נגישות
נגישות

יוליה - Yulia ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

50 ביקורות וחוות דעת על יוליה

מיכל - תמונה
מיכל 3 ביקורות
טעים ונחמד, אבל...
3.0
27/04/13

אפשר לומר שאנחנו מבקרים ב"יוליה" לעתים תכופות. לאחרונה השתנו דברים במקום ולאו דווקא לטובה. 1. המחירים עלו מאוד. 2. רמת השירות יורדת בעיקר כשיש מעט לחץ. 3. ארוחת הבוקר עם קיש החצילים... שהייתה אחת הטעימות כבר לא מה שהייתה. הבצק שמנוני והחציל צמיגי ותפל. דווקא מפני שהמקום אהוב עלינו החלטתי לכתוב את חוות הדעת כדי שמנהלים ייקחו זאת לתשומת לבם ויפעלו לשיפור. את דעתנו לגבי הקיש אמרנו גם למלצרית במקום, וזו אמנם הציעה להחליף לנו לקיש בטטה, אבל מי רוצה להתחיל לאכול שוב בסיום הארוחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ronen - תמונה
ronen 5 ביקורות
עסקית מצוינת אבל יקר
3.5
25/04/13

מול הים. שרות לא רע חוץ ממלצרית אחת שלא מחייכת. מנות טעימות ומשובחות אך המחיר לא זול בכלל

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mariette - תמונה
Mariette 2 ביקורות
ארוחת שבת משפחתית מושלמת
4.3
27/03/13

מנות הדגים מעולות ועשויות כהלכה, כך גם הפסטות והראשונות. הייתי שמחה לו היו מחזירים חלק מפירות הים שאבדו בדרך כמו מנות מולים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hanan - תמונה
Hanan מבקר מתחיל
איך נפלו גיבורים
2.8
02/02/13

מסעדת יוליה הייתה מבחינתו אחת הטובות שאכלנו בה בשלוש שנים האחרונות. לפני כחצי שנה החלתנו לקחת את הילדים אליה ולהנות מארוחת ערב ואווירה איכותית בחופשת הקיץ שלנו. התקשרנו אחה"צ להזמין... מקום אך לא היה מענה, היות וכבר היינו במרכז החלטנו לקפוץ למסעדה עם הילדים בכל מקרה ועדיין ניסינו להתקשר אך ללא מענה. כשהגענו למסעדה הבנו למה לא עונים, בכניסה איכן שעומדת המארחת מונח הטלפון אך המארחת לא נמצאת שם והטלפון יכול לצלצל עד מחר ואף אחד לא ישמע. לאחר שהתיישבנו והזמנו מנות ראשונות, נכנס למסעדה איציק מורדכי עם חברים והתיישב בשולחן ליידנו. הזמנו מנות עיקריות ולאחר 15 דקות כשהן לא הגיעו שמנו לב ששולחנו של איציק ואורחיו כבר עם מנות עיקריות ואף אחד לא ניגש עליינו. קראנו למלצרית ושאלנו מה קורה ? נאמר לנו שיש תקלה במטבח והמנות מייד יגיעו. לאחר עוד 10 דקות הגיעו חלק מהמנות כשמנה אחת הגיעה (לאחד הילדים) עוד עשר דקות מאוחר יותר. כל התחושה הנפלאה של בילוי עם הילדים וההצהרות שלנו להם שזו מסעדה מעולה !!! התנדפו להם כלא היו. אמרנו זאת לאחראי המשמרת והוא כמובן התנצל ואמר שהדבר לא תקין.לבקשתו להשאיר פרטים השארנו וחזר אלינו בעל המסעדה. בשיחת הטלפון הוסבר לא פשר האכזבה והוא ביקש שנבוא לארוחה נוספת לתיקון החוויה. (נשלח מכתב יפה עם התנצלות והזמנה לארוחה בשווי 250 ש"ח ). שבוע שעבר הגענו למסעדה עם השובר אך לא הצגנו אותו למלצרית ורצינו לראות האם באמת השרות חזר לעצמו או שלא. הזמנו מנות ראשונות שהגיעו בזמן אך היינו שלושה אנשים והביאו רק שתי צלחות ושתי כוסות. לבקשתנו להביא עוד כוס וצלחת הביאו (לאחר 10 דקות) צלחת וכוס שכנראה נלקחה ישירות מהכיור ולא נשטפה. הזמנו שלוש מנות עיקריות, (פסטה עם פירות ים וצדפות, דג סלומון, המבורגר אנטריקוט ). לשאלתנו אם יש משהו חריף נאמר לנו שהפסטה מעט פיקנטית אך אין בעיה להביא אותה ללא חריף בכלל. לאחר ביצוע ההזמנה המתנו כ- 45 דקות למנות, כששאלנו מה קורה עם המנות אמרו לנו שיקח עוד קצת זמן מכיוון שיש בעיה במטבח. הסתכלנו אחד על השני תמהים כייצד שאר אורחי המסעדה מקבלים את המנות שלהם? קראנו למלצרית ושאלנו לפשר העניין ? בשלב זה הצגנו לה את המכתב שקיבלנו ואמרנו לה שזה ממש לא לעניין וזו בטח לא חוויה מתקנת. היא קראה לאחראית המשמרת שאמרה לנו בזו הלשון, "אני מצטערת יש בעיה במטבח, אתם רוצים את המנות שלכם או לא?" בשלב זה החלטנו להמתין ולראות כמה זמן באמת ייקח להביא את המנות והן אכן הגיעו לבסוף לאחר 15 דקות נוספות. לצערנו אחרי כל כך הרבה זמן הם הביאו את הפסטה חריפה כמו אש (למרות הבקשה). ומיותר לציין איך הייתה ההרגשה. הביאו לנו את החשבון בסך ..... הראנו להם את המכתב שהם שלחו לנו, הם הציעו לנו מנת קינוח על חשבון הבית אך בשלב זה כבר סרבנו ויצאנו מהמסעדה מאוכזבים ועייפים ( שעתיים מהרגע שהגענו ).

עוד פרטים
הוספת תגובה
עופר - תמונה
עופר 43 ביקורות
מקום נחמד על הים
2.8
29/12/12

היינו שניים בשישי בצהרים. השירות היה מעט גמלוני, כרגיל במחוזותינו היה צריך לבקש שלוש פעמים, ובפעם האחרונה באסרטיביות רבה, בשביל לקבל מים. הזמנו בורי והמבורגר. שניהם היו סבירים, חבל שצלו... את הדג על רשת הבשר,וכולו היה מלא טעמי צלייה של בשר. המחירים יחסית גבוהים, כמתבקש ממקום על קו המים. סלט קצוץ קטן עם טחינה מתומחר ב- 32 ש"ח!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יפית - תמונה
יפית 4 ביקורות
פשוט מהנה אבל מאוד יקר
3.5
02/11/12

היינו שני זוגות והיה ממש כיף. אמנם המחירים יקרים אפילו לנמל. הפוקצ׳ה טעימה מאוד אבל 32 ש״ח זה הגזמה. המברק וההמבורגר היו טעימים והמחירים סבירים. אבל בסך הכל נהננו

עוד פרטים
הוספת תגובה
ayelet.l - תמונה
ayelet.l 21 ביקורות
חביב ביותר
4.3
29/08/12

מסעדה סולידית וחביבה ביותר, הים והחופה שהתנהלה בהנגר ליד בחצר רק הוסיפו לאווירה הנינוחה

עוד פרטים
הוספת תגובה
hakoseme - תמונה
hakoseme 28 ביקורות
הגזמתם
2.8
13/08/12

אין ספק המיקום מנצח, אבל ארוחת הבוקר עם כל הכבוד לא שווה 69 ש"ח, מלבד הלחם היא סתמית למדי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
oferyrom - תמונה
oferyrom מבקר מתחיל
חוויה מעולה
4.0
03/08/12

אכלתי במסעדה עם חברה שלי. האוכל היה משובח, השירות היה מעולה, והמיקום מול הים בתוספת המוזיקה המצוינת הפכו את החוויה לבלתי נשכחת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אליס - תמונה
אליס מבקר מתחיל
ארוחת ערב ביוליה לפני יומיים
2.3
02/08/12

הזמנתי 9 מקומות מראש לארוחת ערב עם אורחים מארה"ב. המנות היו טעימות אך השירות היה מבולבל ולא מקצועי. חבל...

עוד פרטים
הוספת תגובה