נגישות
נגישות

הבית בעין חוד - albailt ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

115 ביקורות וחוות דעת על הבית בעין חוד

יצחק - תמונה
יצחק 2 ביקורות
חוויה בלתי נשכחת
4.8
06/04/12

באנו קבוצה של 12 מבוגרים וילדים, לאחר הזמנה מוקדמת. השולחן המתין לנו, מול נוף נהדר.עם שהתיישבנו הגיע מרק טעים מאד, ואחריו בזרם בלתי פוסק הגיעו מטעמים נפלאים. בכלל אין שם תפריט והמטבח... מוציא את מה שהכין. היה נפלא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
gal p - תמונה
gal p 2 ביקורות
מממ...משאיר טעם לעוד
5.0
15/02/12

הגענו בעקבות המלצות, לא ידענו למה לצפות... נוף מהמם, שירות אדיב, אוכל מצוין - מה עוד צריך? התיישבנו מול הנוף, המנות התחילו להגיע, סלטים מקוריים ומגוונים, מנות שונות של בשר משובח, וכדי... להשלים את האווירה הוגש קנקן של תמר הינדי. לא היה לנו מספיק זמן לטעום מ-ה-כ-ל, מתכננים להשלים את החוויה בקרוב וליהנות ממאכלים שעוד לא טעמנו :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
3.0
21/10/11

ראשית חשוב לציין כי הישוב עין חוד, נמצא מספר ק"מ (כ-4) ממזרח לעין הוד, בכביש משולט היטב, אך צר ומפותל, ללא שדה ראייה, ומחייב נהיגה איטית וזהירה מאוד. הגענו למסעדה במועד שהזמנו מראש, אך... הבאלגן בקבלת השולחנות היה רב. חיכינו כ-10 דקות לשולחן. המסעדה גדולה, ויכולה להכיל הרבה אנשים, והרעש בהתאם - עצום. האוכל היה טעים כולל הסלטים, השתייה (תמר-הינדי), והתוספות הבשריות. גם פינת התה-קפה בקומת הקרקע, נוח ויעיל. קיבלנו בדיוק מנות בגודל שהתאים לנו, בקשה לתוספת, התעכבה קצת (לא יוצאים מגדרם להציע תוספות) סה"כ מסעדה בסדר+, אך הנסיעה לשם, מחייבת מחשבה מחדש, אם כל "העסק" כדאי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Aizenman - תמונה
Aizenman 4 ביקורות
3.6
08/10/11

ליום הולדתי הוזמנתי ע"י משפחתי לארוחה שלא ציפיתי. היה אוכל נהדר,מיוחד,אוירה נעימה וקינוח- בקלאוואה מסוגים שלא אכלתי קודם. מומלץ ביותר. במחיר 100 ש"ח לאדם קיבלנו ארוחת מלכים ששווה לחזור... עליה גם לא בימי הולדת

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
21/04/11

מסעדה מפתיעה בצניעותה, העובדים חייכנים וסבלנים ומסבירי פנים. האוכל משובח שופרא דשופרא ממש נהננו מהמקום, מהאוכל, מהרעיון של המסעדה. אנחנו נחזור שוב!!! כדאי גם לכלם!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
09/04/11

לא יאמן שבשביל אוכל ביתי של סבתא סורית או דרוזית עושים מסעדה. אבל כנראה ישראלים ישפטו לפי הכמות ולא האיכות הנמוכה. הבקלוואה איכותית כל השאר עלוב ומשעמם כמו מסעדת פועלים הכי פשוטה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
23/03/11

אחרי הרבה נסיונות להזמין מקום במסעדה העמוסה, הגענו בשישי בצהרים למסעדה ריקה למדיי. כמובטח מגיע לשולחן מגוון גדול של מנות. הסלטים היו סתמיים, אחריהם הגיעו מנות חמות ולא מלהיבות,מלבד חציל... חם בטחינה שהיה מעולה, את כל היתר טעמנו במסעדות אחרות ובאיכות טובה יותר. הארוחה עלתה לנו 290 ש"ח לשני הורים ושני ילדים, ולא היתה שווה את המחיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילת - תמונה
אילת 49 ביקורות
1.7
05/03/11

אין תפריט. במכוון לא מיידעים במחיר לסועד,אלא כאשר שואלים במפורש. פשוט גובים 100 לסועד כברירת מחדל (היה 90 והעלו את המחיר). אך מסתבר שיש אופציה לבקש ארוחה ב-60. האופציה המוזלת:... סלטים+פיתות, 4 סוגי מנות עיקריות, קפה/תה. האופציה היקרה: כל המגוון שהכינו היום במטבח, אבל לדעתי לא מספק את התמורה בעד הכסף. בקיצור: תבקשו מהמלצר לשמוע על "הארוחה המקוצרת" ב-60. אחרת- לא כדאי לטרוח. סה"כ אוכל סבבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
20/02/11

זו הייתה אכזבה גדולה, יום שבת בעין חוד, החניה בלתי אפשרית במדרון מאוד חד, כשניכנסנו הרעש היה עצום אין שום פינה לברוח ממש מחריש אוזנים, התישבנו, האוכל הגיע, סלטים בינוניים ומטה, חומוס על... הפנים, אח"כ הגיעו מנות בשרים מאכזבות אפילו במושגים צבאיים, הרבה אורז בצבעים שונים, סתם אוכל מאפן. במחיר מופקע שכזה הייתי יכול להכנס לכל מסעדה משובחת בצפון ת"א ולהזמין סטק הכי טוב. הקינוחים על הפרצוף, ראו הוזהרתם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טובה - תמונה
טובה מבקר מתחיל
4.7
19/02/11

הגענו בשישי 8 אנשים שעה לפני שעת ההזמנה והתקבלנו בסבר פנים מדהים.ישבנו כחמש דקות בסלון וסידרו לנו מקום למרות הצפיפות שהיתה.ואז אחרי מרק עדשים טעים וחם ושתיה קלה של תמרהינדי ומים קרים... החלו לזרום לשולחן מנות מיוחדות וטעימות.נהננו מכל מנה ומכל בישול שהוגש בשפע .שרות של האחיות מעולה וגם בעל המסעדה ניגש אלינו כמה פעמים לשאול אם צריך עןד משהו.קינחנו בתה צמחים ובקפה שחור .בודאי שנחזור עם עוד הרבה חברים

עוד פרטים
הוספת תגובה