נגישות
נגישות

רובינשטיין - Rubinstein ביקורות וחוות דעת - עמוד 28

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

342 ביקורות וחוות דעת על רובינשטיין

 - תמונה
4 ביקורות
4.3
10/04/08

פעם חמישיית שלי ברובינשטיין ופעם חמישית שלי שאני נשאר עם טעם של עוד ועוד....האוכל נהדר מוגש יפה וטרי, השרות ממש מחלקה 1, מלצרים מקסימיים, פשוט מקום מקצועי וחמים שכיף גדול לאכול בו.כל... הכבוד משפ' רובינשטיין!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
03/04/08

ברצונינו לציין שאנו מבקרים במסעדה של רובינשטיין היום זו הפעם ה-13, אולי זה מספר המזל, איני יודעת אולי, היינו פה עם חברים, עם הילדים, לא פעם כפי שציינתי. מה לעשות אם רוצים ליהנות מתפריט... ומאוכל טוב זה המקום. יש לציין האווירה כמו בחו"ל. נסו ותווכחו.שיהיה לכם בתיאבון. שכחתי לציין שבמרחק כ-200 מטר מהמסעדה יש להם את מפעל הבשר המפורסם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
03/04/08

בני משפחה מחדרה המליצו לנו ועזבנו את צפון תל אביב, אתמול יום שישי, לקראת הצהריים , לכיוון אזור פולג - 21 קמ' , 15-דקות נסיעה.חניה בשפע - חשוב מאוד !עם כניסתנו, רעיתי ואני, התקבלנו... בחמימות לא רגילה בישראל ,ע"י גלעד, אולם התאכזבנו לשמוע ממנו, שזה יום ללא מרק צ'ורבה רומנית. המסעדה הייתה די מלאה בשביל צהריים של יום שישי. המלצרית הנחמדה, מנומסת וצעירה (סטודנטית), איילת, בחרה לנו שולחן ובסבלנות לא רגילה במסעדות, הסבירה לנו את המאכלים שברשימת האפשרויות ותוך זמן קצר הוגשה לנו הבירה מהחבית, בטמפרטורה הנכונה ולחץ הגזים הנכון...מרק ברוקולי-אפונה היה בטעם גן עדן !הקבב הרומני כמעט כמו במסעדת "קוקושטול" (המפורסמת בשביל הקבבים שלה בבוקרסט), קצת יותר שום ופטרוזיליה והטעם היה יותר רומני אבל גם כך המנה הייתה מצוינת, טרייה ועשויה טוב.בין הגשת המנות, זמן קצר, הייתה לנו האפשרות ליהנות מהעיצוב המוצלח והניקיון של המסעדה. יתכן שהמחירים קצת גבוהים עבור מסעדה הנמצאת מחוץ לערים, אבל עיצוב המקום, מוזיקת הרקע בעוצמה הנכונה, האוכל המצוין, השרות האדיב של איילת היו שווים את ההוצאה --- מאוד ממליץ לאוהבי מסעדות בשריות, מעולה...!

עוד פרטים
הוספת תגובה
להב - תמונה
להב 6 ביקורות
4.3
01/04/08

ביום שבת האחרון, בקרנו במסעדה בפעם השלישית, וכמו בפעמים הקודמות, השרות מקצועי ביותר ,האוכל נפלא, וכל מילה נוספת פשוט תגרע מהתענוג הגסטרונומי שאותו חווינו.אנו מבקרים במסעדות כפעמיים... בשבוע, מדי שבוע, וברצוני לציין מקרה לדוגמה, שקרה לנו בפעם הראשונה מזה עשרים שנה.אחת המנות שהזמנו היתה סטייק אנטרקוט, אשר הגיעה, כאשר רובו הגדול של הסטייק הורכב משומן.התלוננו על המנה, וציפינו שיחליפו אותה, אולם לתדהמתנו הגיע מנהל המסעדה/משמרת, עם מנה נוספת, כאשר המנה המקורית נשארה על השולחן.זאת דוגמה קלסית לשרות, אשר אין לי ספק, כי הינו ייחודי בארצנו.ככלל, היינו 9 סועדים, אשר כל אחד הזמין מנה שונה, וכולם ללא יוצא מן הכלל שבחו את מנותיהם.פשוט מסעדה מעולה, עם שרות נפלא. יישר כח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
31/03/08

אנשים, אנשים,יש סוף סוף מסעדת בשרים נורמלית בנתניה.איזה מקום פצצה, אוכל מגני,ב שרות סבבה ומקום יפה בטרוף.אחלה של חוויה ממולץ בחום.רק תזכרו להזמין מקום מראש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דני - תמונה
דני 8 ביקורות
4.0
28/03/08

ישבתי במסעדה ביום ג' בערב והיה פשוט מדהים.בכניסה עמדה מארחת יפה ונחמד שקיבלה אותנו (זה פשוט עושה טוב בלב לראות אנשים יפים).הושיבו אותנו על הבמה בשולחן צדדי שהיה ממש שקט ורומנטי, בדיוק... מה שרצינו יש לציין שהמלצרים לא יושבים לך על הראש ויש את כל הפרטיות בעולם למרות שהמסעדה ענקית בגודלה,כל מה שאכלנו, אבל הכול היה פשוט טוב בלי פלצנות ומשחקים, נקניק זה נקניק בשר זה בשר, בלי כל השטויות של ת"א והרצליה.בקיצור חברים מקום 10 פשוט טוב בלי כל השטויות מסביב..אנחנו נשוב בקרוב מאוד!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
4.7
27/03/08

מקום מדהים ממליץ בחם לכולם, אנחנו בהחלט עוד נשוב. רובינשטיין אף פעם לא מאכזבים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שמואל - תמונה
שמואל 5 ביקורות
4.0
24/03/08

חגגנו שחרור של בננו הבכור חובב הבשרים. מנות פתיחה: נקניקיות עם לחם הבית + ממרחים = ארוחה בפני עצמה. פטה הכבד מצוין.אשתי הזמינה אנטריקוט 300 גר' WD ונהנתה מכל ביס. אני הזמנתי אוסובוקו... עגל, החייל הזמין ספריבס. הכל היה מעולה.בירה "לֶה-שוּפ"  750 מ"ל מעוּלָה. השירות יעיל ובלי פוזות, בטוח שנחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.7
24/03/08

אחלה של מקום, אווירה מצוינת, שרות מוקפד ואוכל גן עדן פשוט מקום ברמה אחרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעקב כהן - תמונה
יעקב כהן 3 ביקורות
3.3
22/03/08

לכל המתעניינים ללכת ולא להתאכזב מארוחה מפנקת עם שירות טוב וקפדני ועם דגש מקצועי, על מנת לא להתאכזב הן מהארוחה, השרות, האווירה החמה. אני וחברי היינו שם בשבת ה-15 לחודש מרץ וממש נהנינו.... אווירה של חו"ל, מוסיקה, אקוסטיקה והמנות ממש משגעות. יאמר לטובה כפי שידוע לי מאנשים שמומחים לדבר, שבמסעדת רובינשטיין יש שף שחבל על הזמן. אין לנו שום טענות על ההגשה וכמו כן על הפינוק והאוכל בראשותו של שף גדול יש לציין שמאז פתיחת המקום אנו פוקדים את המקום כבר מספר פעמים ואף פעם לא התאכזבנו מה שנכון נכון. יעקב.

עוד פרטים
הוספת תגובה