נגישות
נגישות

גוצ'ה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

169 ביקורות וחוות דעת על גוצ'ה

Oshrat - תמונה
Oshrat 2 ביקורות
חוויה לא טובה
3.3
07/01/16

אנחנו יושבים מדיי פעם בגוצ'ה. גם זו ברמת החייל. לצערנו לא נחזור למקום הזה. המנות הופכות לקטנות יותר ויותר. אתמול אשתי הזמינה את המנה "הרגילה" שלה. פסטה שרימפס ובשר סרטנים. המנה היתה לא... טעימה. המלצרית החזירה את המנה לשף שהחזיר אותה במצב גרוע יותר. רוטב חמוץ. במנה אין בשר סרטנים. מנהלת המשמרת אמרה כי אין בשר סרטנים אלא רק מעין מחית בשר סרטנים. מנהלת המשמרת ניסתה לעשות כמיטב יכולתה אבל עדיין החוויה היתה לא טובה. המנה שלי לא היתה גרועה (פסטה פירות ים) אבל אני מכיר את המנה הזו והיא לא היתה מן הטובות שאכלתי שם. אנחנו לא חוזרים לשם יותר. זו היתה מסעדה טובה. עם אוכל טעים. הקטע עם המנות והטעם השונה והלא טוב של המנות מעיד על תהליך של זלזול בלקוחות. אני מבין שמדובר במסעדה שבעה שלא צריכה ביקורת כזו או אחרת ועל כך תעיד רשימת ההזמנות שלה כל ערב, אך לא לעולם חוסן ואם תמשיכו כך אנשים פשוט לא יפקדו אתכם. כמונו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Riki - תמונה
Riki 4 ביקורות
חוויה מתסכלת
3.0
13/12/15

אנו פוקדים את גוצ׳ה ברמת החייל לעיתים קרובות למדי מאחר והאוכל טעים לנו או לפחות היה. לציין שעם הזמן המנות הולכות וקטנות בעיקר על חשבון המרכיבים האיכותיים שלהם. בשישי האחרון הזמנו את... הסביצ׳ה בורי -2 מנות -בשל חיבתנו למנה ושתיהן הגיעו מליאות בצל לעייפה, ממש המון בצל, קוביות הדג הפכו רסיסים בלבד והשאר עגבניות. הרוטב הפך שולי והכל ביחד התגבש לכלל מנת בצל קצוץ. מנת הניוקי עם שרימפס ונתחי פילה הולכת וקטנה בעקביות גם בכלל וגם על חשבון הבשר והשרימפס. צלחת ההגשה שונתה מזמן לכזו עם גומחה במרכז שרק היא מכילה את המנה למרות שהצלחת כולה גדולה למדי. התמחור של כל המנות אינו זול והם מגלים אפס גמישות לבקשות צנועות למדי, כמו פשוט לוותר על הבוטנים במנה כזו או אחרת- פריט שבוודאי מוסף למנה בנפרד ובסוף כשהעקשנות שלהם תמוהה עד מעצבנת. למעשה, כל בקשה פשוטה למדי נתקלת בסרוב אלא אם זה קשור בהזמנה נוספת. חבל. מקום טוב עם אוכל טוב שנח על זרי דפנה שעלולים להיעלם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hila - תמונה
Hila 2 ביקורות
יקר ומנות קטנות. מוסיקה רועשת בלתי נסבלת
2.8
09/12/15

כדאי לבוא אחרי שאכלתם בבית. נאלצנו להזמין 2 מנות לאדם כדי לשבוע. ביקשנו להחליש את המוסיקה כמה פעמים ללא הועיל. מה שכן - אוכל מצוין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נופר - תמונה
נופר 9 ביקורות
ערב בגוצ'ה
4.5
19/08/15

הגענו 2 זוגות לגוצ'ה, לאחר שיחה בפלאפון עם המערכת נאמר לנו שניאלץ להמתין מעט זמן אך התור בכניסה היה ארוך ולכן המתנו כרבע שעה מחוץ למסעדה. האוכל היה מעולה והשירות אדיב! נחזור בהחלט

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michael - תמונה
Michael מבקר מתחיל
בדרך לשכחה
1.8
10/08/15

מוניטין שנבנה במהלך השנים,ניתן להרוס בין לילה.בייום שישי האחרון בערב סעדתי במסעדה עם זוג תיירים מדרום אפריקה.אכלנו להנאתינו אך הכל התקלקל כשהזמנו קינוח. אחרי המתנה של כ20 דקות שאלנו את... המלצר למה המנה מתאכב.הוא התפלא שטרם קיבלנו והלך לברר . חיכינו עוד 25 דקות עד שהגיע.במהלך זמן ההמתנה ביקשנו לקבל מים. נאלצנו לבקש 3 פעמים עד שנענינו וקיבלנו. ביאוש ביקשנו את אחראית משמרת, שהודיע לי שהמנה הזו לוקח זמן רב להכינה(אין זה נכון אכלנו מנה זו פעמים רבות.). הזמנו חשבון וראינו שלא הורידו את המנה מהחשבון.זמנו את האחראית שוב ובחוצפה רבה הודיעה שזו לא מסאדת "פאסט פוד"., ואם נרצה הפעם הבאה עליה. הזוג הטיירים היו המומים והדגישו שזה לא היה קורא בארצם. כששבתי הביתה שלחתי באימייל באתר של המסעדה ועד היום לא שמעתי מהם. כנראה שהיא בדרך למסעדות אחרות כשהשתן עולה לראש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
anat_paz - תמונה
anat_paz מבקר מתחיל
איך תודעת שירות נמוכה יכולה להרוס ארוחה.....
2.0
05/07/15

מגיעה עם בן זוגי לגוצ'ה בערך אחת לחודש. תמיד מזמינים אותן מנות כי זה מה שמכירים ואוהבים - קלמרי מטוגן, מוק'קה פירות ים ומנת ניוקי פילה ושרימפס - ללא שרימפס (לא אוכלת דגים ופירות ים מלבד... קלמארי ואין הרבה אופציות במסעדה זו...) לראשונה הזדעזתי מהמקום! הקלמרי היה רק בסדר - חלקו טרי וחלקו מאוד לא. בן זוגי החליף את הקבועה שלו בברבוניות מטוגנות עם צ'יפס - הברבוניות היו טובות, הצ'יפס היה רע. המנה שלי הגיעה עם שרימפס. לא נורא, קורה. ציינתי את זה בפני מנהלת המשמרת ששאלה - את רוצה שאני אוציא לך אותם או שבעלך יאכל אותם? (??!?!?!?!?). הסברתי לה שהוא אלרגי ואני נגעלת. אין בעיה, מייד אתקן. לקחה את המנה וחזרה אחרי דקה בגאווה אחרי שהיא שלפה את השרימפס מהצלחת והחזירה לי את המנה שלא ככה ביקשתי ואחרי שחיטטו לי בה והוציאו לי את התיאבון ממנה. היא גם דאגה "להרגיע" אותי שאת השרימפס מוסיפים אחרי שהרוטב מוכן אז "זה לא יהיה מורגש". אחלה, תודה. זה היה אחד הדברים המגעילים שעשו לי ובמחשבה לאחור אני לא מאמינה שעוד אכלתי את זה. בזיון. לא רוצה לחשוב איך עוד הם "מתקנים מנות" שם. הלכו בבאסה ולא נחזור. חבל כי הניוקי באמת מעולה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rami - תמונה
Rami 5 ביקורות
מנות קטנות-יקר-טעים
3.5
05/07/15

המנות בגוצ'ה קטנות, אני ואשתי הזמנו מנה של ניוקי ומנה נוספת של ריזוטו שתי המנות קטנות מאוד כך שבסוף הארוחה לא שבענו כלל. הצלחות ענקיות אבל בפועל בתוך הצלחת שמים מעט מאוד אוכל. מה שכן... האוכל היה טעים מאוד במיוחד הניוקי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shira - תמונה
Shira 31 ביקורות
טעים וכיף
3.5
31/05/15

ישבנו 3 זוגות במוצ"ש. אי אפשר היה להזמין מקום מראש כי שומרים מקום לעוברים ושבים אך למרות שהמסעדה הייתה מלאה ושהיינו 6 . קיבלנו שולחן תוך מס' דקות בודדות. האוכל טוב, שירות סביר שיותר... מתאים לבית קפה מלמסעדת דגים. סה"כ מחירים הוגנים ואוכל טעים מאוד לכן נהנינו וככל הנראה נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
גברת מגונדרת - תמונה
גברת מגונדרת 32 ביקורות
הרמה של אוכל ושרות הדרדה מאוד
1.5
13/03/15

אני אוכלת בגוצ'ה מדי פעם הרבה שנים. הביקור אתמול היה מאוד מאוד מאכזב ולא אחזור לשם יותר. השרות הפך ליהות כמו במסעדת הפולים - יעיל ועצבני. ישבתי על הבר, בקצה. בפינה של דלפק היה זרוק... איזה סמרטוט וכמה כוסות של טבחים. היין שהזמנתי הגיע אחרי שהגיע האוכל. המנה שהזמנתי הייתה לא מה שהיה פעם - הרבה פחות טעים. הגשה מרושלת ולא מעוררת תאבון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי - תמונה
יוסי מבקר מתחיל
גוצ׳ה רמת החייל
4.5
22/02/15

חגגנו אתמול יומולדת, היינו הורים ושתי בנותינו. קידמה את פנינו ליאת שהייתה נהדרת וידעה ״לקלוע״ לטעמינו. לראשונות הזמנו ביסק סרטנים, שרימפס וקלמרי קריספי ושרימפס בחמאה ויין. לעיקריות פילה... מוסר ושרימפס על מצע קרם פירה, פילה בקר ברוטב עגבניות חריף ושרימפס, הבנות הזמינו פסטה פירות ים וצ׳יזבורגר. למרות שהיינו מלאים מהמנות הגדולות הזמנו לקינוח עוגת שוקולד ללא גלוטן ובננה גופרה. היה מעולה, תענוג צרוף תודה. נחזור....

עוד פרטים
הוספת תגובה