נגישות
נגישות

הבית בעין חוד - albailt ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

115 ביקורות וחוות דעת על הבית בעין חוד

Yael - תמונה
Yael 3 ביקורות
מעולה
5.0
08/09/18

אוכל מצוין, מאוד טעים ומגוון.המנות נדיבות. מאכלים אותנטיים וממש טעימים. שירות מצוין, מאוד נעימים ואדיבים. שווה ומומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
אביגיל - תמונה
אביגיל 288 ביקורות
טעים ומפנק
5.0
03/06/18

מגוון סלטים רחב הכל טרי ומרגיש שנחתך במקום . השירות מאוד מהיר ואדיב והבשר מתובל בטוב טעם מגיע ללא הגבלה

עוד פרטים
הוספת תגובה
ziv - תמונה
ziv 76 ביקורות
לבוא רעביםםםם!
4.0
18/03/18

מסעדה מזרחית שמפנקת וניתן לאכול בה בלי הגבלה.המחיר קצת יקר לכן מומלץ להגיע רעבים במיוחד. השירות היה אדיב והמנות היו טובות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
זיו - תמונה
זיו 22 ביקורות
ארוחת צהריים נחמדה
4.0
02/03/17

הגענו בצהריים,מגישים מלא אוכל,מזטים,מרקים,עוגות וקפה.הבשרים היו בסדר,וגם המנות.לא איזו מסעדת גורמה אבל ארוחת צהריים נחמדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
hagai - תמונה
hagai 42 ביקורות
מאכזב
1.8
01/11/16

במסעדה אמורים להגיש אוכל ערבי אוטנטי, האמת שמנסים אך האוכל לא עונה ברובו לרמה הראויה של אוכל ערבי טוב. אם אתם מגיעים בשבת בצהרים או חגים צפו לבלגאן בשירות ובמיוחד בכל הקשור להושבת... האורחים ולא משנה לאיזה שעה הזמנתם מקום. גם הנוף המדהים שנשקף מהמסעדה אינו שווה את הנסיעה המיוחדת למסעדה. במחיר של 105 ש״ח לסועד מגיע יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
סביר בטעם יקר במחיר.
2.8
14/10/16

סה"כ היה טעים, קצת הסתבכנו בכפר אבל הגענו בעקבות השילוט, הסלטים טעימים אך חלקם מקוריים וחלקם בנליים לחלוטין, הבשר טעים אבל לא משהו ששווה נסיעה מיוחדת עד לשם. המחיר לא זול בכלל. מומלץ... רק אם בסביבה ואם המחיר לא משחק. כי היום במחיר של עשרות שקלים בודדים יש עסקיות טעימות ומשתלמות. סה"כ סביר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Miri - תמונה
Miri מבקר מתחיל
נהנינו מאד, מומלץ בחום!
4.8
30/04/16

היינו 6 אנשים והגענו ב12 בצהריים, כדי לא להיות בשעות העומס. הדרך ביער היתה קסומה, כולם היו פעם ראשונה במקום, והתלהבו מאד מהנוף המדהים, והאוירה החמה והנעימה. חלקנו היו טבעונים, צמחונים,... והשאר - אוהבי בשר. כולם נהנו מאד מהאוכל, שהיה טרי, עשוי באהבה רבה, עדין אך מתובל באופן מדויק, וכל מנה שהוגשה היתה מצוינת. המגישות בנות המשפחה מקסימות, מחייכות, קשובות, ונדיבות. לילדים יש גם שניצל וציפס ודואגים שכולם יצאו מרוצים ומחייכים. בתום הארוחה, יורדים לאולם מנוחה, שם מוגש תה צמחים מעולה קפה שחור, וקינוח מתוק. מחיר 115 ש"ח לאדם. האוכל התחיל בסלטים חלקם רגילים וחלקם מיוחדים ולא שגרתיים שכולם אהבו מאד, אח"כ מרק עדשים מעולה, ואח"כ מתחילים להגיש מנות שונות, לבשריים - מקלובה, סנייה, כבד עוף, ולכולם, אורז מעולה, מגדרה, חציל בטחינה שאין דברים כאלה, עלי גפן ממולאים, פלפל ממולא, ועוד ועוד...

עוד פרטים
הוספת תגובה
hagai - תמונה
hagai 42 ביקורות
מאכזב ולא תואם את המוניטין שפורסם
2.3
17/01/16

במסעדה אמורים להגיש אוכל ערבי אוטנטי, האמת שמנסים אך האוכל לא עונה ברובו לרמה הראויה של אוכל ערבי טוב: הסלטים בסדר, המרק הוגש פושר, מנות הבשר לא הצטיינו וחלק מהעוף שהוגש עם המקלובה היה... לא עשוי. אם אתם מגיעים לשבת בצהרים (כמו שאנחנו הגענו), או חגים צפו לבלגאן בשירות ובמיוחד בכל הקשור להושבת האורחים ולא משנה לאיזה שעה הזמנתם מקום. גם הנוף המדהים שנשקף מהמסעדה אינו שווה את הנסיעה המיוחדת הזאת למסעדה. במחיר של 315 ש"ח לא כולל שירות לשלשה סועדים שאחד מהם צימחוני מגיעה תמורה גדולה יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sivan - תמונה
Sivan 2 ביקורות
עלבון קולינרי!
1.3
15/09/15

אכזבה! למרות שטעם הינו אידיבדואלי. הארוחה כולה היתה פשוט לא טעימה מנה אחר מנה הן בחוסר תיבול והן ביתר תיבול, הטעמים לא היו מאוזנים כלל במנות, חמיצות יתרה בכל הסלטים מלבד החומוס. ציפיתי... למנות הבשר המתוארות באתר... ואין שום דימיון למה שטעמתי וראיתי. משפחה נחמדה, אך השירות לא עומד בסטנדרטים של מסעדות ברמה סבירה. במחיר של 230 ש"ח הצפייה היתה להרבה יותר. ממש ממש לא ממולץ!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Oz - תמונה
Oz מבקר מתחיל
מסעדה נהדרת
4.3
30/07/15

נסענו לארוחת צהריים באחד מימיי אמצע השבוע. לא הזמנו מקום מראש, אך עדיין היו הרבה לקוחות במסעדה. שירות מהיר, יעיל ולבבי. מחיר של 110₪ לאדם - לדעתי יותר מהוגן, בוודאי בהתחשב בכמויות האוכל... המטורפות שקיבלנו. סיניית כבש/עגל הכי משובחת שאכלתי -רק בגללה היה שווה להגיע. כבד עוף נהדר וממרח אגוזים סטייל סלט חומוס מפתיע וטעים. שווה מאוד ואין בליבי ספק שאחזור למקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה