נגישות
נגישות

צפרה - ZEPRA ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

281 ביקורות וחוות דעת על צפרה

Ami Gaon - תמונה
Ami Gaon 7 ביקורות
יקר אבל שווה
3.3
16/01/13

קצת יקר (2 דמפלינג 48 ש"ח??) אבל מכניסה בכיס כל אסיאתית בעיר

עוד פרטים
הוספת תגובה
יפעת - תמונה
יפעת 8 ביקורות
היה טעיםםם
4.5
13/10/12

היינו 7 אנשים, הזמנו מנות ראשונות מעולות- סשימי, דאמפלינג, פיצה טונה, סלט קלאמרי, הכל היה מעולה. למנות העיקריות הגענו קצת שבעים והאמת שהיינו נשארים בראשונות. 2 קינוחים - מלבי טפיוקה... מצוין וסשימי אננס, קינוח מלא טעמים וטעים בצורה יוצאת דופן. כולל אלכוהול וטיפ 700 ש"ח לזוג. לא זול זה בטוח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
alon - תמונה
alon 12 ביקורות
אחת המסעדות הטובות ביותר בתל אביב כיום
5.0
06/08/12

שלום אכלתי במקום עד היום חמש פעמים עם אישתי. המקום מדהים, אין מילה אחרת. ואנחנו באמת מהביקורתיים. השרות, העיצוב, האוכל, צורת ההגשה, הקינוחים. אין הרבה מקומות היום בתל אביב (מה שאומר... בכלל בישראל) שמציעים כזו חוויה מדהימה . המחירים דרך אגב סבירים בהחלט. לא "זולים", אבל זולים יחסית למסעדות ברמה הזו. מומלץ בחום. אלון

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 19 ביקורות
חוויה קולינרית אסייתית
4.8
12/05/12

קראתי את הביקורות של קודמי באתר, שלא היו מחמיאות במיוחד. לכן, הגענו למסעדה ברמת צפיות נמוכה. המטרה היתה לחגוג יומולדת לבננו. לא הצטערנו. נכון, המסעדה לא זולה, אבל האווירה, העיצוב של... המקום והאוכל והטעמים המיוחדים, לא משאירים מקום לספק. זפרה, היא אחת המסעדות הטובות שאכלתי אי פעם. אין ספק שהביקורות הקודמות שחלקן קטלניות , נכתבו מהארנק ולא מהבטן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Irit Diaz - תמונה
Irit Diaz מבקר מתחיל
בילוי בצפרה - כמה דברים שצריך לשים אליהם לב
3.0
04/04/12

חגגנו אתמול יום הולדת במסעדה. האוכל טעים מאד. המנות יחסית קטנות ולא זולות. לא יצאנו ממש שבעים. מה שהרגיז אותנו הוא שהמלצרית שסיפרה לנו על המיוחדים שלא בתפריט, לא טרחה להגיד לנו שמנת הדג... שהיזמנו ב-88ש"ח היא נחשבת כמנה ראשונה. מה שקיבלנו היו שני קבבים בגודל של אצבע.כשהערתי על זה לאחראית, היא לא מצאה לנכון להגיב.רק חייכה בהתנשאות. שימו לב לזה כי מהתגובות שאני קוראת כאן זו לא הפעם הראשונה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
davidmel - תמונה
davidmel 42 ביקורות
3.0
04/06/11

הכל יקר אבל מאוד טעים , פשוט הכל מושלם ! שירות קצת חסר יחס , וגם כל אוירה קצת חשוך מידי ורועש , לא כל כך רומנטי אבל אוכל מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
22 ביקורות
4.0
03/04/11

אני לא אשקר. האוכל מצויין, אבל! לא שווה את המחיר. לא הרגשתי הבדל של שמיים וארץ בין הצפרה למסעדה אחרת. ההבדל המרכזי הוא המחיר. הזמנו סוג של גיוזה ברוטב שמנת שהיה מאוד נחמד, לא יותר.... הזמנו סלט בריאות שהזכיר בדיוק את הסלט תאילנדי בג'ירף רק ב25 שקל יותר במחיר. בסך הכל האוכל טעים, אפילו טעים מאוד. אבל זה אוכל אסייתי, זה אוכל זול, שממש לא מצדיק מחירים כאלה. המחירים הם כנראה על האווירה, הבאמת נהדרת שיש במקום

עוד פרטים
הוספת תגובה
keren - תמונה
keren 10 ביקורות
4.3
31/03/11

היינו ביום שלישי ארבעה זוגות ונהננו מאוד. האוכל היה טעים והאווירה מחשמלת. נראה כמו מסעדה מחו"ל...לא משהו שרואים בארץ. כיף גדול. נשוב ונמליץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
28/03/11

האוכל מעולה, טעמים מיוחדים וטעימים. נסו את המיוחדים: הם רבים, יקרים יותר אבל מעלפים- בלק קוד אמיתי בשר ואגיו ופירות ים טריים וסאשימי באיכות ויצירתיות לא מקומית שרות מקצועי ועיצוב... מדהים. הבעיה היחידה זה הרעש....האקוסטיקה לא משהו. בהחלט נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
09/03/11

קחו בחשבון ש: •ימליצו לכם על מנה ראשונה,שלא מצוינת בתפריט,בלי ליידע אתכם שעלותה 160₪ (מאה ושישים ₪!).בחשבון תדעו,תצפו לתיקון העלות אך לשווא. •תבקשו מים רגילים ותקבלו מים שנראים כך אך... תחויבו ב 26₪. •תזמינו מקום לא בשולחנות הארוכים ויישמר לכם מקום דווקא שם. •תבדקו טוב את החשבון-לנו הוסיפו מנה שלא הזמנו. מנהלת המשמרת ומנהל המסעדה,איתו שוחחתי בטלפון לא מבינים לחלוטין שלא כך ראוי להתייחס ללקוחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה