נגישות
נגישות

הבית בעין חוד - albailt ביקורות וחוות דעת - עמוד 12

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

115 ביקורות וחוות דעת על הבית בעין חוד

 - תמונה
3 ביקורות
4.7
12/11/06

הדרך הקסומה והמתפתלת בינות הרים בדרך לישוב עין חוד גורמת לבטן כבר לקרקר מרעב וההרגשה היא שאנו בדרך למקום מאוד מיוחד ושהמנות שיוגשו בו לא יאכזבו אותנו.ואכן כל מנה תענוג אמיתי לחיך, כל... האוכל הטעים מגיע היישר מן הטבע לצלחת, לא עוד אוכל סינטתי חסר טעם כי אם בישול אמיתי של בית ואין מילים רעות להגיד. מן מנות הפתיחה המדהימות בפשטותן אך הטעימות להפליא כי הכל טרי באמת, ועד למנות העיקריות הגדושות והמזינות ולבסוף לבקלוות הכי טעימות שטעמתי מימיי.חברים יקרים הניעו את הרכב וסעו למסעדה שכבר לא קיימת בעולמינו - הנוף האדיר הנצפה מן המסעדה והשירות הכל כך אוהב יעניק לכם אירוע שטרם חוויתם. זכרו רק להשאיר את הבטן ריקה ולא לנשנש בדרך שטויות על מנת שתוכלו לטעום מכל האוכל המוגש. בתיאבון!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
17/09/06

המיקום - פסטורלי.האוירה - חמה ומפנקת.השירות - אין מילים על האופן שבו ממש פינקו אותנו.ואחרון אחרון חביב - האוכל - חבל על הזמן ועל הכסף למי שהולך לאכול במקומות אחרים. אין להשוות! כל ביס... וכל טעימה היו שוות את החוויה הגסטרונומית שחוינו.תודה לכל המשפחה הנהדרת שאירחו אותנו ובמיוחד לעמר על תשומת הלב המיוחדת...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
15/09/06

מי שמגיע למטעמי הבית (כך נקרא המקום) צריך להבין שזו לא מסעדה אלא בית עם אנשים חמים וטובים שרוצים לארח ולפנק ולתת לך לטעום מכל טוב המטבח, שבעלת הבית מבשלת (דרך אגב גם הבן). אין תפריט... ואין משקאות מכיוון שהאירוח הוא ביתי ומה שיש תקבל. וזו ה ח ו י ה !לכל ה"ממליצים" שאומרים שהאוכל לא טוב???!!!כנראה שאין להם הבנה בבישול ובאוכל.אוכל נפלא, טעים, משובח, מושקע מאוד ו ט ר י. הבית בימים אלה עובר תכנון ועיצוב חדש תוך שימור על האוירה הביתית הערבית. כן כן... ראיתי תוכניות, מ ד ה י ם!!! מומלץ מאוד מאוד במיוחד להכיר את המארחים ולשמוע איך הכל התחיל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
08/07/06

היום אכלנו במסעדה וישבנו בחלון פתוח מול אחד הנופים היפים בעולם והמנות התחילו לזרום לשולחן מכל טוב מהמטבח הערבי האותנטי, כשכל מנה טובה מהקודמת. כשמומלצות הסניה, סלט אגוזים, אורז עם עוף... ובשר עגל, תפוחי אדמה בטעם גן עדן אך גם האחרות מצויינות.האוכל היה טרי ומלא טעמים והנוף והבריזה... ותמיד אפשר לבקש עוד, אך במחיר של 90 ש"ח לאדם (ככל שהקבוצה גדולה יותר המחיר יורד) אפשר גם להגיש סוגי משקאות נוספים (וקרים), חוץ מהמים החמימים (לא מינרלים) ותמרינדי (משקה תמרים) ואין קינוח ראוי. שווה מאוד לבוא בקבוצה גדולה ורעבה מאוד של בוגרים, ולהתענג על כל מנה - ולהביא כמובן משקאות קרים, יין וקינוח מהבית ולשכוח מהעולם ל-3 שעות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
04/07/06

מסעדה מצויינת, אוכל מבושל, מגוון, עשיר וטעים. מחיר סביר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חיליק Ben - תמונה
חיליק Ben 5 ביקורות
4.7
25/03/06

זה התחיל מהדרך למקום שהיתה פסטורלית והמשיך בחוויה מיוחדת של אוכל אותנטי, מתובל ועשיר. המנות לא הפסיקו לזרום לשולחן, גורמות לנו להצטער שאכלנו יותר מדי מהמנות הראשונות. הייחוד במקום: אין... תפריט, האוכל פשוט מגיע, ממה שמבושל באותו הרגע ע"י בעלי הבית. טעים בטירוף! שרות אישי ומיוחד.מומלץ לכל הפלצנים, שמאסו במסעדות הגורמה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אסף - תמונה
אסף 6 ביקורות
3.0
12/03/06

חויה אותנטית לאוהבי התבלינים הערביים (בהראט,הל וכו'). הנוף מדהים ביופיו, שירות איכותי ומהיר, אין תפריטים, אוכלים מה שמתבשל... בהחלט שווה ביקור! לא מומלץ להגיע עם ילדים קטנים או עם חמות... פולניה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
7 ביקורות
4.7
02/03/06

מסעדה נהדרת. האוכל מעניין, מקורי, טעים וניתן בשפע. מטבח ערבי שמנצל את הגידולים הטבעיים, התבלינים, והמסורת של הארץ. קבלת הפנים חמה עם דאגה אמיתית לשביעות רצונו של הלקוח. באנו עם אורחים... מחו"ל שמשרתים בשרות דיפלומטי ויודעים מהי מסעדה - היו מאד מרוצים. בנוסף לשרות והאוכל הטעים הנוף השתקף הוא בין היפים בארץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.3
11/02/06

היינו השבת - האוכל ממש לא טעים, השירות חובבני, הדרך ארוכה, המסעדה לא יפה, בקיצור חבל על הזמן והכסף. אבל מה, מפוצץ באנשים - לך תבין...

עוד פרטים
הוספת תגובה
ארז - תמונה
ארז מבקר מתחיל
2.4
11/02/06

אוכל ממש לא משהו - לא שווה לעשות את הדרך עד לשם - הרבה אוכל אבל ממש לא איכותי - אפילו לא ניתן לקבל קולה.המחיר למה שמקבלים יקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה