביקורת לא צבע, לא טעם ולצערי זאת לאחר שהמנה הוכנה פעמיים לאחר... שהראשונה נפסלה ע"י השף (לא הגיע לשולחן).

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
07/02/08

אוכל מעולה. ויתרנו על הקינוח כדי להשאיר את טעם האוכל. נהננו מאד. בטוח נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
26/01/08

הופתעתי לרעה!המלצר אמר שהאנטריקוט זה הבשר הכי רך..אז ממש לא!שלא לדבר על השירות... איטי מאודהמלצר מגיע אחת לרבע שעה לשולחן.. מבקשים דברים והם שוכחים מהם.מחירים לגמרי לא הגיונים למה שאתה... מקבל... הפלטה ההתחלתית?עגבניה ומלפפון לא חתוכים חחח לפחות הקינוח היה טובשורה תחתונה-מאוד יקר וממש ממש לא מומלץ... באותו מקום יש עוד כמה מסעדות-עדיפות בהרבה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
24/01/08

היינו ובן זוגי היינו ממש כמה ימים אחרי הפתיחה האוכל היה טעים! הופתענו לקבל מנה ראשונה במתנה כי זה היה בזמן התפריט הרצה... השרות מעולה לא התאזבתי מכלום מקווה לחזור לשם ולהנות באותה צורה... ולא להתאכזב :]

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
7 ביקורות
4.7
23/01/08

יופי של מקום פעם ראשונה שלי ובטוח לאאחרונה שרות 10 אוכל נהדר אווירה של מזרח אירופה. חברים שווה מאוד וגם המחיר ממש סביר! ממולץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ofer Singer - תמונה
Ofer Singer 17 ביקורות
4.3
22/01/08

כל הכבוד לרובינשטיין! זו פעם שניה שניה ,בהרכבים שונים שאנחנו מתענגים אצלכם. למען הגילוי הנאות-אנחנו קולגות,ודווקא בשל כך-חשוב לנו לשבח ולהלל. הבשר כמובן נפלא.אכלנו סטייק לבן,ספריבס... וקבב.הכל היה מעולה! גם הנקניק החם ,במנת הפתיחה-הסתדר לנו נפלא עם המלפפון,העגבניה הבצל והלחם החם. גם השירות הקשוב של מלצר חביב (מבית יצחק)-עשה לנו הנאה מושלמת. המשיכו להיות טובים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
20/01/08

ישבתי היום עם אישתי (מוצ"ש) והיה 10! סוף סוף אני מזמין סטייק חצי קילו medium rare ומקבל אותו כמו שצריך. כל הכבוד, באמת, היה 10! גם הסלט הסיני או יפני של אישתי היה מעולה. בבקשה אל תשתנו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
סמדר - תמונה
סמדר 3 ביקורות
4.0
14/01/08

זו הפעם השנייה שהנני מבקרת במסעדה זו. בניגוד לפעם הקודמת שיתאהבתי במסעדה ,מהשירות, מהפינוק,ומהאוכל,התאכזבתי לצערי מסטייק האנטריקוט.הזמנתי מידת עשייה מדיום וול וקיבלתי וול דן וחבל... !!! הקינוח היה מענג. בניגוד לפעם הקודמת , הפעם לא פינקו אותנו במטליות ידיים. כוסית השנאפס שהזמנתי היתה מוכתמת בטיפות מים שיתיבשו. חבל... אך אבקר בה שוב כדי לוודא שאכן זו היתה מעידה חד פעמית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מאיר - תמונה
מאיר 14 ביקורות
2.7
08/01/08

היום ניסיתי לבדוק את חוות הדעת על המסעדהדבר ראשון הופתעתי שארוחה עיסקית היא רק מנה אחת. הזמנתי קדרת בשר איך אומרים אכלתי כבר יותר טובות הקדרה היתה מלוחה ולא הרגשתי שום דבר ממרכיבי... הקדרה, מנה זו הוחלפה לי בהמבורגר די יבש, הזמנו מנת אנטריקוט גם היה די מאכזב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.7
05/01/08

חבל, התקלקלתם,יש לנו זכות ראשונים,נכנסנו אליכם בתקופת חבלי הלידה שלכם,מאד מצאתכם חן בעיניינו,השירות היה למופת, הבשר היה איכותי ומנת הפתיחה המצחיקה מעט (מלפפון מגושם, עגבנייה שלמה... ובצל...) בצד המטבלים המעולים והלחם, חיפו על מחיר המנות. המלצנו בפני חברנו הרבים,בסופי שבוע הפכנו להיות דרי הקבע של המקום,שמחנו לראות כיצד הוא מתפתח ואוכלוסייתו רק הולכת וגדלה. חשבנו כי כך ראוי, התמורה שווה. היום, יום שבת, שבנו כהרגלנו, הופתענו לגלות כי המנה הראשונה שהוגשה כחלק אינטגרלי מהתפריט, הורדה וכי עתה אנו נדרשים לשלם עבורה, בנוסף עצמות של הסטייק כיכבו, סטייק לא היה שם.זאת לאחר שהוחזר למטבח כי לא היה עשוי היטב כפי שביקשנו,זמן ההמתנה לסטייק הלא ברור היה מידי כאשר תוספת אחרת הייתה בצידו... הקפה הפושר והמנה האחרונה שהוגשה זמן רב אחריו ועוד קטנות...גרם לנו לאכזבה רבה. קילקלתם לעצמכם,לא מכובד להציע מנת פתיחה על חשבון הבית, כביכול ,אח"כ לגלות ש"הולך לכם" ולהוריד. לפי כמות האנשים שהייתה שם בשעה שלוש בצהריים, נראה כי יש עוד כמה שחושבים כמונו.

עוד פרטים
הוספת תגובה