נגישות
נגישות

צפרה - ZEPRA ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

281 ביקורות וחוות דעת על צפרה

לירון - תמונה
לירון 113 ביקורות
מנות מיוחדות אך מעט יקרות
3.3
20/11/14

ישבנו במסעדה 3 חברים. השירות מקצועי ואדיב, המנות טעימות (שימו לב למידת החריפות הרצויה...) ומיוחדות אך המחיר יקר מדי לטעמי. הזמנו 4 ראשונות, 3 עיקריות, 2 קינוחים (קינוחונים) ו-2 משקאות... והחשבון הגיע לכ-800 ש"ח. המנות הראשונות קטנות מאוד לדעתי והעיקריות אף הן לא גדולות במיוחד... אם אתם הולכים, הזמינו שולחן מראש ובקשו שיהיה פרטי (ישנם מקבצי שולחנות צמודים במקום).

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמ - תמונה
עמ 86 ביקורות
ערב מדהים!
4.3
30/04/14

הלכתי עם שני האחים שלי, הזמנו כמה מנות ראשונות ועקריות לחלוק וכל אחד הזמין קוקטייל. הקוקטיילים היו פשוט נפלאים אקזוטיים וטעימים והאוכל היה ממש מיוחד הגשה מהממת וצבעונית- חצי ממה שהוגש... לי לא זיהיתי בכלל. ממש חווייה לכל החושים! כמובן שנחזור שוב אין כאן שאלה כלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
יקר מידי לתמורה
3.3
04/03/14

יש כמה מנות מאוד מוצלחות כמו הסלט בודהה והקינוח אננס. גם החמוצים נהדרים. אבל הרוב יחסית משעמם למחיר שלוקחים. האווירה טובה, במיוחד על הבר. אבל יחסית למסעדות אסייתיות איכותיות אחרות שיש,... הם לא מחדשים ולא ממש ברור על מה כל המהומה. אני גם בכלל לא אוהבת את עניין "המים המטוהרים" שמוכרים לך בבקבוק. בס"כ רציתי כוס מים....

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן 26 ביקורות
ארוחה טובה בצפרה
2.8
02/02/14

היינו 5 לארוחת צהריים עסקית, סלט בודהה משוגע למנה ראשונה היה טרי ומעניין, מנות של ספרינג רול, אגרול וסלט מלפפונים ואצות היו קצת יותר סתמיות, למנה עיקרית הוזמנו 2 מנות של פאד תאי שהיו... מעט חסרות טעם ולא מספיקות עשירות, נאזי גורנג שהיה חביב ורב טעמים, 2 מנות של ג'ינג'ר נודלס גם חביבות, בסה"כ ארוחה חביבה, מעט יקרה לצהריים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ori - תמונה
Ori 90 ביקורות
מאכזב
1.8
27/09/13

היינו 2 וסעדנו בצפרא בפעם השלישית והאמת? התאכזבנו. בפעם הראשונה שהיינו היה מעולה , שירות נעים, אוכל טוב, יקר אבל חוויתי. בפעם השניה הדברים התחילו להתדרדר, לא יודעת למה, גודל המנות... במיוחד של הקינוחים הוקטן ויצאנו באווירת אכזבה אבל הפעם? לא חושבת שאחזור. ראשית ישבנו על הבר והיחס של הברמן היה מזלזל וגובל בחוסר הערכה. חברתי לא היתה מעוניינת ביין והוא הגיב בפנים זעופות. כשאני רציתי יין גוורץ (45 שח לכוס) ניסה כמה פעמים לשכנע אותי לנסות משהו אחר (60 שח לכוס) וזה גרם לי לתחושת זלזול. המנות היו טובות (סארי קאארי ועוד מנה מוקצפת בעגבניות וחלב קוקוס ) מאוד , אך הראשונה (שרימפס פופקורן) היתה מזערית לחלוטין והקינוח???? פעם שלישית שאני מזמינה אותו ולעולם הוא לא היה קטן יותר- קרם ברולה קפוא עם גלידת קוקוס שהורגשה צמחית ומימית ולא שמנתית כמו בעבר , והברולה? היו צריכים לשים לי משקפי מגדלת כדי להבחין בו, בעוד שבעבר זה היה הקינוח המוצלח ביותר שאכלתי, שמנתי חמאתי וטעים.. חבל שהרמה לא נשמרה ותעלומה מדוע. לא אחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
חני - תמונה
חני 10 ביקורות
המסעדה הכי טובה בתל אביב
4.3
04/04/13

ישבנו על הבר ובהמלצת הברמנית הזמנו מבחר מנות ראשונות. כמו בפעמים קודמות כל אחת מהמנות היתה מעולה. אם לא היה כל כך יקר היינו חוזרים יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ori - תמונה
Ori 90 ביקורות
המסעדה האסייתית הטובה ביותר
4.8
02/04/13

מסעדה מעולה היינו במספר ימי הולדת ואירועים מיוחדים, עיצוב מהמם ניו יורקי טעמים מיוחדים, מומלץ קדירת הפרגית בקארי, והנודלס המעושן עם הבוטנים והשרימפס חובה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
shlomit - תמונה
shlomit מבקר מתחיל
אין להם בושה?!???
2.5
11/03/13

אתחיל בלהגיד שהאוכל שם די טעים. הזמנתי משם בעבר. אתמול הזמנתי בטייק אווי רק מנה של עוף סיני פריך. בתפריט היה רשום 39 שח. הסבירו לי שזה לא בעסקית. אמרתי שסבבה. בפועל חייבו אותי 45 שח... למרות שלא אמרו קודם שזה עולה יותר והגיעה מנה כזו קטנה שממש בושה לגבות עבורה מחיר כזה. חבל שלא צילמתי את הגודל. ממש מעליב. סתם בזבזתי 20 (!!!!) דקות המתנה ובסוף לא לקחתי את המנה, ביקשתי זיכוי וחזרתי רעבה לעבוד... ממש ממש ממש מאכזב. שייתביישו. לא חוזרת לשם יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מירי - תמונה
מירי 57 ביקורות
וואו!
3.8
15/02/13

איזה כיף למי שעובד בבניין אלקטרה.. איזה כיף היה לסעוד שם אחר הצהריים אחד. מעבר לעיצוב המקום היפה, האוכל מושקע מיוחד וטעים. אסייתי במיטבו. רק חבל שצפוף מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tali - תמונה
Tali 15 ביקורות
מסעדה מעולה!!! :-)
4.3
20/01/13

אתמול היינו במסעדה בפעם הראשונה והיה מדהים!!! העיצוב, השירות וכמובן האוכל. למרות שקצת יקר אבל שווה כל ביס... בטוח נחזור :-)

עוד פרטים
הוספת תגובה