נגישות
נגישות

רובינשטיין - Rubinstein ביקורות וחוות דעת - עמוד 29

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

342 ביקורות וחוות דעת על רובינשטיין

Colargol - תמונה
Colargol 4 ביקורות
2.7
21/03/08

ביום שישי 21.3.08 הגעתי עם אשתי למסעדה (ביקור שני במקום). הזמנו מנה של ספייריבס בטריאקי ומנה של כבדי עוף עם פירה.הכבד היה מר ולא טעים, הספייריבס (שהיו סבירים), היו על הגריל ללא רוטב... ובהגשה טיפטפו עליהם מספר טיפות של רוטב טריאקי. מכיוון שללא הרוטב הבשר היה תפל - ביקשתי מהמלצרית תוספת רוטב ולתדהמתי היא ציינה שעבור תוספת רוטב יחייבו אותי בנפרד.רק אחרי שעמדתי על כך שבמנה כמעט ואין רוטב - ואחרי שהלכה להתייעצות עם מנהל המשמרת הוחלט לא לחייב אותי (באמת תודה).בחשבון הייתה טעות של 10 שקלים לרעתנו (שתוקנה ללא וויכוח כשהסבנו את תשומת לב המלצר).שורה תחתונה - התאכזבנו מאוד מהאוכל ומההתנהלות.לא נחזור לשם...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
21/03/08

ישבנו ביום ה' בערב, אני וחבר היה פשוט טוב.א' היה שידור של המשחק של מכבי - רעיון ענק.ב' המלצרים כולם התחפשו וזה נתן אווירה נהדרת.ג' האוכל פשוט גן עדן בלי פלצנות.מומלצת בחם לכולם, פשוט... מקום נהדר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
18/03/08

אחלה של מקום, שווה מאוד.כדאי לשאול את המלצר על המנות מיוחדות של אותו יום, אני אכלתי סטייקטונה אדומה היה פשוט מ ד ה י ם!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
vickyaviram - תמונה
vickyaviram 6 ביקורות
3.7
16/03/08

ישבנו בשישי בערב בפעם הראשונה במסעדה והיה פשוט נפלאה. היין שהמלצר המליץ לנו היה פשוט נהדר (צורעה) וכמובן הבשר המושלם של רובינשטיין שלעולם לא מאכזב.היה נהדר מומלץ בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
16/03/08

הוזמנתי ביום שבת 15/3 לאירוע משפחתי במסעדת רובינשטיין. ישבנו בחדר הפרטי 20 איש ולא הרגשנו שאנחנו במסעדה אלה היה כמו בבית, אווירה משפחתית וחמה, הבנות שלי ישבו וצפו בטלווזיה (כך היה... שקט).סער המלצר היה מקסים ולבבי ולא אשכח את האוכל המדהים שהוגש בסגנון ביתי כמנות למרכז שולחן היה חוויה קולינרית נפלאה כל הכבוד רובינשטיין אנחנו עוד נשוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
13/03/08

אנשים סוף סוף יש מקום שווה גם בנתניה ולא צריך לנדוד עד הרצליה. אחלה מסעדה אחלה אוכל. שווה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
7 ביקורות
3.0
11/03/08

אריה שלום אני מודה לך על כך שמצאת את הזמן להסב את תשומת ליבנו למקרה הנ"ל. כמנהל המסעדה שמצוי בתחום הקולוניריה כ-10 שנים אני מודע לכך שאיכות המזון היא זו שבהכרח משפיעה על חזרתם של... לקוחות למסעדה וכמובן על החוויה הכללית. מה שאירע עם משפחתך אמש אסור שיחזור על עצמו ואין לי ספק שמסעדת "רובינשטיין" קיבלה חותם שלילי אך בכל זאת אשמח מאד להזמין אותך לחוויה מתקנת. תודה על זמנך, נמרוד, רובינשטיין

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
10/03/08

כואב לראות עד כמה השקעתם במסעדה, כולל בשירות אבל האוכל מתחת לכל ביקורת, פשוט מאכזב.היינו היום בערב מתוך 6 מנות עיקריות 3 היינו צריכים להחזיר, אחת שרופה וחרוכה, אחת קרה ושרופה ואחת לא... מבושלת בכלל.מר רובינשטיין היקר עובדים עליך, תתעורר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
10/03/08

אני ביקרתי במסעדה בשבת בצהריים ויש לציין שזו פעם שניה שלי, בפעם הראשונה זה היה בערב יום שני והמקום היה די ריק אך אתמול היה מלא, ת'אמת לא ציפיתי לשירות טוב כמו שקיבלתי אז אבל אתמול היו... כמה בעיות , אני חייבת לציין את מנהל המשמרת החמוד גילעד שניגש אלינו כאשר היה עיכוב קל במנות שלנו הוא דאג לנו לאוכל במיידית ואף מאותו רגע דאג לכך שנקבל את השירות הכי טוב שאפשר, אני חייבת לציין שוב שהמקום היה מלא ולמרות זאת יכולת מקצועית מעולה של המלצרית שדאגה לנו ואגב המקרן ממש מועיל, היה לבעלי את הכדורגל שמאוד רצה, אז ככה שכולם היו מרוצים, אנחנו נחזור, תודה לרובינשטיינים

עוד פרטים
הוספת תגובה
דן - תמונה
דן מבקר מתחיל
4.3
09/03/08

2 המנות שהזמנו היו מעולות - אנטרקוט ופילה עגל. בשר כמו שבשר צריך להיות. ממליץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה