נגישות
נגישות

מקס ברנר - MAX BRENNER ביקורות וחוות דעת - עמוד 11

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

131 ביקורות וחוות דעת על מקס ברנר

 - תמונה
4 ביקורות
4.3
17/09/08

הופתעתי לטובה! מנות יצירתיות המוגשות בצורות מעניינות, שירות מפנק, עד הסוף! עיצוב המסעדה מעניין גם הוא המחירים לא גבוהים מדיי אבל זה שווה את הפינוק. מי שלא נהנה.. כנראה לא יודע להנות. ... אני נהנתי

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
15/09/08

סוף סוף תפריט קינוחים חדש!!!!! חבר'ה כ-ל ה-כ-ב-ו-ד!!! המנות החדשות שהמליצו לנו עלייהם היו מדהימות!!! אכלנו וופל מוס ועוגת שכבות, קינוחים מצויינים!!! רק צורת ההגשה של המנות גרמה לנו... להזיל ריר עוד לפניי שטעמנו... היה נהדר! האווירה הייתה טובה ונעימה, נבוא שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
29/08/08

מקס ברנר הינה מקום נעים לשבת ליומולדתות ומסיבות כדומה....אווירה נעימה ושירות חביב....שוקולד בטוב טעם...אהבתי מאוד מ0 עד 10 זה מקבל ציון 10 !!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
25/08/08

מומלץ מומלץ ומומלץ שירות טוב מלצרים נחמדים

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
07/08/08

יום שישי שעבר ה-1.8, הגעתי בערב עם 2 ילדיי למקס ברנר בראשון לציון. לא היה מקום ליד שולחן, המארחת הציעה לנו לשבת על הבר, היססתי שמה לא יהייה נוח ולא נחווה את אווירת המקום... להפתעתי ,... נוכחנו לדעת כי טעינו ובגדול! כשישבנו על הבר ראינו את כל צוות הברמנים מכין את המשקאות והקינוחים וזה פשוט היה מהנה... האוירה הייתה טובה, למרות שהם עובדים בצורה תעשייתית לגמריי, הם שומרים על ניקיון - שזה אחד הקריטריונים החשובים ביותר במסעדה! למרות הלחץ שהצוות בבר היה שרויי בו, הם התייחסו לילדיי בצורה מדהימה! הצחיקו אותם ופינקו אותם בדובונים (מה ילד צריך יותר מזה). נוכחתי לגלות כי מנהלות המשמרת מקפידות שהמנות היוצאות מהבר יראו לא פחות ממושלמות. פשוט ללמוד מהמקצועיות שלהן! סיפרו לנו שצריך להכנס תפריט חדש בקרוב, ניהייה מהראשונים לבוא ולטעום! המשיכו כך!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
20/07/08

אין לי בדיוק המלצה להמליץ על מסעדת מקס ברנר בראשון כי למען האמת התאכזבתי מאופן השירות הדוחה של המארחת. הושיבו אותי ואת משפחתי בחוץ בשמש בלחות כאשר המארחת "הנחמדה" טענה שאין מקום בפנים... במיזוג בטענה שהכל מוזמן מראש ולאחר כ- 10 דקות לאחר שהתלוננתי אז ניגשו אלינו ופתאום הציעה מלצרית את המקום ישיבה בפנים בתוך המיזוג. המוזיקה ברקע היתה די גבוהה ורועשת מדי, השירות היה על הפנים. לכן אין לי מה להמליץ על המסעדה הזו לצערי - כמו שאומרים כגודל הציפיה גודל האכזבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
03/05/08

כל מי שאומר שזאת מסעדה מעפנה, זה רק כל הפלצנים האלה הזקנים שלא אוהבים שוקולד.קודם כל אני לא ממליץ ללכת לראשל"צ, אני ממליץ לנמל בתל אביב יש אווירה נעימה של מול הים וממש יפה שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
17/04/08

אכלנו ארוחת ערב כ-12 איש כולל ילדים, כאשר חגגנו יום הולדת לאשתי, אחותה ולי (כן כולם באותו היום...)היו הרבה מאוד תקלות במנות-איחור לא סביר, החלפת מנות רבה מדי ,אוכל סביר מינוס...אבל,... השירות היה נהדר!!!מגיע כל הכבוד לצליל מנהלת המשמרת שעשתה מעל ומעבר על מנת שנצא מרוצים והתנצלה על כל מנה שלא יצאה בזמן וכדומה.השירות עצמו היה מאוד נעים ומאוד מתאמץ, גם אם לא היה מקצועי מאוד, הכל ברוח טובה ועם הרבה רצון טוב על מנת שנהיה מרוצים.המלצה לבעלים-כאשר התפריט הוא חדש, תריצו אותו קצת-הרעיון מבורך, המנות פחות!!ובכלל-יש לכם כזה שוקולד מעולה-תתמקדו בו!!!ושוב -תודה לצליל-את מקסימה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
02/04/08

הלכנו לחגוג אתמול יום הולדת לבננו בן השבע. הזמנו מקומות חצי שעה לפני ואכן בכניסה המתינה לנו מארחת מסבירת פנים והובילה אותנו למקומנו. המקום מעוצב בצורה מרשימה. מאוד רומנטי למי שמחפש.... הזמנו שקשוקה שהיתה לא משו בלשון המעטה, נקניקייה לילד שהגיעה בלחמניה קשה אך לאחר הפצרותיה של אשתי הלחמנייה הוחלפה, בתי קיבלה ביצה מקושקשת שמאוד אהבה וגם אשתי אהבה את הטוסט שהזמינה. השירות היה מבולבל והמלצרית ממש לא היתה לעניין במיוחד, במקום מיוחד שכשאנשים מגיעים לראשונה הם חייבים הכוונה. קנחנו במילקשייק מונטנה מוצלח וגם קנחנו בעוגת שוקולד מצוינת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
28/03/08

אני ומשפחתי חגגנו יומולדת לביתי במקס ברנר בסניף ראשון לציון. בהתחלה נגשה אלינו מלצרית חייכנית וחביבה להפליא, הכל נראה היה מבטיח במיוחד, הזמנו אוכל שהיה בסדר, לא יותר מזה, ולאחר מכן... הזמנו קינוחים. אחד מהם היה וופל בלגי שהגיע שרוף לגמריי, כשאמרנו למלצר (לא המלצרית הראשונה) הוא אמר שהוא מצטער וזהו... אחרי ששילמנו את החשבון, במקרה הגיעה אחראית המשמרת (מקסימה במיוחד - שמה שיר או שירה או שלי או משהו בסגנון) והתעניינה: איך היה השירות האוכל וכו', סיפרנו לה על בוופל השרוף, והיא מייד התנצלה והציעה לנו וופל חדש, אך היינו שבעים. היא הבטיחה שתבדוק מדוע הגיעה המנה שרופה, והורידה לנו מהחשבון את הוופל השרוף שלא אכלנו. הבחורה המקסימה הזו נתנה לנו להרגיש שאיכפת לה ולמקום ממה שהלקוח מבקש ורוצה. אני ממליצה בחום להגיע למקס ברנר בראשון לציון, השירות שם נפלא ובעיקר אותה אחראית משמרת! אנחנו נחזור לשם!

עוד פרטים
הוספת תגובה