נגישות
נגישות

גוצ'ה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

169 ביקורות וחוות דעת על גוצ'ה

Rinat - תמונה
Rinat מבקר מתחיל
מומלץ
5.0
11/04/19

אכלנו עסקית דג בסביבות 100 שח מומלץ סלט ירוק כמנה ראשונה-מנה גדולה עם חסה סלנובה טריה מעולה הרוטב מדהים ועם אגוזים וחמוציות. למי שלא אוכל פירות ים - פילה דניס מנה עיקרית - מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maya - תמונה
Maya 15 ביקורות
מסעדה מעולה! אוכל מגוון וטעים
4.8
13/01/19

סעדנו במסעדה באמצע שבוע בשעות הערב, המסעדה הייתה מלאה אבל הייתה אוירה נעימה ולא רועש, השירות היה מאוד טוב ומהות מצויינות למי שאוהב פירות ים ודגים זאת ללא ספק המסעדה לאכול בה. גם... בקינוחים היה קושי לבחור מתפריט רחב וללא ספק היוגת גבינה היא אחת המנות המומלצות מבחינת קינוחים מחיר סביר לכל סועד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Jana - תמונה
Jana 44 ביקורות
בטעם של עוד
5.0
17/05/18

לא בעקרתי בגוצ'ה כמה שנים טובות .חייבת לציין שהמקום מושלם.שירוץ ואוכל מעולים.הכל טעים מאוד וטרי.מגוון המנות וגודלם מאוזן ולא מפוצץ. בטעם של עוד ללא ספק ובקרוב...

עוד פרטים
הוספת תגובה
תמי - תמונה
תמי מבקר מתחיל
לא נחזור
3.5
03/02/18

מנות טעימות אבל מאוד מאוד קטנות. השריפסים במנות ממש בקמצנות. התלוננו על הכמות והביאו לנו פיצוי צלוחית קטנה עם עיגול סקלופ בודד. היינו בהלם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Omer la - תמונה
Omer la 3 ביקורות
אל תפסיקו להפתיע
4.5
19/08/16

חוויה מתקנת אחרי הביקור האחרון , נכון שהחלטתי שלא אחזור, אבל אחרי אחרי כל כך הרבה ארוחות מצוינות במסעדה כנראה שזוכרים רק את הפעם הגרועה ועליה גם כותבים - לכן החלטנו לחזור, יצאנו אתמול... לארוחת ט"ו בשבט, המקום היה מקושט בבלונים עם אוירה טובה, הזמנו סביצ'ה בורי למנה ראשונה שהיה מעולה, לאחר מכן סקאלופ ושרימפ בשמנת שהיה ממש ממש מצוין, שמחנו להזכר בשירות המצוין וכמובן באוכל הטוב , תודה רבה על החוויה המתקנת !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
טלי - תמונה
טלי 77 ביקורות
הביקורת רק על הקינוח שהיה מעולה
3.8
14/08/16

אנחנו לא בענייני פירות ים, אבל את הקינוח של הגופרה בננה אני מכירה כבר שנים והוא פשוט מעולה! שילוב מוצלח של טעמים וממש מומלץ. ישבנו בחוץ והיה חם, לצערי אי אפשר לשבת בפנים, כי הריח של... פירות הים אופף כל פינה במסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Omer la - תמונה
Omer la 3 ביקורות
אכזבה גדולה
2.0
02/08/16

אכלנו ברמת החייל , הושבה הייתה מהירה , המקום נקי , הזמנו קילו מולים עם רוטב קארי אדום - המולים הגיעו נפוחים מאוד כאילו השרו אותם יותר מדי במים או באידוי ואיבדו את הטעם, הרוטב היה רוטב... קארי רגיל וסתמי , ביחד הקומבינציה הייתה סתמית וללא טעם , ביקשנו מהמלצרית שתחליף לנו את המנה אולם מכיון ש"לכאורה" נזכרנו מאוחר מדי ואכלנו יותר מדי ( הם אומרים שאכלנו את רוב המנה.. שזה פשוט מגוחך ) , לא היה ניתן להחליף.. לבסוף סיכמנו שהשף יבדוק את המנה ואיזו הפתעה.. המנה לדבריו מצויינת ! ( למרות שאשתי צרפתיה ומכינה מולים מגיל 3 ויודעת.. שמנה הייתה גרועה מינוס.. ) ,האחראית משמרת נתנה הרגשה קרירה ולא נעימה כאילו אנחנו אשמים בכך שהמנה יצאה לא טעימה לנו, היא אפילו סיפרה שאתמול לקוחה הגיעה והתלוננה על אותה המנה ולבסוף התרצתה אחרי שהשף דיבר איתה.. היא הציעה לנו קינוח אבל העדפנו לעבור למסעדה אחרת ממול.. שילמנו את מלוא המחיר על המנה ועזבנו. לסיכום אנחנו ממש לא נחזור לגוצ'ה ולא נמליץ לאף אחד מחברנו להגיע לפה..

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shachar - תמונה
Shachar 15 ביקורות
מומלץ להזמין רק דגים
3.3
24/05/16

ישבתי העסקית. כנראה שרק בדגים הם מתמחים. טעות שלי שהזמנתי המבורגר. היה לא טעים כל כך ולצ'יפס היה טעם של שמן מלוח. החלפתי לפירה שהיה סביר. ב58 שקלים ציפיתי להרבה יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Kristina - תמונה
Kristina מבקר מתחיל
מנות נורא קטנות והמחיר נורא גדול!
1.0
17/02/16

מנות נורא קטנות והמחיר נורא גדול. האוכל יהי מלוח ולא הכי טעים ! המלצר דווקה היה נחמד אך ורק בגלל שלא היה לחץ. וזה בסניף רמת החייל. בדיזינגוף הביאו כוס מלוכלכת וכשהביקשתי להחליף הם פשות... שטפו אותה והחזירו אותה כוס אבל רטובה ועדיין מלוכלכת! ממש גועל נפש! די סיימנו עם הרשת הזו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
yaaratal - תמונה
yaaratal 13 ביקורות
אוכל טעים ומיוחד, מומלץ
4.0
22/01/16

מנות לא גדולות אבל בהחלט לא קטנות כמו שהעירו כאן (ואנחנו אנשים רעבים). הזמנו מנות פתיחה שהיו כולן טובות - סלט פפאיה, 'פלאפל' סרטן וטרטר טונה. הטרטר טונה היתה מעולה בעיקר הודות לרוטב... הדרים ממכר. למנות עיקרות הזמנו את המוקיקו שהיתה משביעה ועם רוטב טעים מאוד, וניוקי שרמיפס-פילה שהיא סטנדרטי וטעים. לקינוח הזמנו מנת טירמיסו נדיבה וטובה. השירות היה קשוב ואדיב. הסביבה לא רועשת. לא כולל אלכוהול יצא לנו בסביבות 130 ש"ח לאדם.

עוד פרטים
הוספת תגובה