נגישות
נגישות

גוצ'ה ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

169 ביקורות וחוות דעת על גוצ'ה

שאול - תמונה
שאול 10 ביקורות
ביקורת משאול.א
4.0
18/04/12

יום ד' שעה 14:20 ארוחת צהריים לזוג. שירות קבלה מצוין וענייני, מגישים מייד מים ולחם עם זיתים וחמאה וההזמנות נלקחו בזריזות. הזמנו למנה ראשונה ביסק סרטנים וסלט פפיה שהיו מצוינים והוגשו... בזריזות. שתי מנות עיקריות, קריספי מיקס קלמרי ושרימפס ו FISH AND CHIPS הגיעו חמים והיו בהחלט טובים למדי, קרם ברולה בהחלט טוב, לשניים. המחיר לזוג 166 ש"ח בהחלט הוגן. המקום נעים, המלצריות זריזות ואכפתיות ובסך הכל ארוחה בסיסית אך מהנה בהחלט. אין ספק ששוה ביקור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אירינה - תמונה
אירינה 12 ביקורות
מצוין כמו תמיד
4.3
03/03/12

הגענו לגוצ'ה בשבת בצהריים והזמנו מנה של פסטה פירות ים ומנה של מיקס פירות ים ותפו'א. המנות היו מצוינות וגם הקינוח, טארט תפוחים, היה תענוג. אני רוצה להדגיש את השירות המצוין שקיבלנו... המלצרים, מצרך נדיר בימינו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
davidmel - תמונה
davidmel 42 ביקורות
כרגיל מעולה - לקוח קבוע בסניף דיזנגוף
4.5
20/01/12

טעים , זול , שירות מעולה . ממליץ מאוד , לאנשים שרוצים לנוח מומלץ במיוחד בימי חול בערב , בלי רעש ומלא יחס חם . תמשיכו כך .

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילן - תמונה
אילן 3 ביקורות
הפתעה טובה
4.5
13/01/12

לא זוכר למה, אבל הרושם שלי על גוצ'ה לא היה מי-יודע-מה. ראיתי בהם מקום של פשרה. הופתעתי לטובה גם מהאוכל וגם מהשירות!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מ - תמונה
מ מבקר מתחיל
אכזבה וחוצפה
2.0
04/11/11

אתמול אכלנו בגוצ'ה. המנות כרגיל היו מעולות (חוץ מהסלט פאפאיה שהיה חסר טעם משום מה). כשיצאנו החוצה גילינו שיורד גשם שוטף. חזרנו לשלוחן שלנו (שעדיין לא פונה לחלוטין) כדי לאכול קינוח.... להפתעתנו, המארחת אמרה לנו שכבר קמנו ואי אפשר לשבת עכשיו ליד השולחן הזה. הסברנו לה שעברה פחות מחצי דקה מאז שקמנו, ושאנחנו מעוניינים להמשיך לשבת, אבל היא הסתפקה ב"מצטערת, אי אפשר". עמדנו במשך 10 דקות בחוץ, מתחת לסככה (נוזלת) בכניסה למסעדה. אף אחד לא טרח להתייחס אלינו, או להציע למשל להזמין לנו מונית. בקיצור - שירות מגעיל, מתנשא וחובבני. יותר לא נבוא (וחבל - כי היינו מגיעים פעם בשבועיים).

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.6
30/09/11

אני אוכלת שם כבר שנים כל שני וחמישי רוצה לחגוג יום הולדת ל10 איש המנהל אמר שהמטבח לא יעמוד בלחץ! חחחחחחחחח תבואו לסוכה הלבנה תלמדו איך משרתים 200 איש בבת אחת ותלמדו! וגם השולחנות שלהם... לזוג לא מספיקים לאוכל שזוג מזמין.... אולי תתאמצו טיפה ותראו רצון שיהיה לנו נוח ולא רק לנצל עוד שולחן?! אני משלמת מינימום 300 שח כל פעם עם הבן שלי בן ה11!!! אז איך זה שמופיע באתר בין 60-120 לסועד?? ועוד אין לכם יכולת פיזית לארח שולחן של 10 איש זה הכי פדיחה בעולם. וזו ביקורת בונה ממישהי שרק שיבחה אתכם שנים. הצלחתם לאכזב אפילו אותי!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליהי - תמונה
ליהי 3 ביקורות
1.0
28/08/11

אכזבה עצומה מגוצ'ה בדיזינגוף. אתמול בערב, הלכנו חצי שעה בערב הלח לכיוון גוצ'ה במטרה לאכול סטייקים. הגענו למארחת בכניסה, שכנראה התבלבלה ושיחקה את תפקיד הסלקטורית. שני שולחנות ריקים לגמרי... עמדו לפנינו, בחוץ, באיזור מעשנים (בדיוק כפי שביקשנו), והיא אמרה לנו להמתין- בלי שום הסבר הגיוני... כעבור עשר דקות שאלנו מה קורה, ולמה לא מאפשרים לנו לשבת והיא שוב אמרה- ייקח עוד זמן, הכנסנו יותר מידי אנשים בבת אחת.. WTF???? שני שולחנות ריקים לגמרי!! מיותר לציין כי אחרי עשרים דקות של המתנה כמו שתי מפגרות- המשכנו הלאה למסעדה אחרת. היה מביך, משפיל וממש לא טעים!! תתביישו לכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
yossy - תמונה
yossy 4 ביקורות
1.7
14/07/11

אכלתי ארוחת ערב היום בגוצ'ה המחודש באבן גבירול. עיצבו אותו כמו דיינר אמריקאי והאמת, ממש יפה. גם התפריט הפך להיות אלה "הברסרי". אלא מאי? המוסיקה היתה מחרישת אוזנים, לא יכולתי לשמוע את... עצמי חושב! גם בשולחנות לידי נעו אחים למסע על מקומם באי נוחות. שאלתי את אחראית המשמרת - "את בטוחה שזה הווליום הנכון?". "זה הקונספט החדש שלנו" היא אמרה, "קליל כזה", צעיר. זה הווליום.לך תסביר לה שמקומות מצליחים או נופלים על קונספט...

עוד פרטים
הוספת תגובה
davidmel - תמונה
davidmel 42 ביקורות
3.3
11/06/11

אוכל מעולה , מחירים סבירים , שירות מקצועי ומהיר , רק שמקום מלא יש הרבה רעש. אבל מסעדה מעולה בהחלט אחזור וממליץ . ( סניף דיזנגוף )

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hanita Atzmoni - תמונה
Hanita Atzmoni 35 ביקורות
4.3
02/01/11

חצי שנה עברה ושוב יש יום הולדת חגגנו בחמישי בצהריים. המלצרית היתה מקסימה , האוכל מעולה , עסקית שווה ביותר . נשאר טעם של עוד , לביסק סרטנים, לגופרה ולניוקי. אחלה מקום אם לא היינו גרים... בפרובינציה היינו באים יותר ,

עוד פרטים
הוספת תגובה