נגישות
נגישות

גוצ'ה ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

169 ביקורות וחוות דעת על גוצ'ה

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
31/12/10

משפחתי ואני היינו ב27.10 בסניף אבן גבירול של מסעדת גוצ'ה חגגנו לאבא שלי יום הולדת , אז אתחיל , המארחת הייתה נחמדה ונעימה הושיבה אותנו במיקום מושלם (היינו 6 איש) השולחן היה ממוקם באיזור... פינתי אך מרווח ניגש אלינו המלצר הגיש תפריט וכמובן המליץ על המנות מומלצות לכשנשאל במקוצועיות הסביר ולאחר בחירה הזמנו (חלק מהמנות שהומלצו ע"י המלצר) הקרפצ'ו בקר והקרפצו טונה אדומה היו מעולים ציון 10 לכל המנות!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
24/12/10

היינו בסניף בדיזנגוף, המלצר היה ממש נחמד ומקצואני ואפילו דיבר חלק באנגלית אם החברה שישבו לידנו. האוכל היה טאים ושווה את המחיר רק המנות קצת קטנות. אזמנו רק מנות עיקריותת אבל כבר אזמנו... שולחן לשבוע הבאה כדי לבוא אם חברים ולטאום יותר דברים בתפרית האשירה! ממליצה לכולםת מאוד אהבתי

עוד פרטים
הוספת תגובה
raviteelev - תמונה
raviteelev מבקר מתחיל
4.7
30/11/10

הגעתי למסעדה בפעם הראשונה אחרי שחברה שלי הפצירה בי ללכת לשם.. יולי המלצרית שלנו הייתה כל כך נעימה וסבלנית והמליצה לנו על המנות ויין טוב, מדהימה!!! עשתה את החוויה מושלמת. האוכל היה... מדהים, הקלאמרי המטוגן היה עשוי בדיוק כמו שצריך והקרפצ'יו היה מעולה!! לקחתי את הסלמון ברוטב דיז'ון והוא היה מדהים, נימוח בפה והרוטב בטוב טעם. הקינוח גופה מושלם! אני מאוד מאוד מרוצה ואחזור בקרוב.. תודה גוצ'ה ותודה יולי..

עוד פרטים
הוספת תגובה
daniel.a - תמונה
daniel.a 2 ביקורות
2.3
11/10/10

יום ראשון 18:30,המארחת מושיבה אותנו בשולחן פצפון,צמוד לקופה בכניסה.הזמנו:מיקס פירות ים עם תפו"א ואורז גבינות.המנות הגיעו,מעל לראשי מזגן ותוך דקה-שתיים המנה קרה לגמרי.היו מעט מאוד פירות... ים והרבה אורז או תפו"א.כמחצית מהתפו"א לא היו מבושלים.המלצרית פינקה אותנו עם קינוח.הקינוח לא משהו בכלל.המחירים לא תואמים למנות ולכמות והשולחן הפינתי זוועה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעקב - תמונה
יעקב מבקר מתחיל
4.7
30/09/10

כל כך קשה להגיד מה עולה על מה האוכל או השירות.המגע האוהב של האמונים על הכנת האוכל דרך היחס הנפלא של אלו אשר דאגו להביאו אלינו והקינוחים אה.. איזה קינוחים - הכל פשוט מדהים.ישר כח

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
20/08/10

מלצר נעים ושירותי הציע לנו את הספשייל של היום-לוקוס ברוטב החריימה.זו מנה עשירה ומדוייקת בטעמים שלה שעושה לך חשק לרוץ לשף ולסחוט באיומי מזלג את המתכון.טעמנו גם את הדניס שהיה מוצלח מאוד... בפשטותו ותוספת העגבניות המיובשות הייתה מעולה.היחס החם של מנהלת המקום, ליבי, השלים את ההרגשה הנינוחה שיוצר המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ריטה - תמונה
ריטה מבקר מתחיל
1.3
03/08/10

הייתי במסעדה ביום ג' בצהריים עם אורח משוויץ וממש התביישתי. האוכל היה טוב רק אי אפשר היה להבין את זה בגלל הזבובים, ממש קטסטרופה! בירה קיבלנו בכוס סדוקה ועד שמלצרית בכלל שמה לב שקורים... לה..פשוט בושה. האורח לא רצה להשאיר טיפ על העדר השירות, רק ספק אם היו מבינים למה. חייבים לעשות משהו כי אוכל טוב רק השירות גרוע ומקלקל הכול. גם הזבובים - זה דבר לא ראוי במסעדה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
23/06/10

אז יצאנו למסעדה, הגענו, ואז הסתבר שהשולחן שהזמנו נלקח למישהו אחר וכל שאר המxעדה הייתה מלאה אז המארחת אמרה לנו לחכות כמה דקות כי הזוג שיושב בשולחן שלנו עומד ללכת, אז חיכינו וחיכנו.. 30... שעה! ואז החלטנו שאנחנו הולכים, רק 10 דקות לאחר שיצאנו הם התקשרו אלינו והתחננו שנבוא, ואמרו שהשולחן התפנה.בושה השירות הכי גרוע שקיבלתי אי פעם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
01/06/10

ממליצה בחום לכל מי שלא מכיר , באהבה גדולה !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
20/04/10

This is to you Eitan Sason We are the parance of Ben who workes in Ramat Hayaal .We had dinner last night . OUT standing , the soup we had was on a very high quality and so was the... meat I ordred which was a fillet , Sandy my wife had a fine sea food. All in all , we have been deeply pleased with the quality , the servise and the overall Sandy and Zeev

עוד פרטים
הוספת תגובה