נגישות
נגישות

הבית בעין חוד - albailt ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

115 ביקורות וחוות דעת על הבית בעין חוד

Shoosh - תמונה
Shoosh מבקר מתחיל
מושלם!
5.0
08/09/13

הזמנו מקום לערב חג. האוכל היה ללא דופי, שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Loveeat - תמונה
Loveeat 2 ביקורות
יקר
3.3
15/06/13

הכל טוב ויפה, קונספט נחמד של מה שיש מוציאים לשולחן מגוון נחמד, אוכל סביר. אבל יקר ולא מצדיק בכלל (!!!) את המחיר, 110 ש״ח לאדם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמ - תמונה
עמ 86 ביקורות
כרגיל מושלם
5.0
17/02/13

קראתי קצת מהתגובות של אנשים כאן, אתמול ביקרנו שוב בבית בעין חוד ואני יכולה באמת לומר שאין לי מושג על מה אנשים מדברים. המקום ביתי ומזמין המלצרים והמארחות חביבים וחייכנים ודואגים מהר... וביעילות לפנות את השולחן ולמלא מחדש ולהסביר על כל מנה ומנה, יתרה מכך המנות מגוונות במיוחד ומעולות גם לחובבים הבשר וגם לצמחונים. מי שטוען שיקר מדי פשוט כנראה לא הקדיש מחשבה לכמות המנות שהוא מקבל, במסעדה אחרת ובתשלום נפרד לכל מנה לא הייתם משלמים 110 ש"ח לראש כאשר זה כולל שתייה וכולל חידוש של המנות וחידוש של הסלטים כפי רצונכם, האוכל לא מתובל יתר על המידה הוא מתובל בעדינות ועל מנת להדגיש את טעמו הטבעי ולגבי קרעים בריפוד הספות בחדר למטה- די להיות פלצנים זאת מסעדה כפרית ערבית- מי שלא מתאים לו שלא יילך יש להם מספיק לקוחות- המקום עמוס בגשם בשמש ובברד ובצדק. היינו ארבעה חברים וכולנו ללא יוצא מן הכלל נהנינו מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Leor Nevo - תמונה
Leor Nevo 7 ביקורות
האוכל ממש לא ערבי - הוא כםי שהם אומרים עירקי כורדי
2.5
10/12/12

האוכל ממש לא ערבי (לטוב ולרע ) וזו לא חומוסייה, הוא דומה לאוכל לבנוני אבל ממש ממש יותר מידי לימון בכל דבר ולמי שלא ממש אוהב לימון בכל מאכל והרבה- זה לא המקום בשבילו, מרק העדשים היה עם... הרבה לימון, החציל היה קר (וביום קר וגשום - עדיף חציל חם מהתנור)- הסלטים לא היו מיוחדים - אבל לימון היה בהם בשפע (הייתי מעדיף כמה גרעיני רימון מתוקים לגיוון) , הסיניה ששחתה ברוטב שלא הזכיר טחינה - גם היא הייתה אם יותר לימון מימה שאפשר להנות) - עלי הכרוה והפילפל היו ממולאים באורז שלא היה מתובל לטעמי האישי לסיכום - מזל שבאנו עם קופונים ושקיבלו אותם - שכן אישתי לא אכלה כימעט כלום (נאלצתי לאכול את המרק של שנינו), בזכות המקום - קיבלנו הסברים על המנות, מקורם והנוף היה מדהים כרגיל ביום גשום עם מראה הים באופק)- אם היינו צריכים לשלם מחיר מלא עבור ארוחת האמיר של 110 ש"ח לראש - הייתי ממש ממש מבואס שעשיתי את כל הדרך מהריות עד לשם ביום חג-חופש

עוד פרטים
הוספת תגובה
shevetz - תמונה
shevetz 15 ביקורות
טעים ונדיב
4.5
09/12/12

חיפשתי באתר REST מסעדה טובה בצפון והחלטתי להמר על מסעדת הבית. עוד לא הספקנו להתיישב כבר שמו לנו מרק על השולחן. מלמלנו שעוד לא הזמנו כלום, ואמרו לנו שככה זה, מה שמוכן יוצא. אכלנו מרק... טעים, סלטים שחלקם לא היה לטעמי, אבל חלקם היו מצויינים. אחרי זה הגיעו פלפלים ממולאים באורז, עוף טעים עם אורז מתובל בהל ועוד תבלינים ושיא השיאים - סינייה בטחינה אלוהית. מהכל אפשר להזמין עוד, אבל חוץ מהסינייה לא הזמנתי כלום, כי התפוצצתי. המסעדה מרווחת ויש נוף יפה (אשתי נהנתה יותר ממנו, הייתי עם הגב). את הקינוח מקבלים בקומה למטה, שם הילדה שלי גם שיחקה בחצר. בילוי מקסים ומומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
צבי - תמונה
צבי 4 ביקורות
הנאה מפוקפקת
1.8
08/12/12

הזמנו מקום מראש ל-4 איש. הגענו בזמן וחיכינו 30 דקות לאחר שנדנדנו לקבל שולחן. המקום רועש מאוד. אין אקוסטיקה מינימלית. שילמנו 220 שקל לזוג עבור אוכל סטנדרטי ומטה לגבי מסעדה מזרחית. שיטת... ההגשה מוזרה ולא ברור מה מקבלים לאכול ובאיזו כמות ולכן לקראת סוף הארוחה אין כבר מקום לאוכל המוגש(עבורו שילמנו). בסוף הארוחה יורדים לאולם שבו מגישים קפה ומשהו מתוק. מלא אנשים,רעש, ריהוט קרוע וקפה שרוף !!! אין תמורה לתשלום !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מלכה יאיון - תמונה
מלכה יאיון מבקר מתחיל
אוכל מזרחי ביתי יקר מאוד 110 שח לאדם!
2.8
13/10/12

הגענו למסעדה, התיישבנו, לא ידענו שבמסעדה לא מזמינים אלא הכל מוגש לך. אף אחד לא דיבר איתנו, לא הסבירו לנו לא אמרו שלום. האוכל היה טעים, אבל המחיר מוגזם מאוד. על ארוחה כזאת היינו משלמים... ברצון כ-70 -80 ש"ח לאדם. לא 110!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Seagal Lavie - תמונה
Seagal Lavie מבקר מתחיל
כיף של מקום. מומלץ!
4.0
30/09/12

אוכל ביתי פשוט, טעים ביותר ובשפע. אהבתי את ההפרדה בין קומת האכילה לקומת ההסבה לקפה וקינוח אחרי... מאוד נעים להתרווח אחרי האוכל על הספות הנוחות או בבריזה בחצר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
mykaul - תמונה
mykaul 2 ביקורות
מומלץ מאוד!!!! טעים טעים.... טעים!!!!
5.0
04/09/12

המיקום מקסים - נוף לים בתוך הירוק של הכרמל. אמנם האוטו בקושי סחב את העליות אבל הגענו. הינו 4 מבוגרים ו4 ילדים. האוכל הוגש מהר וכל הזמן הגיעו עוד מנות וקיבלנו תוספות ממה שרצינו וכמה... שרצינו. מרק עדשים צהוב היה נפלא - אפילו הילדים ביקשו עוד. חומוס הורס, אחד הטובים שאכלתי- ביקשנו 3 פעמים תוספת. חצילים בטחינה נפלא, סלט ירקות פשוט וטוב- הילד חיסל והתלקק. למי שיש ילדים שאוכלים רק שניצל וצ'יפס כמו שלי- יש שם גם את זה. אחרי הסלטים הגיעו הממולאים- היו ביקורות משבחות לפלפל הממולא ואני התלקקתי על עלי גפן וכרוב ממולאים שממש מרגישים איך גולגלו ביד באהבה. מג'דרה כהה מיוחדת עם חיטה (הרבה יותר טובה מהגרסא הרגילה שטחונה בד"כ עם המון בצל מטוגן) מגיע עם רוטב של טחינה עם חצילים - מעדן. הסינייה היתה גולת הכותרת!!! הזמנו גם ממנה איזה 3 צלחות ואם היה לי עוד מקום הייתי ממשיכה לאכול מהמנסף- צלי רך רך רך עם אורז צהוב עשוי בדיוק במידה, לא יבש מידי ולא רטוב מידי. מגישים שם משקה של תמר מג'הול שהיה מתוק מידי אבל מהלנו בקנקן המים שגם הוגש וזה היה מרווה ונפלא! השירות היה יוצא מן הכלל - אדיב ביותר, עם חיוך תמידי ובאווירה בייתית וזמין מאוד אפילו שהינו בשבת והיה מפוצץ אבל זה לא הפריע כי החדרים מרווחים מאוד. ישבנו מול המזגן וביקשנו לסגור ולפתוח חלון והיתה בריזה מדהימה! כדאי מאוד לקחת בחשבון את האירוח אחרי הארוחה כשמתכננים להגיע. אחרי שמתפוצצים משפע המעדנים שפשוט אי אפשר להפסיק לאכול יורדים למטה לחלל פתוח גדול ובו ספות רצפה אידיאליות לרביצה של זולה בבטן מלאה וכסאות למי שלא נוח להיזרק על ספה נמוכה. הילדים שיחקו ואנחנו רבצנו במשך איזו שעה עם קפה נפלא ובקלאווה (שגם ממנה לא התביישנו לבקשת תוספת) ונתנו לאוכל להתעכל. מומלץ בחום! במיוחד למשפחות עם ילדים! מחיר בהחלט הוגן ביותר - על 2 מבוגרים ו2 ילדים שלמנו 290 ש"ח לא כולל טיפ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eyal Kless - תמונה
Eyal Kless 3 ביקורות
שווה אם אתם חובבי אוכל ערבי
3.8
20/06/12

הנסיעה ארוכה ומפותלת אבל לפחות סללו שם עכשיו כביש. במשך השבוע אפשר פשוט לבוא אבל הבנתי שבסופ"שים מפוצץ שם. השורה התחתונה - המון המון אוכל ושירות אדיב ויעיל. אין תפריט, הם פשוט מוציאים... מהמטבח מטעמים. לצד תבשילים נהדרים, כמו הלאפה שעליה בושל עוף, המרק, החומוס, חציל בטחינה (נהדר) והפלפל ממולא באורז, היו כמה מנות שפחות עשו לי את זה, כמו הכבש שהיה יבש מדי. שווה להגיע אם אתם באזור ויכולים לקחת שלוש שעות לעיכול אחרי :)

עוד פרטים
הוספת תגובה