נגישות
נגישות

רובינשטיין - Rubinstein ביקורות וחוות דעת - עמוד 33

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

342 ביקורות וחוות דעת על רובינשטיין

 - תמונה
5 ביקורות
4.0
17/11/07

שבת בצהריים היה קצת פחות טוב מיתר ימי השבוע, מבחינת שרות. האוכל כרגיל טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
5.0
17/11/07

האוכל והשרות מ צ ו י ן . ממלצים בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
12/11/07

אין לי מה להוסיף מעבר למה שמקבלים :תפריט עשיר.תיזמון מהיר.חיוך ואדיבות .אוכל מעולה .הבשרים לאלה שאוהבי בשר ולאניני הטעם אין להם מה לחפש במקום אחר . מדהים . מדהים .הימלצתי לכל מכריי... וידידיי,וחלקם כבר ביקרו במסעדה והתלהבו יותר ממני והודו לי ,והחלטנו שלהבא נבקר כולנו ביחד,שבעה זוגות,חבל להפסיד את התענוג הזה,מומלץ בחום. 11.11.07

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
10/11/07

10.11.07 אכלתי היום עם בעלי במסעדה.סינטה עגל שהזמנתי עשויה מדיום הגיעה קשה וצמיגה. השארתי את רוב המנה. אחראי המשמרת הסביר שסינטה זה בשר קשה ללעיסה,ממתי? הסינטה שבעלי הזמין הוכנה כיאות... והיתה רכה.השירות היה מאד איטי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.7
10/11/07

היינו פעמיים והמסקנה זהה - העסק מתנהל בצורה חובבנית. אם המחירים החן של סטקייה שכונתית אז ניחא, אבל לאור רמת המחירים ואם ימשיכו כך - לא ישרדו לאורך זמן, וחבל. בפעם הראשונה הזמנו אנטריקוט... ומנת סלט כמנה עיקרית. הסלט הוגש ביחד עם פלטת הפתיחה שמוגשת על חשבון הבית למרות שהוזמן כמנה עיקרית. האנטריקוט היה משובח. הביקור היה בשעה מאוחרת יחסית ולא עמוסה. בפעם השניה נאלצנו לחכות כמעט 50 דקות כדי לקבל הזמנה של המבורגר ומנת קדירת עוף. ההמבורגר שהוזמן בדרגת עשיה מדיום הוגש כמעט עשוי לחלוטין והקדירה היתה מאכזבת ביותר. כיוון שלא נותר לנו כמעט זמן להמתין שוב למנה עיקרית אחרת לא טרחנו לקרוא למלצרית להתלונן. לזכות המלצרית נאמר שלמרות שלא טרחה לברר כמה דקות אחרי ההגשה כמקובל אם אנחנו מרוצים, היא הבחינה שהמנה לא נאכלה וזיכתה את החשבון. בקיצור, מקום עם הרבה פוטנציאל אבל מנוהל לא טוב. ניכר שהמלצרים מבולבלים, השירות איטי מדי והאחראים לא נראים בשטח. כנראה שעוד ניתן להם כמה הזדמנויות כי באמת חסרות מסעדות מוצלחות בסביבה אבל לא לאורך זמן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
10/11/07

אין מילים פשוט מסעדה ליגה! כל ביס חוויה טעימה וחושנית בעלת טעם מיוחד! פשוט ללקת את ההצבעות ולא להאמין שנגמר מהצלחת פשוט מסעדה ברמה! האוקוסטיקה הייתה נוראית אבל ביכרתי במסעדה לפני ימים... ספורים והעיניין טופל והמקום פשוט מושלם!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
05/11/07

הגענו בשבת לרובינשטיין בפעם השנייה, ראוי לציין שלושה דברים - 1. האקוסטיקה במסעדה השתפרה לבלי הכר מהפעם האחרונה שהיינו, סוף סוף אפשר לשמוע את המוזיקה, ואת חברך לשולחן מעברו השני! 2.... המלצרית ששירתה אותנו בפעם שעברה (מיכל) נכחה שוב במקום מה שמאוד שימח אותנו, השירות המקצועיות ומעל לכל החיוך עשו לנו את הארוחה. 3. המנות קצת השתנו, התאכזבנו מקדירת הבקר שהפכה לסתמית ומקדירת הטלה שעכשיו מתובלת בקארי (חריף!). אך הוספתם גם מנת סינטה ופטה כבד שניסינו והתמוגגנו, וכמובן אין אין על האנטריקוט, חגיגה בפה בכל ביס. נחזור שוב ותודה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
03/11/07

הינו שמונה אנשים ובגדול נהנינו מאוד.רק שתי הערות לי.סלט סלמון שיש בו כמה חתיכות סלמון לא מצדיק 20 שח תוספת ששילמנו כי מלבד הסלמון הוא כמו יתר הסלטים והסלמון בטח לא דומיננטי שם.דבר שני... הזמננו שני קנקנים אחד של מיץ אשכוליות ושני תפוזים .חושבתני ש לשלם 45 שח על קנקן שתיה זאת פשוט גזלה. חוץ מזה היתה אוירה כל הכפק השרות טוב והאוכל מעולה.מניח שנחזור לשם

עוד פרטים
הוספת תגובה
מזי - תמונה
מזי 6 ביקורות
4.3
01/11/07

אמצע השבוע.. איפה נשב? איפה נשב? יאלה בואו ננסה את המסעדה החדשה ההיא באיזור התעשייה. הגענו לרובינשטיין. המארחת לא הייתה בכניסה ומי שעמד שם לא הסביר לנו אם אפשר להכנס חופשי או שצריך... להמתין...? העיצוב ממש יפה, עשינו אותו גם כנושא לשיחה!! המנות: המנה העיקרית הייתה מקסימה!! נהניתי מכל ביס שלי ושל סובביי. לגבי המנת פתיחה יש עוד מה לשפר.. דהיינו: הלחם מזכיר לי לחם של סופר, למה שלא תעשו לחם מיוחד?? אולי עגול מחיטה מלאה או לחם בצל? זה יהיה מצויין. התוספות עם הלחםהגיעו קפואות מהמקרר, דבר שגרם לי להאבק עם הממרחים.. וגם לחשוב כמה זמן זה היה במקפיא.. השירות היה סבבה לגמרי, פינו בזמן והיו טובים, השארנו טיפ גבוה אפילו כאות לשירות הנפלא. היה מגניב לראות את הממחטות שמתנפחות בעזרת מים חמים!! יאלה, שיהיה בהצלחה :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
31/10/07

בעלי ואני וזוג חברים יצאנו אתמול בערב לחגוג עשר שנות נישואין לבעלי ולי-מאורע חגיגי ורובינשטיין נבחרה! ת'אמת אנחנו הנשים התרגשנו כי ספרו לנו כל כך הרבה...שהציפיות היו גבוהות, והבקורות פה... באתר גם! ההתחלה הייתה מהנה-מנת הפתיחה הייתה טעימה מאוד. הוזמנו: סטק פרגית וסטק אנטריקוט ע"י החברים שלנו, קדרת בקר ע"י בעלי וסטק אסאדו עגל לעצמי. המנות הגיעו ביחד-זה מצויין, מנות גדולות ומכובדות! זוג החברים שלנו הוציא קולות הנאה מהפה...אנחנו שנינו התאכזבנו ונפלנו... קדירת הבקר הגיעה קפואה כקרח לשולחן, הוחלפה והגיעה רותחת עד כדי כוויה, ביד ובפה! ולאחר ההתחלה הקשה הזו בעלי "דג" 4-5 חתיכות קטנות של בקר... המנה שלי הקפיצה אותי לשמיים בגלל חריפות עדי כדי כך שהמלצר "רץ" להביא לי מיים וחזר אחרי 10 דקות!!! שבהן אני בקושי נושמת, שאל אותי אם אני רוצה להחליף- אמר שיחזור אבל לא חזר.... אבל אני רגישה לחריף-אני אישה... אז בעלי אכל את שלי כי הוא לא ממש נהנה משלו וגם היה קצת רעב ובעלי שאוהב חריף אמר שזה ממש מוגזם שקשה להנות מהטעם של הבשר שהוא משתלט על המנה, ומרוב שהיה חריף...הוא רץ מאתמול כל הלילה לשרותים.... אבל מה התה נענע ופאי לימון שבחרתי בסוף היו טעימים ברמה! אז מה הכעס הגדול שלי? כי 1/2 מאתנו נהנו מאוד- טעמתי משלהם באמת היה טעים! אני כועסת כי: 3 מתוך 4 המלצרים שהיו במסעדה, ראו, שמעו והחזרו למטבח 2 מנות לא אכולות, שמעו את התלונות וכלום לא קרה, לא מנהל שהגיע, לא הצעה להחליף לנו מנות או לפצות- וזה שחגגנו יום נישואין ונשאלתי ע"י הטלפנית אם אנחנו חוגגים מאורע כלשהו...וציינה ביומן! אז שוב מלצרים חובבנים ובוס שישב כל הערב על הבר כאילו הוא אורח, ואחראי מלצרים או משמרת שהתעסק כל הערב רק בשולחן של 15 איש שישבו.... אני התאכזבתי ולא בהכרח מהאוכל כי קורה שחריף, זה עניין של טעם, לא? אלא מהשרות החובבני שהורס.

עוד פרטים
הוספת תגובה