נגישות
נגישות

גוצ'ה ביקורות וחוות דעת - עמוד 14

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

169 ביקורות וחוות דעת על גוצ'ה

 - תמונה
2 ביקורות
1.0
07/12/06

התקשרנו להזמין מקום ל-10 בשבת בצהריים. למרות שאמרנו שאנחנו מגיעים עם זקנים וטף לא עניין אותם כלום: "לא מקבלים הזמנות בצהריים". אז עם כל הכבוד לביקורות המהללות, אנחנו למקום שלא מקבל... הזמנות לא נכנסים, גם זה חלק מהפלצנות המגעילה של תל-אביב. היינו במסעדות של שלושה כוכבי מישלן ומעולם לא נאמר לנו שלא מקבלים הזמנות. זה חלק משיטה קמצנית ומכוערת שמחפשת עבודה קלה על חשבון הלקוחות. שאחרים יעמדו בתור. הערה: האתר של rest מכריח לתת ציון לכל הפרמטרים, אז נאלצתי לעשות זאת למרות שכאמור לא אכלנו במקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
05/12/06

מיותר לציין שהאוכל פשוט מדהים, במיוחד למי שיושב על הבר ורואה כיצד השפים מכינים את המנות.מרוב שאני ובן זוגי נהנים לבוא כל פעם מחדש, הצעתי לו נישואים במסעדה. מיותר לציין כי פינקו אותנו...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.3
02/12/06

מסעדת פירות ים מעולה ואכן כפי שכבר נאמר במחירים סבירים בהחלט! ביחס לאיכות. לדוגמא: קילו מולים ברוטב מרינייר - מנה מעולה ב-75 ש"ח, בכל מקום אחר זה הרבה יותר יקר ואילו כאן האיכות גבוהה... למרות המחיר.המנה המומלצת ביותר שלהם הינה "שרימפס ברוטב חמאה שום ויין" - פשוט מופלאה! מנה שמוגשת בכל כך הרבה מקומות בארץ ובעולם והנה כאן פשוט מנה נימוחה! חשוב לי לציין שהפעם הושיבו אותנו בשולחן בר למרות שהזמנו שולחן יום קודם בטלפון, דבר שגרם לנו להיות מאוד כעוסים בתחילת הערב ולכן ארז - מנהל המשמרת החייכן והמקצוען מצא לנכון לפצות אותנו ובגדול, את השתיה החריפה שהזמנו קיבלנו על חשבון הבית + מנת פתיח של סושי נחמודת - מה ששיפר את מצב רוחנו במהרה ולבסוף גם קיבלנו את השולחן המוזמן. לסיכום אוכל פשוט מדהים ובלי הפוזה שלעיתים מיותרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
11/11/06

מסעדת פירות ים טעימה להפליא עם מחירים סבירים בהחלט!!! שירות טוב ואוירה נעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירי ויובל - תמונה
שירי ויובל מבקר מתחיל
4.3
01/10/06

בכל הזדמנות שאני בתל אביב אני לא מפספסת את הגוצ'ה.בכל פעם אני נהנית מהמנות הטעימות והקינוחים המדהימים שלהם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Amit - תמונה
Amit 2 ביקורות
4.3
22/09/06

קשה לי לכתוב כי הבטן שלי ממש מלאה...המקום ממש מעולה, מעל לכל צפייה.ישבנו ארבעה אנשים, הזמנו שתי מנות פתיחה וארבע מנות עיקריות. כל המנות היו מעולות, כל מנה יותר טובה מהשניה, קוקטיילים... מדויקים, אחלה שרות עם חיוך והמלצות מעולות.כשחשבנו שלא יכול להיות יותר טוב הגיעו הקינוחים והפילו אותנו לקרשים מתענוג.תודה רבה לצוות של הגוצ'ה היה לנו ערב מעולה.ממש ממש ממש ממליצים בחום. מומלץ להזמין מקום מראש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלון - תמונה
אלון מבקר מתחיל
4.0
09/09/06

לא מזמן עברתי לתל אביב ופעמיים שהייתי בגוצ'ה היו אמירת "ברוך הבא" - אוכל טעים עם תיבלונים מקוריים ומעניינים, שירות אדיב וחייכני ואווירה מצויינת. מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
1.7
31/08/06

מסעדה שמספקת את הסחורה. פירות ים באיכות סבירה ובמחיר הוגן. לפעמים עמוס מדי וזה ניכר גם בשרות אבל סך הכל אווירה טובה ואוכל טוב. לא מקום להתנחל בו שעות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.7
14/08/06

המסעדה עם הפירות ים הטובים ביותר שטעמתי. אח שלי שהוא ג'מוס לא קטן חוזר לשם שוב ושוב מתוך התמכרות לחריימה פירות ים שמוגש בתוך קערת מתכת עם הרבה רוטב עגבניות - להזמין לחם ולהתלקק. זה... המקום למי שבא לו לאכול - וטוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
לנה - תמונה
לנה 2 ביקורות
4.3
08/08/06

האוכל מדהים, השירות מעולה, פשוט תענוג.

עוד פרטים
הוספת תגובה