נגישות
נגישות

גוצ'ה ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

169 ביקורות וחוות דעת על גוצ'ה

 - תמונה
5 ביקורות
4.3
19/12/09

הלכנו לבדוק את הסניף החדש ברמת החייל,מצאנו מקום משגע נעים וחמים,אוכל מעולה עם חידושים והפתעות מחירים שפויים וצוות מיומן של חברה עם ניסיון בתחום,מתאים גם למפונקים שביננו שלא רוצים להיכנס... למרכז ת"א

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
21/11/09

מסעדה טובה, מלצרים נחמדים וחייכנים, אוכל טרי ומוקפד, מנות מגוונות ולכל כיס. אהבנו, אל תהססו ללכת לבדוק ולנסות, הבכיינים פה עם ההמלצות הגרועות כנראה נפלו על מלצרית שפוטרה באותו יום:)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
08/11/09

גוצ'ה היא אכזבה. המנה היקרה בתפריט - עלבון! שתי חתיכות בשר זעירות בגודל ראש כף אכילה, לאחר שהם המליצו על "מנה מכובדת בגודלה". תגובת המסעדה ש"את זה מגישים כבר חמש שנים" ו"זה לפי... משקל". אל תטעו את הציבור, אל תעליבו בגישה המזלזלת שלכם לסועדים ולא תתבלבלו בין איכות המוצר לגישה לסועד. את הגישה לשירות של גוצ'ה ניתן להחליף במסעדות שיגבו פחות ויגישו יותר ללא הכיסוי של "ככה זה אצלנו".

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
12/09/09

ושוב חזרתי לאכול בסניף המפנק בדיזנגוף. השרות היה מצויין והאוכל ברמה בינלאומית:שרימפס עם מנגו טעים טעים, קאלמרי קריספי, סטייק טונה,ועוד ועוד יאמי יאמי-לכו ולא תתאכזבו פשוט תענוג

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
04/09/09

הדבר היחיד רע שאפשר להגיד על הגוצה זה שבגללה אני שונא ללכת לכל מקום אחר. הסיבה שאני מחכה לעונת המנגו היא המנה המדהימה של השרימפס במנגו הסביצ'ה בורי מעולה וחבל שכבר אין פאפיה כי הסלט היה... אליפות. פשוט המסעדה הכי טובה שיש. והכי טוב לשבת על הבר לראות איך הטבחים עובדים ולפתוח תיאבון....

עוד פרטים
הוספת תגובה
as - תמונה
as מבקר מתחיל
4.3
19/07/09

הגענו לשם ביום שישי בלילה, כרגיל האוכל היה מצויין ולא ברור איך הם מחזיקים מעמד במחירים האלה. למנה ראשונה הזמנו שרימפס&קאלמרי מטוגן שהיתה בסדר. עיקריות לקחנו את השרימפבורגר המדהים-לפחות... 400 גרם של בשר משובח עם 4 שרימפסים טעימים ביותר ולצדו קלאמרי מטוגן ופסטת סלמון עם פירות ים שגם כן היתה מצויין לסיכום נחזור שוב בשמחה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Galina Kiselgof - תמונה
Galina Kiselgof 19 ביקורות
2.3
06/05/09

הינו אתמול 3 אנשים. הזמנו פרות ים (מנות שונות). הכל היה מלוח מאד ולא טעים

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאת ומוטי - תמונה
ליאת ומוטי מבקר מתחיל
4.7
03/02/09

חגגנו יומולדת, היה מקסים, באנו בעקבות המלצה, ואין ספק שהצליח לכם!!! המלצר היה אדיב ונתן תחושה של בית, המליץ דאג ואפילו פינק ליומולדת. תמשיכו כך!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
1.3
11/12/08

נפגשתי עם ידיד בסניף דיזנגוף פינת בן גוריון לארוחה העסקית. למרות ידידי החביב, האופטימי ללא תקנה, הצליחו החובבנים בגוצ'ה להרוס לי את הפגישה. מנות שלמות שהשארנו על השולחן פונו ללא תגובה.... כשהתלוננו על מרק הסרטנים ענתה המלצרית החצופה שככה זה אצלם תמיד. ביקשתי לדבר עם המנהל והסתבר לי שמדובר בברנש שלא מבין בכלל שתפקידו לשרת אנשים. הפעם הראשונה בחיי שאני עוזב מסעדה בלי להשאיר טיפ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
4.0
10/12/08

ממליצה בחום - מקום נחמד. הייתי בגוצ'ה כמה פעמים וכל פעם נהנתי. נעים לשבת, אווירה נעימה, מלצרים נחמדים, מולים טעימים.

עוד פרטים
הוספת תגובה