נגישות
נגישות

צפרה - ZEPRA ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

281 ביקורות וחוות דעת על צפרה

נטלי - תמונה
נטלי 16 ביקורות
אוכל טעים, אווירה כייפית, ממליצה בחום
4.8
19/12/18

אכלתי שם בצוהוריים, התפריט צוהוריים שלהם מאוד מגוון ויש הרבה מבחר. השירות הוא מעוד טוב והמלצרים משקיעים זמן כדי להזביר על המנות ולכוון את האורח לפי הטעם שלו כדי שיסמין מנה שיוהב. הגישו... את המנות כמה דקות אחרי שהזמנו והכל היה מעוד טעים. האווירה מעוד כייפית והמקום מעוצב בצורה יפה :).

עוד פרטים
הוספת תגובה
fjf - תמונה
fjf 7 ביקורות
חוויה אסייתית מגוונת ומעודנת
4.5
12/10/18

צפרה מציעה תפריט אסייתי מגוון ומעודן, מומלץ לבחור כמה מהמנות הקטנות, אם רוצים ליהנות מהמבחר: דגים נאים, סלטים, כיסונים וגריל. השירות בבר בו ישבנו היה ידידותי ויעיל, ונהנינו מאוד... מהקוקטיילים@

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד בן חיים - תמונה
דוד בן חיים 57 ביקורות
טעים אבל יקר מאד
3.0
12/06/18

אווירה חשוכה (צריכים את פנס הנייד כדי לקרוא בתפריט). שירות טוב. ראשונה: סום טאם (סלט פפאיה עם צילי ובוטנים שבורים) - מעולה. עיקריות: גנרל צאו (פרגית בגינגר וצילי) - טעם מעולה, פנום פן... (אטריות, עוף, נענע בקרמל, שום, צילי) - מנה גדולה, יותר מידי מלוחה. סלט מלפפונים שנלווה לפנום פן היה מרענן ואיזן מעט את המליחות קינוחים - סמלייים בגודל. ולא התלהבנו מהטעם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אביטל - תמונה
אביטל מבקר מתחיל
לא זול וטעים מאוד
4.0
20/12/17

הזמנו 3 מנות ראשונות : סלט בודהא בריאות, שה זה רה וגיוזא עם פטריות . מנה עיקרית אחת של עוף עם ירקות וקארי אדום ולקינוח מנה חדשה עם שוקולד ותפוז היה אמנם יקר יחסית אבל טעים מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 5 ביקורות
אוכל טעים - טעם רע
3.0
22/11/17

הגענו בשישי בערב, פורום משפחתי. שירות אדיב מקצועי ונעים. המלצרית המליצה בחום על "תפריט בהפתעה": היא תראיין אותנו, תשמע מה אנו אוהבים ותבנה לכ"א מאיתנו מעין תפריט טעימות. נשמע מענין... אבל...אם לא היינו שואלים, נראה שהיא גם לא היתה "מנדבת" את המידע ביחס לעלות ההפתעה: 250 ש"ח לסועד!. ויתרנו והזמנו מנות מהתפריט. האוכל מעולה, עשיר בטעמים צבעים וניחוחות (פופקורן שרימפס, סלטים נהדררים גאי פאד פריק, נתחי עוף מתובלים ועוד...). רוב המנות קטנות, יקרות רצח אבל טעימות. כאן אנו מגיעים לחלק הפחות נעים של החוויה: אין בתפריט מבחר יינות בכוסות. שאלנו את המלצרית מה האופציות ליין לבן בכוסות והמליצה על שרדונה (לא היתה סגורה על מוצאו של היין). לא שאלנו וממילא גם לא קיבלנו מידע ביחס לעלות היין (תארנו לעצמנו שמאחר ומדובר ביין בכוסות זוהי מעין המלצה על "יין הבית" או "יין היום"). ההפתעה הגיעה בחשבון: 198 ש"ח לשלוש כוסות יין! (היין הלבן הכי יקר ששתיתי בכוס במסעדה אי פעם). האפיזודה של היין הצליחה להעכיר את החוויה ויצאנו עם טעם רע. חבל. לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yaara - תמונה
Yaara מבקר מתחיל
מאכזב, לא נחזור
2.8
17/09/17

הגענו לצפרה זוג, טבעוני וצמחונית והתקשרנו מבעוד מועד על מנת לוודא שיש אוכל טבעוני ונאמר לנו שיש מבחר ואין לנו מה לדאוג בכלל בעניין הזה. הזמנו שני קוקטיילים, אחד מהם היה מתוק מדיי,... כשביקשנו מהמלצרית אם אפשר לקבל מעט מיץ לימון כדי לעדן את המתיקות או לבקש פשוט מהברמן, היא טענה שלא ניתן לבקש דבר כזה ושאין לה איך לעזור לנו. כשהגענו להזמנת המנות מהתפריט היה חוסר סנכרון מוחלט בין צוות המלצריות בנוגע לאיזה מנות הן טבעוניות או ניתן לטבען אותן. שלוש מלצריות שונות וגם האחמש ניגשו אלינו כל כמה דקות וטענו משהו אחר. בסופו של דבר הזמנו סלט טבעוני ואני הזמנתי שתי מנות ראשונות של שרימפס (הפופקורן שרימפס היה טעים). כשרצינו להזמין את מנת איטריות הזהב שנאמר לנו שהיא טבעונית, הגיעה שוב המלצרית השנייה ואמרה שיש בה משהו לא טבעוני והיא לא יודעת להגיד מה בדיוק (שוב אותו סיפור כמו עם הסלטים בהתחלה) לאחר כמה דק הגיעה מלצרית אחרת ואמרה שבסוף כן אפשר שהיא תהיה טבעונית. בנוסף לזה הזמנו פאד תאי וביקשנו שיהיה טבעוני. לקח למנות הפאד תאי כמעט שעה להגיע לשולחן וגם זה רק לאחר שקראנו למלצרית והיא טענה שחיכו שאסיים את הכיסונים שהזמנתי ורק לאחר מכן תכננו להוציא את האיטריות. שתי המנות לא היו אכילות, מוצפות שמן וחסרות טעם (היו בסדר גמור בגודלן). וויתרנו על האוכל והזמנו חשבון. המסעדה יפה והאווירה טובה במקום, השירות קצת מעיק (כל שניה ניגשים לבדוק אם הצלחת ריקה כדי לפנות) המסעדה לא מתאימה לטבעוניים והצוות לא בקיא כל כך בכל מה שקשור בזה (הטעו אותנו בלי סוף, עד שפתחנו גוגל ובדקנו את הרכיבים בעצמנו) יצא לנו חשבון של 271 שח, עבור שני קוקטיילים, מנה של 2 כיסונים, פופקורן שרימפס וסלט. חוויה לא נעימה בכלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nurit - תמונה
Nurit 2 ביקורות
יקרה לא שווה !!
2.0
25/06/17

מנות קטנות יקרות מעוד!!!! אין שום חוויה קולינארי הכל עם טעם של תבלינים יותר מדי פלסני!!!! שרות טוב לא חוזרת!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
foodisgood - תמונה
foodisgood 23 ביקורות
חוויה חד פעמית
3.5
17/01/17

אכלנו שני אנשים ארוחה בשווי 500 ש"ח שכללה שתי מנות ראשונות, שתי עיקריות, קינוח, קפה, שני משקאות קרים. בוא נגיד שלא יצאנו רעבים, אבל גם לא מפוצצים. המנות היו טובות ברובן חוץ מאחת שהייתה... סתמית (נודלס עם בקר). הקינוח היה קטן מדיי (משהו עם אננס וקרם נענע). בסך הכל היה חווייתי לסעוד במסעדת יוקרה שכזו, אבל לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rina - תמונה
Rina 3 ביקורות
מקומות גדולים נופלים על הפרטים הקטנים
3.5
12/11/16

ביקרנו במסעדה ביום חמישי בערב, המקום מקסים, עיצוב מעודכן, מלצרים מביני עניין, אוכל מצוין. אבל.. ציינו לפני המלצרית שאחד הסועדים אלרגי לבוטנים וביקשנו שיוגשו בצד, בנפרד מהמנה שהוזמנה.... קיבלנו מנה מעוטרת בנדיבות בבוטנים. מזל ענק שהבחנו בזה בזמן. המנה הוחלפה, חיכינו די הרבה זמן. ההפתעה הגדולה היתה בחשבון שלא זו בלבד שלא פוצינו על הטעות שיכלה להסתיים רע מאוד אלא שחוייבנו על שתי המנות. להשלמת הסיפור נוקתה לנו מהחשבון המנה האחת שהחזרנו. על השניה חויבנו. לא לזה ציפינו במקום יוקרתי ויקר כזה. מאכזב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Zivit - תמונה
Zivit מבקר מתחיל
חוצפה, זלזול, יקר ללא הצדקה!
3.3
10/09/16

זכרנו את המקום לטובה לכן הגענו שוב. נוהגים לאכול במסעדות יקרות אך לפחות לקבל תמורה הגונה למחיר השערורייתי של כל המנות. מנות ראשונות בגודל של ביס!! במחיר של 70-80 שח זו חוצפה. מנת באן... עלובה ומסמורטטת כמעט ללא מילוי. ניסינו לבקש מים ״רגילים״ רק כדי להוכיח את טענת אחד החברים שהם פשוט ימנעו מלהביא וכך היה. פשוט חוצפה! אין מה להגיד, אבי קונפורטי תפס את השיטה שכולנו ישראלים פראיירים! חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה