נגישות
נגישות

גוצ'ה ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

169 ביקורות וחוות דעת על גוצ'ה

נירה - תמונה
נירה מבקר מתחיל
סניף רמת החייל - יחס מזלזל
1.0
09/12/14

הזמנו טלפונית שולחן ל-8 אנשים וציינו בהזמנה שאנחנו מבקשים שולחן עגול. נאמר לנו שיש כבר הזמנה אחת לפנינו, אבל לשאלתנו אם הזמינו שולחן עגול נאמר לנו שלא. חזרנו וביקשנו את השולחן העגול ואז... נאמר לנו שלא מבטיחים. בתאריך המיועד הגענו 8 נשים כולנו מעל גיל 60 למסעדה. השולחן העגול היה פנוי אבל נאמר לנו שהוא מוזמן (לא על ידי אלה שהזמינו לפנינו). מעניין לנו אמרו שאי אפשר להבטיח אותו מראש ולמישהו אחר הבטיחו ושומרים. הכינו לנו שולחן גבוה עם כסאות גבוהים שחלקם גם ללא משענת. אמרנו להם שלנשים בגילנו מאד לא נוח לשבת על כיסאות כאלו. הם לא השתדלו לסדר שולחן אחר. אמרנו להם שאנחנו לא נשארות, השארנו טלפון כדי שיצלצלו אלינו אם הצליחו לסדר שולחן אחר. הם לא צלצלו אפילו להתנצל למרות שההזמנה שלנו היתה כמעט שבוע קודם. ממש הרגשנו שמזלזלים בנו. למסעדה הזאת לא כדאי להגיע

עוד פרטים
הוספת תגובה
סופיה - תמונה
סופיה 61 ביקורות
מקום של פירות ים
4.3
05/10/14

הגוצ'ה שברחוב דיזנגוף נראה מבחוץ יותר כמו פאב מאשר מסעדה מצויינת לפירות ים! תמיד כשעוברים ליד המקום הצוסס הזה, יש תחושה של "מה הולך פה, כמה אנשים!" וזה עושה תמיד חשק לשבת שם, אבל שלא... תטעו! זו לא רק האווירה , האוכל הוא העיקר פה. המנות טריות וגדולות, התפריט מגוון וקשה לבחור! טעים מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Chen - תמונה
Chen מבקר מתחיל
מעולה!
5.0
20/04/14

היינו אתמול זוג בסניף ברמת החייל, והחלטנו לשגע אותם קצת... ביקשנו מהמלצרית שתפתיע אותנו עם 2 מנות עיקריות שכוללות פירות ים- לבחירתה. בנוסף הזמנו מנה ראשונה משותפת- קלמארי על הפלנצ'ה... שהייתה נהדרת. חריפה אך עדינה, ואפשר להרגיש את הטריות. אחריה הוגשו שתי מנות- האחת פסטה ברוטב שמנת עם פירות ים שהייתה מדהימה ונעימה, והמנה השנייה שלצערי לא זוכרים את שמה- מנת פירות ים במעין רוטב עגבניות ושמנת עם ירקוצ שהוגדו בתוספת אורז. נטרפו! בנוסף לכך הזמנו את הה"גופרה בננות" שהומלץ מאוד- ואכן מומלץ, קינוח גדול ומספק, טעים מאוד! החשבון יצא 315 שח כולל מנה ראשונה, 2 עיקריות, קינוח ו2 כוסות יין. סביר בהחלט! סיכום: שירות מעולה וצמוד, אוכל טעים במיוחד ואווירה מקסימה. נשוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ארז - תמונה
ארז 5 ביקורות
חוויה לא נעימה
1.8
27/01/14

בקרנו הערב במסעדה. המתנו כמעט שעה מאחר ולא בצענו הזמנה מוקדמת. התהליך היה ארוך, מייגע, לא נעים ולא מתחשב וזאת בלשון המעטה. הושבנו במרפסת קרה ובצענו הזמנה. הובטח לנו שנפוצה על זמן ההמתנה... הארוך. אשתי הזמינה סרטנים ואולם לאחר מס' נגיסות הסתבר שהמנה מאוד לא טעימה ולכן בקשנו להחליפה וכך היה. האוכל בסה"כ היה סביר ואולם כאשר קבלנו החשבון והתברר שלא דובים ולא יער. בקשנו את האחמ"ש וסיפרנו לו. הנ"ל התנהג על גבול הגסות וטען שהמתנו לא יותר מ 15 דקות ( שקר וכזב ) ונתן לנו ההרגשה שאנחנו לא בסדר. לסיכומו של ערב עגום ומאכזב עשו לנו טובה וזיכו 2 כוסות קפה. יצאנו כעוסים, מאוכזבים מהמסעדה אחרי ערב ממש לא מהנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של יגאל
יגאל
02/07/2014
1. פעם הבא - תזמין מקום מראש, ואם לא הזמנת, אז אל תבוא בטענות אחר כך. 2. אין התייחסות לאוכל, או שרות פרופר. תגובה לא לעניין.
NaniNeni - תמונה
NaniNeni 5 ביקורות
מומלץ!
4.5
07/11/13

זהו ביקור ראשון במסעדה לאחר המלצות רבות מאנשים נוספים... יחד איתי באו שתי תיירות - וכולנו היינו מרוצות במיוחד! המנות טעימות מאוד (ובמחיר סביר בהחלט), האווירה טובה והשירות היה חביב... ומקסים :) רק חבל שאי אפשר להזמין שולחן דרך האינטרנט ומחייב להתקשר למסעדה..

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורחי - תמונה
אורחי 4 ביקורות
תמיד כיף
4.5
30/10/13

זו לא הפעם הראשונה שאנחנו סועדים בגוצ'ה, אבל הפעם הראשונה שבה אני משתפת. האוכל המדהים, המנות הנדיבות, השירות הקשוב, המקום והמיקום. בטוח נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Moshe - תמונה
Moshe 51 ביקורות
מושלמת....
5.0
27/09/13

ישבנו זוג (לא צעיר) על הבר בסניף רמת החיל... איזה פינוק... איזה שירות... איזה כיף. אוכל (שתי ראשונות, שתי עקריות ואחרונה), צ'יסרים, אוירה, מלצרים... הכל פשוט חגיגה... ובמחיר כל כך... סביר.. כמו שכתבנו - מושלמת... רק שלא תתקלקל אף פעם !

עוד פרטים
הוספת תגובה
לנה - תמונה
לנה 20 ביקורות
מקום מדליק
4.8
22/07/13

אם בא לכם פירות ים מעולים זה המקום. המחירים ממש בסדר, האוכל טעים ומגוון. הקינוחים קצת פשוטים, אבל זה לא המקום לקינוחים אלא לפירות ים. גם העיצוב יפה והשירות מאוד אדיב. הכל הגיע מהר, חם... וטעים. מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tzvika - תמונה
Tzvika 15 ביקורות
הדיינר באבן גבירול מצוין
4.3
15/05/13

סעדנו שם שלוש פעמים. המנות היו מאד מוצלחות ובתמחור סביר למנה. ספיירביס והמבורגר מדהימים. פירות ים מעולים. ועל הבר שם פינקו אותנו עם מיני קוקטיילים... שירות מצוין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hanita Atzmoni - תמונה
Hanita Atzmoni 35 ביקורות
אחלה מסעדה
5.0
08/06/12

שוב עברה כמעט חצי שנה שוב אמא ואני באנו לאכול צהריים , כרגיל ביסק סרטנים לשתינו , דג לאמא , ניו פירות ים לי ,הקינוח הקבוע ופל בננות הפעם קיבלנו קינוח חינם לכלת היום ההולדת בת ה-70+ ,... האוכל, הסידור הפרחים היפייפה באמצע המסעדה,המיקום , היחס והמחיר מחזירים אותנו לשם כל יום הולדת מהפרובינציה , אושר צרוף

עוד פרטים
הוספת תגובה