נגישות
נגישות

צפרה - ZEPRA ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

281 ביקורות וחוות דעת על צפרה

Anat - תמונה
Anat 2 ביקורות
לא ממליצה כלל
2.3
08/09/16

היינו 4 זוגות ואף אחד לא יצא מרוצה, מחירים מוגזמים בטירוף! המנות לא היו טעימות כלל וקטנות מאוד ועוד ביחס למחירים המופקעים זה היה בלי פרופורציה . המסעדה עצמה יפה מאוד ואוירה נעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dana - תמונה
Dana 2 ביקורות
אכזבה גדולה. יחס מחפיר
1.0
31/08/16

הזמנו משלוח גדול לחגיגת יום הולדת. אחרי שעה משעת ההזמנה התקשרו להודיע שהשליח יצא כבר עם האוכל אבל הוא מתעכב בכרבע שעה, כלומר מסתובב עם האוכל על האופנוע כחצי שעה. השליח הגיע בסוף רק לאחר... 35 דקות ממועד הטלפון על העיכוב. האוכל הגיע כמובן קר והשליח נשלח חזרה עם האוכל למסעדה ואנו נשארנו בלי משלוח. זלזול בלקוח שלא ראינו כמותו. גם הרסו את ארוחת יום ההולדת וגם לא חשבו לפצות בשום צורה. פעם אחרונה שאנחנו מתקרבים למסעדה הזו שאכלנו בה שנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מקסים - תמונה
מקסים 12 ביקורות
מקום יקר אבל אני לא מצטער שבאתי ואשמח לבוא עוד.
4.8
05/08/16

מסעדה אסייתית מעולה. השירות טוב מאוד. החסרון היחיד זה המחיר. בירות בבקבוק 330 מ"ל עולה שם קרוב 50 ש"ח. מנות ראשונות עולות בסביבות 70-80 ש"ח. אבל הכל באמת טעים וכייפי. השארנו שם 700 ש"ח... והיונו עם אישתי וילדה בת 5.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal 313 ביקורות
עסקית טעימה ויקרה
4.8
19/07/16

הגענו למסעדה מספר קולגות לעסקית צהריים. העסקית מאוד עשירה, ומאוד מספקת. הזמנתי למנה ראשונה (קטנה) אגרול שנקרא נמס, במילוי של פרגית וירקות. הוא היה מאוד פריך וטעים ונהניתי ממנו... מאוד. כעיקרית הזמנתי את הבו לוק לאק, מנה של קוביות פילה ברק עם המון בצלים מסוגים שונים, ברוטב מתקתק ואורז. המנה הייתה מאוד מאוד טעימה, ולא איכזבה בכלל, והרוטב שנלווה אליה היה מעולה גם כן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
natalie - תמונה
natalie 124 ביקורות
מסעדה אסיאתית בתל אביב
4.8
11/07/16

ישבנו לארוחת צהריים בעלי ואני. כל אחד אכל מנה ראשונה ומנה עירית (ארוחה עסקית, הכוללת שתייה). המלצתנו החמה היא על סלט בודהה משוגע במנות הראשונות. פאד תאי מעולה וגם מנת פאנום פן שווה את... המחיר. המנות לא גדולות מאוד, אך משביעות. האווירה במקום יוקרתית והייטקית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סם - תמונה
סם 2 ביקורות
אוכל אסייתי
4.5
14/11/15

מסעדה אסייתית שאנחנו חוגגים בה תמיד ימי הולדת אף על פי שהאוכל במיוחד היום בהשואה למסעדות הוא זול ,אוכל מגוון בשרי פרות ים גם צמחוני . העיסקית משתלמת במיוחד. ראשונה שתייה ומנה עיקרית... המחיר בהתאם לבחירת המנה העיקרית. שרות יצא דופן. מקצועי ואדיב. זאת מסעדה שחוזרים וחוזרים אליה לכל ארוע. אני לוקחת שם מנות קבועות ולשמחתי הטיב הגודל והמחיר לא משתנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gershon - תמונה
Gershon 3 ביקורות
אכזבה!
1.8
04/09/15

פשוט מאכזב, הזמנו מנות עיקריות והאוכל הוא סביר, לא יותר מזה והמחירים פחות סבירים. האווירה - מאוד חשוך והמוזיקה חזקה מידי

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yana Golovin - תמונה
Yana Golovin 14 ביקורות
מסעדה מעולה עם שירות הכי טוב !
4.8
27/07/15

מסעדה מאוד מומלצת , אוכל מושלם , שירות מאוד טוב . מחירים יקרים אבל שווה . מנות ראשונות מאוד טעימות ומנת ״היום ״ פקין דג מושלמת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dotan - תמונה
Dotan 6 ביקורות
לא מצדיק את המחיר
2.3
05/01/15

ישבנו 4. היה סביר בלבד. מנות ראשונות טובות, מנות עיקריות סבירות ולא מיוחדות בכלל, קינוחים מעולים, תפריט יינות מופקע ושערורייתי. בסך הכל ישיבה קבוצתית ללא שום אינטימיות, רועש מאוד. לולא... המחירים המופקעים הייתי אומר ששווה אבל המחירים מופרזים ואינם מצדיקים את מה שמקבלים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Isabella - תמונה
Isabella 2 ביקורות
חוויה מעניינת
3.3
21/12/14

סהכ מסעדה טובה, עיצוב נחמד שירות מאד חביב ומקצועי..המנות היו טובות אבל לא מדהימות..המחירים מוגזמים בהשוואה למה שמקבלים )לא מבחינת כמות..המנות גדולות) יצאנו 3 אנשים עם חשבון של 800 שח.... פופקורן שרימפס מנה טובה ומומלצת וגם הקוקטיליים..יש מסעדות זולות ומוצלחות מזו

עוד פרטים
הוספת תגובה