נגישות
נגישות

רובינשטיין - Rubinstein ביקורות וחוות דעת - עמוד 34

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

342 ביקורות וחוות דעת על רובינשטיין

 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
30/10/07

בשר טוב אבל ציפינו לאיכות גבוהה יותר. פלטות נקניקיים צפויות במחיר גבוה מדי. כל התוספות עך יד הבשרים ראויות לשיפור מיידי. תשבו אצל שגב או בר פירות ים - תוספות "סתמיות" הופכות מעדן אמיתי.... קינוחים על הפנים. יותר מדי מלח, ויחד עם הכל המסעדה הטובה ביותר כרגע בנתניה (מה שאומר כמה האחרות גרועות...)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
26/10/07

למי שאין בעיה עם בשר לבן , פילה לבן מומלץ בחום , הבשר רך מאוד ובמידת עשיה מדיום הוא פשוט גן עדן ! מנת הפתיחה בנתיים על חשבון הבית וגם היא מושקעת וטעימה . השירות לעיתים איטי מדי ונאלצנו... לבקש מהמלצרים לפנות את השולחן מאחר והדבר נמשך קצת יותר מדי זמן למרות שהמסעדה הייתה כמעט ריקה , אין לי ספק שהדבר ישתפר עם הזמן . אשוב בקרוב מאוד ולא רק פעם אחת !

עוד פרטים
הוספת תגובה
נילי - תמונה
נילי 8 ביקורות
5.0
17/10/07

ישבנו אתמול לצהריים עסקית. האוכל מצוין , מנת הפתיחה עם הנקניק מענגת והבשר בכל העיקריות היה עסיסי וטעים. א -ב -ל, כמה נקודות לשפור:1. אני נמנית אל עובדי ההיי טק הרבים באזוה"ת, השירות לא... מספיק מהיר ע"מ לשבת שם לצהריים וללכת תוך שעה. יש מקום לשפור במהירות ההגשה ואני מניחה כי זה אכן ישתפר , הם באמת משתדלים.2. האקוסטיקה במקום מזעזעת, מאוד קשה היה לשמוע מה חברותיי לשולחן אומרות לי מעברו השני.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סמדר - תמונה
סמדר 3 ביקורות
4.7
15/10/07

אתמול בעלי ואני ביקרנו במסעדה. הזמנו מנת פתיחה כמנה ראשונה -אך נאמר לנו שהמנה על חשבון הבית  כמנה עיקרית הזמנתי קדירת בקר ובעלי אנטריקוט -מידת עשייה מדיום וול. אני רוצה לציין שהמסעדה... ידוע בבשר האיכותי שלהם.האנטריקוט הבשובח, הטעים,המיצי, האלוהי ביותר שאכלתי . התענגנו על כל ביס שנגסנו מהאנטריקוט. השירות מעולה -הקפדה על מקצועיות , חיוך,נימוס,מצד כל מלצר ששירת אותנו. הבר מן - ביקשתי מהמלצר קוקטייל ללא אלכוהול בגגל היותי בהריון- לכן פנה אלינו הבר מן בעצמו לשולחננו על מנת להסביר לי איזה משקה הוא מעוניין להגיש לי דבר שלא ראיתי באף מסעדה המכבדת את עצמה.יש לציין שבקדירה הייתי מורידה טיפה מהמליחות ומוסיפיה במקום טיפה מתיקות אך בסה"כ מנה טובה. ממליצה בחום נגיע שוב בקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
09/10/07

חאכלנו שם א מזמן וחוץ מהמחירים המופקעים הכול היה פשוט מצוין. המלצעים מקצוענים ואדיבים עם המון חשק לשרת. האוכ פשוט מעדן, ללקק את העצבעות! הגיע מהר טרי ואפילו כול מנה מעוצבת. המנות גדולות... ומספקות. חבל רק שהמחיר גבוה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
7 ביקורות
4.0
08/10/07

נטלי שלום רב! שמחתי מאוד לקרוא את תגובתך המאירה. כידוע לך, המסעדה נמצאת בתקופת הרצה אך עדין אין זו סיבה מוצדקת להתנהלות שאינה משביעה את רצון הלקוח. כעסק בהרצה אנו למדים, קשובים וכמובן... משפרים מיום ליום את הנדרש מתוך הניסיון שאנו צוברים מקהל לקוחותינו. דבריך בהחלט מצאו אוזן קשבת ובזכות לקוחות כנים ואכפתיים, כדוגמתך, נוכל לשבח את התנהלותנו. אשמח לשוחח עימך באופן אישי 0523201115 בברכה, נמרוד- מנהל מסעדת רובינשטיין

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
08/10/07

משאירה את תגובתי רק עכשיו למרות שחגגנו שם יום הולדת עוד בתחילת ספטמבר. לקחנו סיכוי ולא הצטערנו כי בסופו של דבר האוכל (כולנו לקחנו מנות שונות) היה מאוד-מאוד טעים ומושקע וגם החשבון היה... מאוד סביר (בתקוה שלא יעלה). למסעדה זו יש המון פוטנציאל, רק שאנחנו כנראה היינו בימים הראשונים של פתיחה. אני מאוד רוצה שהמקום יצליח לכן כמה טיפים:1. הזמנו מקום וכאשר הגענו, גילינו שלא ניתן לעשן בפנים, לכן נאלצנו להמתין עד שיסדרו לנו שולחן בחוץ. בדרך כלל כאשר עושים הזמנה טלפונית שואלים האם מעשנים או לא כדי למנוע את ההמתנת האורחים בהעברת שולחן.2. הגברים (הם חובבי בירות מיוחדות) הזמינו בירה והמלצר המליץ על בקבוק של ליטר וחצי שנראה כמו בקבוק שמפניה והם סרבו...בגלל המחיר, הוא היה כפול מכל מקום אחר (מנסיון).3. במשך 3 שעות הישיבה במסעדה אף פעם לא הוחלפה לנו מאפרה. היינו 6 אנשים וכולם מעשנים.4. השרות היה באמת חובבני. המלצרים לא ידעו להמליץ ולתת הסבר על המנות והמלצרית שבא להציע לנו יין המליצה "לפי הטעם שלה" לקחת יין לבן!!! יחד עם המנות הבשר שכולם הזמינו.?..5. ועוד פרט קטן, אך מאוד מאכזב. אמרנו גם בהזמנה טלפונית וגם ישירות למלצר שאנו חוגגים יום הולדת ולא קיבלנו שום תגובה, אפילו "מזל טוב" שלא נדבר על "קינוח עם נר".אך בכל זאת, כל הדברים הקטנים האלה ניתנים לתיקון ואנו נשמח להגיע לשם שוב ושוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.3
03/10/07

סליחה...סליחה... סליחה...! כנראה שלא הייתי במסעדה שקודמי כתבו עליה את הביקורת. רוב המנות העיקריות סתמיות,אכזבה ממנה ראשונה שנקראת: פלטת פתיחה שהכילה נקניק טעים, לחם, 4 ממרחים ו...עגבניה... ומלפפון. מנת הפריים-ריב שקיבלתי הייתה אחת הנפילות היותר גדולות. רובינשטיין, ממסעדה מושקעת שמאחוריה עומד מפעל בשר כה וותיק הייתי מצפה להרבה יותר!אם לא יעשה שינוי מהיר במטבח ובמנות לצערי ימיה של המסעדה ספורים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
nitsale - תמונה
nitsale 10 ביקורות
4.7
01/10/07

התפריט הוא תפריט הרצה אבל המנות נדיבות, אם היינו יודעים אולי לא היינו לוקחים מנות ראשונות, בראשונות מקבלים כיכר לחם מצויינת עם מטבלים שונים טעימים להפליא וכ"כ לקחנו את מנת הפירות ים שלא... כ"כ אהבנו את הרוטב אבל זה עניין של טעם אישי. בעיקריות נדגמו המבורגר 330 גר' מדיום שהיה מדויק ומוצלח מאוד וקבבים מצויינים, את שתי המנות ליוו צ'יפסים יוצאים מהכלל טובים וסלט קטן אישי טרי ביותר. לקינוח לקחנו עוגת בר אגוזים מצויינת. השירות היה מקסים ואיכפתי מאוד. המסעדה מעולה וללא ספק נשוב אליה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
30/09/07

היינו כבר פעמיים, בדרך לפעם השלישית... ישבנו פעם על הבר והשירות היה מדהים, השתיה לא פחות. גם הפעם על שולחן רגיל לא נפלה באיכות החוויה. המנה הראשונה שאהבתי היא הקרפאציו. המנה העיקרית... המומלצת על ידי היא ספייר-ריבס, פשוט תענוג. יש גם תפריט לילדים כך שאפשר להנות כמשפחה. מקום ברמה גבוהה, מאוד מומלץ, בוודאות נחזור עוד הרבה פעמים...

עוד פרטים
הוספת תגובה