נגישות
נגישות

צפרה - ZEPRA ביקורות וחוות דעת - עמוד 29

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

281 ביקורות וחוות דעת על צפרה

 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
24/04/07

אכזבה גדולה!אוכל יקר ובעיקר לא מדהים. התאכזבנו קשות, דרוש שיפור מיידי.קשה לי להאמין שנחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
23/04/07

אבי קונפורטי יודע מה הוא עושה. המקום מועצב עד לפרט האחרון. האוכל, אפעס, לא אחיד רמתו, מנות מסויימות מדהימות בעוד אחרות בינוניות בלבד. מה שכן, מי שחשב שאין מה לחדש באוכל אסייתי, יווכח... אחרת. השרות אדיב, יעיל ומקצועי. טיפ: חובה לנסות את הקוקטיילים המדהימים. חובה חובה.בסה"כ כיף שיש מקום כזה בתל אביב, מיוחד, שונה וכייפי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
22/04/07

קונפורטי כנראה איבד את זה... אוכל מתחת לכל ביקורת, מלצרים לחוצים שמנסים לדחוף שתיה סתם, והמקום פשוט יקר בטרוף!!! 490 ש"ח ל-3 אנשים בלי קינוחים!!! אפשר לאכול 3 פעמים במקומות אחרים בכסף... הזה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
guy - תמונה
guy מבקר מתחיל
4.7
22/04/07

כשרון אדיר של אבי קונפורטי ושל כל מי שנטל חלק בהקמה של פרויקט בינלאומי וייחודי מסוג זה!חלה מן האוכל המתוחכם והיצירתי עד לרמת עיצוב והקפדה מושלמת של המקום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
22/04/07

בסך הכל מסעדה סבירה. אוכל טעים, עשוי היטב אך נטול יצירתיות יוצאת דופן. ניתן היה לצפות ליותר מגאון קולינרי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורי - תמונה
אורי 27 ביקורות
2.7
21/04/07

לפני קריאת הביקורת נא להתחשב כי המקום בהרצה רק שבוע. הכניסה מהממת, המקום מעוצב מדהים כשצבעי השחור שולטים ברקע. אווירה יוקרתית.בחרנו לשבת על הבר, התפריט מחולק באופן שונה - לא למנות... ראשונות, עיקריות וכו' אלא לקבוצת האוכל. הזמנו סאטה שהוגש לנו עם חמאת הבוטנים והבוטנים המפוררים לחוד ולא על השיפודים שזה שגוי כי זה מאלץ אותך להתלכלך עם החמאה שהיא לא רוטב. ההרכב של החמה עם הבוטנים הכיל בעיקר חמאת בוטנים שזה גם שגוי. השיפודים היו לא עשויים דיים. לדעתי המנה הזאת פסולה. הזמנו מנה עיקרית שכללה איטריות אסייתיות ונגיסי עוף ברוטב. מנה חלומית ומעט ספייסית. מומלץ בחום. קוקטייל הבית שהזמנתי (סינגפור) היה בעל טעם של בין מיץ אשכוליות למיץ תפוזים עם מראה עכור ומוזר. לא הכי מומלץ. הבר-מנים לחוצים נורא שתזמין וניגשים אליך כל הזמן. תנו קצת ספייס חבר'ה. שוב- המקום בהרצה אז אנחנו מבינים. 20% ההנחה היתה במקום :)נא לשפר ולתקן , למסעדה יש פוטנציאל.

עוד פרטים
הוספת תגובה