נגישות
נגישות

הבית בעין חוד - albailt ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

115 ביקורות וחוות דעת על הבית בעין חוד

מסעדת הבית - תמונה
מסעדת הבית מבקר מתחיל
מעולם לא נהניתי כך! אוכל ויחס נפלא, הנוף היפה בישראל
4.8
21/03/15

רבותי יש לך יום חופשי, רוצו למסעדת הבית בעין חוד-ליד כפר האומנים בעין הוד. האוכל אותנתי מקורי (באתי עם חבר ערבי שאמר לי שאין מסעדה ערבית מקורית כזו בישראל!) מאכלים נימוחים שלא אכלתם... מימכם (מרק עדשים, מקלובה, סיניה משובחת, סלטי עולש ועוד ועוד מחיר מצחיק ומעל הכל שירות נפלא!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שריתה - תמונה
שריתה מבקר מתחיל
לא משהו...
2.3
20/10/14

הגענו 13 איש למסעדת הבית בעין חוד ולמרות שציינתי מראש שנגיע עם שתי עגלות של תינוקות, היה מאוד צפוף ולא היה נוח להיכנס איתן לתוך המסעדה. האוכל היה סביר מבחינת התיבול. הסלטים דווקא היו... טעימים. איך אומרים? "לא התעלפנו" מהמסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שלומית - תמונה
שלומית מבקר מתחיל
אכזבה קשה!!
2.5
20/09/14

נאמר לנו שזוהי מסעדה מומלצת. הגענו לחגוג יום הולדת משפחתית והיה מפח נפש גדול. אוכל לא מתובל, סביר מינוס, מלוח מדי, חלק מהמנות הגיעו קרות. למרות שהיה מגוון לא מצאנו מה לאכול. לא ניתן... לבחור מנות והמחיר קבוע מראש. שני סוגי שתיה - מים ומיץ תמרים מתוק להחריד. פשוט לא טעים! בשביל אוכל שניתן להכין בבית אין צורך לנסוע למסעדה. מה שמדהים - שהיה מפוצץ מאנשים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 3 ביקורות
חוויה טעימה ונעימה
4.3
03/08/14

מומלץ בחם! שישי בצהריים; נוף נהדר לים שלמטה. המגישה (לא מלצרית) מנשות המקום דואגת לשטף של סלטים, מרק עדשים חמצמץ ואח"כ מנות חמות. הבשר המגוון (סניה, עןף, כבש) היה טעים אך המנות... הצמחוניות עלו על הכל. כדאי לשלב עם טיול רגלי באזור ולהגיע רעבים; האכילה ללא הגבלה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דליה - תמונה
דליה מבקר מתחיל
מומלץ בחום
4.5
13/07/14

הגענו למקום בשלוש שעות איחור! קיבלו אותנו בחום ולבביות האוכל היה מצוין, חומרי הגלם מעניינים, מגוון גדול של מנות, היה מענה מצוין גם לצמחונים שביננו וגם לקרניבורים יחס נעים ואוירה... ביתית. פשוט תענוג

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yuda - תמונה
Yuda מבקר מתחיל
מסעדה מיוחדת עם אוכל מצוין ובשפע
5.0
23/03/14

לא הייתי טורח למלא חוות דעת אלמלא קראתי כאן כמה חוות דעת שליליות שפשוט איני מבין מאיפה באו ועל מה ולמה. מי שטען שאין מספיק אוכל משקר כי אפשר לבקש ולקבל כמה ריפילים שרוצים. וזו הסיבה שלא... אורזים כדי לקחת הביתה, אחרת וודאי היו כאלו שהיו מבקשים תוספות ללא הגבלה ובמקום לאכול אורזים ולוקחים הביתה. מי שטען שהאוכל שמן אכל כנראה במסעדה אחרת והתבלבלו לו המקומות. באשר למחיר מצאנו שהתמורה הוגנת לגמרי. מקבלים סדרה מגוונת של סלטים משובחים, מרק, סדרה של ממולאים, סדרה של מאכלי בשר - עוף, בקר, כבד, קבב בסגנון ייחודי, ובסוף מתוקים וקפה. הכל טרי וטעים, עשוי באופן מקורי ובלי הגבלה. מומלץ בחום בכל פה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
nadine - תמונה
nadine מבקר מתחיל
אוכל קר יקר
1.3
25/02/14

הגענו (2 צימחוניות) הוגש מרק הבית טעים בכערה קטנקטנה אבל חמוץ מידי , כל היתר היה בנוני וגם קמצני הוגש לנו פילפל ממולא 1 לשנינו, מפורק ללא טעם קר ברותב עגבניות מקופסה, כף מג'רדה ללא טעם... קרה גם כן...הקפה היה טוב!!! והמחיר 140!!! אכזבה )-:

עוד פרטים
הוספת תגובה
בני - תמונה
בני 99 ביקורות
הפעם ממש רע
1.0
11/01/14

זהו ביקורנו השני במסעדה הפעם השרות היה גרוע האוכל די פשוט אורז מלוח ולא מוכן ציפס בכמות עלובה והשיא רצינו לארוז ואין לארוז הינו צריכים לאלתר

עוד פרטים
הוספת תגובה
רחל - תמונה
רחל 4 ביקורות
בסדר לא יותר
2.8
17/11/13

המסעדה מתאימה לבעלי קיבולת גדולה אחרת בהחלט לא משתלם, שפע אוכל באיכות בינונית, די שמן, בעיקר סלטים ותבשילים ורק שתי מנות שכללו בשר והמחיר 110 ש"ח לאדם למסעדה מזרחית נראה לי בהחלט... מופרז!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dagan - תמונה
Dagan 2 ביקורות
חוויה אמיתית
5.0
16/09/13

הדרך הפתלתלה והמסתורית בכביש העולה לעין חוד לא רומזת אפילו בקצת על העתיד לבוא.. התירוץ שלי להגיע למסעדה הוא עצירה לטובת ארוחת צהרים בדרך לחופשה זוגית בצפון. הגענו אני וחברתי והחננו את... הרכב מתחת למסעדה מול נוף מרהיב וירוק, כבר ברגע זה התאהבנו נרגענו וידענו שמפה נצא מאושרים. לאחר קבלת פנחם חביבה, התישבנו אל מול הנוף המהמם, והמנות החלו לזרום.. אין תפריט למסעדה וכל מה שמכינים יוצא. נהננו מאוד והאוכל היה טרי וברמה גבוה וטעימה! אל תחפשו עיצוב מרהיב כדי שלא תופתעו.. למסעדה הזאת באים כדי לשבוע ממאחלים מעולים שלא אוכלים כל יום וזו החוויה הראשונה והכי מדהימה שיכלנו לאחל לעצמנו בדרך לחופשה.. בתאבון!

עוד פרטים
הוספת תגובה