נגישות
נגישות

רובינשטיין - Rubinstein ביקורות וחוות דעת - עמוד 30

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

342 ביקורות וחוות דעת על רובינשטיין

עדי - תמונה
עדי 5 ביקורות
3.3
07/03/08

פעם ראשונה לי ב"רובינשטיין". קראתי המלצות והחלטתי ששווה לקפוץ לארוחת ערב של יום ששי. לא הזמנו מקום מראש וקצת התאכזבנו כשנאמר לנו שכל המקומות בפנים מוזמנים למרות שהמסעדה היתה כמעט ריקה,... אבל היות שהאשמה היתה בנו, קיבלנו וישבנו בחוץ. נתחיל מהחיובי: האוכל היה מצויין. פלטת הפתיחה היתה נאה הן מבחינת הגודל, הן הטעם והן האסתטיות. כמנה עיקרית הזמנתי פילה בקר וכמו זהבה משלושת הדובים, קיבלתי מנה לא גדולה מדי ולא קטנה מדי, לא עשוייה מדי ולא נאה מדי. ממש בול (ואני לא זוכר הרבה פעמים שזה קרה לי). גם המנות האחרות היו מספיקות אך לא בומבסטיות, ועשויות כהלכה. ועתה לביקורת (בונה, כך אני מקווה): חבל שהמנות הגיעו בהפרש של כ-10 דקות בין הסועד הראשון לאחרון. זה ממש לא מקצועי. עוד יותר התאכזבנו לראות שכל אותם שולחנות שהיו ריקים כשהגענו נותרו ריקים עד אשר עזבנו כשעה וחצי מאוחר יותר. כזה דבר גורם לך להרגיש קצת פראייר, וזה שיצ'פרו אותך בקרם ברולה או כוס קפה על חשבון הבית הרי לא ישנה את ההרגשה...הקו התחתון הוא שנראה לי שאתן להם עוד צ'אנס מתישהו בעתיד, כי האוכל ממש טוב. אני נורא מקווה שינצלו את הביקורת וישפרו את השירות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
26/02/08

שלומות,בד"כ אני לא פותח שרשורים על נושאים כאלה, גם באופטופיק, אבל הפעם הייתי חייב...אתמול ביקרתי בפעם השניה במסעדת "רובינשטיין" בנתניה. למי שלא יודע, מדובר באטליז משפחתי שמתמחה בבשרים... איכותיים וממוקם באזה"ת הדרומי (ליד איקאה ו"הוטרס").לפני כמה חודשים הם פתחו מסעדה בסגנון אירופאי משהו, עם קיר לבנים ורהיטי עץ וכיו"ב, ובעיקר עם הבשר המפורסם שלהם. המחירים בערך כמו בכל מסעדת בשרים, 100-150 ש"ח לאדם לארוחה מלאה. כיאה לנתניה בחורף, המקום די שומם כרגע, במיוחד בערבי יום חול, וזה בדיוק הזמן שבו ניתן להנות מהמקום במיטבו.ביקרתי שם פעם ראשונה כשבוע לאחר הפתיחה. השירות בלט לטובה, אבל ייחסתי את זה לכך שהם עוד חדשים וציפיתי שזה לא ימשך הרבה זמן. המוזיקה הייתה קצת רועשת מדי, הכיסאות קצת לא נוחים והתאורה קצת חלשה מדי. אבל הבשר היה מושלם. אסאדו כפי שה' התכוון, עם כל התוספות הנכונות. אתמול, כאמור, הייתה הפעם השניה. שמחתי לראות שהמוזיקה נהייתה שקטה יותר, הכיסאות נוחים יותר והתאורה חזקה יותר. בקיצור, סבביה טוטאלית. ואז הגיע הבשר... מבלי להיכנס לתיאורים דרמטיים מדי, אומר שהפעם אכלתי צלעות "בקר נמוך", ובשביל המנה הזאת היה שווה לקום ב-6:30 בבוקר, לעבוד יום שלם ובשארית כוחותיי לגרור את עצמי לשם. מן הראוי לציין גם את המוזיקה שליוותה את הארוע. מארק אלמונד, סופט סל, מייסי גריי ועוד כל מיני אנשים שעושים טוב על הנשמה. משהו לא נורמלי, בשילוב עם תאוות הבשרים שהלכה שם. מה שהכי הפתיע אותי זה השירות, שנשאר טוב כמו קודם. קשה להאמין שיש דברים כאלה בארץ. לא "מדהים", לא "אדיב", אלא פשוט טוב. נכון. כמו שצריך. לא "כמו באמריקה" - כמו באירופה. כל החוויה הזאת עלתה לנו 223 שקלים לשני אנשים, כמובן ללא 4 ש"ח דמי אבטחה שסירבתי לשלם. יש לציין שגם הם לא התעקשו, מה שמחזיר אותי פעם נוספת לנושא השירות. </P> לסיכום, אני ממליץ לכל אוהבי הבשר בפורום לבקר במקום בהקדם. עכשיו, בחורף, כשהמקום ריק, זה הזמן הכי טוב. אינני יודע איך הם מתפקדים כשיש הרבה קהל. אני גם לא רוצה לדעת. הרעש של האנשים מסביב יכול רק להרוס את החוויה של המסעדה הזאת. המוזיקה, הבשר והשירות עושים את המקום הזה לשונה וטוב יותר מהרוב. נצלו את ההזדמנות, קפצו לביקור, ולא נראה לי שתצטערו.לפרטים נוספים כנסו לכאן. ושיהיה בתיאבון... </P>

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
7 ביקורות
3.7
26/02/08

שווה לבקר במקום יש אחלה אוכל ושרות טוב.אנחנו נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
23/02/08

נכנסתי לרובינשטיין עם החברה יום אחרי יום האהבה, ביום שישי בערב המקום היה מפוצץ.ישבנו על הבר היה נפלא, שרות נהדר ואוכל טוב. אני חייב לציין שנראה לי שהברמן היה הבעלים או משהוא כזה הוא היה... 10 כל הזמן פינקו אותנו.פשוט מקום גדול!חובה לשבת על הבר יחס של 1000000$ שווה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
17/02/08

ביום שישי האחרון חגגנו לאישתי יום הולדת במסעדה.אני חייב לציין שחזרנו לשם לאחר ארוחת צהריים מוצלחת.גם הפעם האוכל היה מצויין וטעים, אך לצערי השירות היה מתחת לכל ביקורת - המלצרים הגיבו... אלינו רק לאחר מספר קריאות באיטיות רבה ובסוף היינו צריכים לבקש שיפנו את הכלים ויציעו לנו קינוחים (גם לאחר שהמסעדה התרוקנה).לא נראה לי נאה שמסעדה המכבדת את עצמה תושיב את כל המלצרים (שעדיין צריכים לתת שירות) לארוחת ערב ואח"כ הרמת שוט על הבר!?.לסיכום מומלץ להגיע רק בשעות מתות, כי אז זוכים ליחס מתאים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
niza - תמונה
niza 4 ביקורות
4.3
16/02/08

כלקוחה ותיקה מאוד של חנות הבשר והנקניקים של רובינשטיין שמחתי על היוזמה לפתוח מסעדה וכמובן הלכתי עם בעלי ובני לטעום. המקום מוקפד ומושקע, האווירה קלילה וביתית והאוכל מצויין. אכלנו פטה כבד... לפתיחה שהיה מעולה, מנות עיקריות אוסובוקו שהיה מדהים והרבה סטייק לבן ושניצל שאף הוא היה מצויי.ן כמו כן המנה האחרונה טעימה מחירים סבירים ושרות מצויין אני אחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
14/02/08

המקום היה מאכזב, האוכל מאכזב עד לא אכיל. מנה של אנטרקוט הוחזרה מאחר והיתה חרוכה מבחוץ - חיה מפנים. בשביל מקום שאמור לדעת להכין בשר מצויין, היה זה הכי רחוק מהמציאות! מנה אחרת של לבן,... היתה מסטיק ממש. בקיצור - לא נחזור ונמליץ להמנע מלהגיע!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
11/02/08

ממש מקום נחמד עם שרות טוב ואוכל נהדר,ישבנו ביום שבת בצהריים במרפסת היה ממש נחמד,מוזיקה ישראלית (יופי תשמרו על זה) מלצרית (דנה) ממש מקסימה בקיצור היה ממש נחמד.אנחנו עוד נשוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
11/02/08

הפתעה,מקום קסום בלב אזה"ת פולג עם שרות ביתי ואוכל טוב, המסעדה יפה מאוד בסגנון ארופאי ממש כיף לשבור שיגרה.רובינשטין נא לשמור על זה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
11/02/08

עזבו אותכם שטויות!!!!אכלנו ביום שבת בצהריים היה מפוצץ אנשים, שרות ביתי ומפנק, אוכל נהדר, פשוט וטוב!!!פשוט מסעדה טובה בלי קישקושים.מאוד מאוד ממולץ.כל הכבוד רובינשטיין!

עוד פרטים
הוספת תגובה